"Gooogle Classroom як альтернатива дистанційної освіти» присвячений питанню використання хмарного сервісу Google Classroom в освітньому процесі середньої школи. Цей необхідний сервіс для вчителя будь-якого предмета.
Шановні колеги, сьогодні я представляю методичний посібник «Gooogle Classroom як альтернатива дистанційної освіти», який присвячений питанню використання хмарного сервісу Google Classroom в освітньому процесі середньої школи. За час свого виступу я хотіла б вас переконати в тому, що це необхідний сервіс для вчителя будь-якого предмета. Звісно за цей час я не зможу навчити вас користуватися всім додатком Gooogle Classroom, але я представлю основні його можливості для вчителя та учня.
Сучасні реалії потребують від кожної особистості нової якості –спроможності швидко орієнтуватися у змінах, що відбуваються, усвідомлювати сутність інновації і бути здатним не тільки опанувати, а й примножити їх. Основу такої якості складають знання. Саме тому суспільство ХХІ століття називають суспільством знань.
В наш час у багатьох учнів комп'ютери замінили мобільні пристрої і їм не підходить формат запису файлів на зовнішні носії. Тому вчителю необхідно вибрати таку платформу, доступ до якої обмежений і матеріали, призначені учням, будуть доступні тільки їм і з мобільних пристроїв. Google Classroom - це є тим самим сервісом, який доступний тільки учням та вчителям з акаунтом Google.
Сучасні діти мають різні види мобільних пристроїв: телефон, планшет, ноутбук тощо. Вчитель повинен знайти серівс з можливістю підключення до ресурсу за допомогою різних видів мобільних пристроїв з різною операційною системою. Рішенням є платформа Google Classroom та Google додатки, які доступні для пристроїв, що працюють й на IOS, й на Android.
На уроках хотілось би вчителю виконати велику кількість вправ для відпрацювання та закріплення вмінь, навичок. Якщо їх всі робити в зошиті, то потрібна велика кількість часу та й мотивація в учнів знижується. Отже, вчителю необхідно створити банк вправ на платформі та поділити їх за темами, щоб можна було повернутися і зробити ще раз, якщо щось потрібно повторити.Для цього є платформарма сервісу Google Classroom.
Якщо учень був відсутнім на уроці протягом довгого часу, або навпаки не встиг виконати завдання на уроці, то матеріали уроку будуть розміщені на платформі, щоб діти змогли працювати з ними як в класі так і вдома.
Я вибрала сервіс Google Classroom тому, що:
Ckassroom – це сервіс, який дозволяє взаємодіяти учителю з учнями. Вчителям є можливість створювати свої Курси, Завдання в них, які автоматично отримує кожний онлайн-клас. Також Вчитель може коментувати відправляти коментарі учням..
Ckassroom також зручний для учнів. Учень може встановити собі Classroom на телефон, планшет та отримувати завдання від учителя в он-лайн режимі, виконувати їх в будь-якому місці. При цьому учень та вчитель можуть спілкуватись – відправляти коментарі.
Як я підключила своїх учнів до Курсу:
Сворити свій Курс в Google Classroom легко:
Контроль виконання завдань:
Зручність використання Google Classroom:
Google Classroom завжди під рукою:
Провівши скринінг серед учнів 6-Б класу використання Google Classroom на уроках математики, отримала результати наведені в діаграмі:
За допомогою Google Classroom можна побудувати індивідуальну траєкторію навчання та розвитку та реалізувати ситуацію успіху для кожної дитини.
В.О. Сухомлинський стверджував: «Успіх у навчанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися»
1