Матеріал "Дистанційна освіта - CLASS ROOM"

Про матеріал

"Gooogle Classroom як альтернатива дистанційної освіти» присвячений питанню використання хмарного сервісу Google Classroom в освітньому процесі середньої школи. Цей необхідний сервіс для вчителя будь-якого предмета.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

GOOGLE CLASSROOM як альтернатива дистанційної освіти ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИМЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТПідготувалавчитель вищої категорії математики та інформатики. Добропільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 19 Стешенко Марина Анатоліївна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Я вибрала Google Classroomаккаунт Googleдокументи на Google Дискузрозумілий інтерфейс зручність, надійність простота керування доступність

Номер слайду 7

Учитель. Курси, Завдання. КоментаріУчень. Classroom. Додатки. Виконання домашнього завдання в будь-якому місці

Номер слайду 8

Як це працює?надіслати е-майл вчителювчитель створює Класучень починає працювати

Номер слайду 9

Створити свій Курс легко

Номер слайду 10

Створити свій Курс легко

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

строки виконанняскільки робіт зданоповернуті роботиоцінені роботивідгук до роботи. Контроль

Номер слайду 17

Зручністьодин доменкалендар Googleнагадуваннякопіювання завданьзапросити вчителів

Номер слайду 18

Завжди під рукоюдоступ до навчальних матеріалівпропустив урок – продивись матеріалибудь-які пристроїспільна робота

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

Перегляд файлу


Шановні колеги, сьогодні  я представляю методичний посібник «Gooogle Classroom як альтернатива дистанційної освіти», який присвячений питанню використання хмарного сервісу Google Classroom в освітньому процесі середньої школи. За час свого виступу я хотіла б вас переконати в тому, що це необхідний сервіс для вчителя будь-якого предмета. Звісно за цей час я не зможу навчити вас користуватися всім додатком Gooogle Classroom, але я представлю основні його можливості для вчителя та учня.

Сучасні реалії потребують від кожної особистості нової якості –спроможності швидко орієнтуватися у змінах, що відбуваються, усвідомлювати сутність інновації і бути здатним не тільки опанувати, а й примножити їх. Основу такої якості складають знання. Саме тому суспільство ХХІ століття  називають суспільством знань.

В наш час у багатьох учнів комп'ютери замінили мобільні пристрої і їм не підходить формат запису файлів на зовнішні носії. Тому вчителю необхідно вибрати таку платформу, доступ до якої обмежений і матеріали, призначені учням, будуть доступні тільки їм і з мобільних пристроїв. Google Classroom  - це є тим самим сервісом, який доступний тільки учням та вчителям з акаунтом Google.

Сучасні діти мають різні види мобільних пристроїв: телефон, планшет, ноутбук тощо. Вчитель повинен знайти серівс з можливістю підключення до ресурсу за допомогою різних видів мобільних пристроїв з різною операційною системою. Рішенням є платформа Google Classroom та Google додатки, які доступні для пристроїв, що працюють й на IOS,  й на Android.

На уроках хотілось би вчителю виконати велику кількість вправ для відпрацювання та закріплення вмінь, навичок. Якщо їх всі робити в зошиті, то потрібна велика кількість часу та й   мотивація в учнів знижується. Отже, вчителю необхідно  створити банк вправ на платформі та поділити їх за темами, щоб можна було повернутися і зробити ще раз, якщо щось потрібно повторити.Для цього є платформарма сервісу Google Classroom.

Якщо учень був відсутнім на уроці протягом довгого часу, або навпаки не встиг виконати завдання на уроці, то матеріали уроку будуть розміщені на платформі, щоб діти змогли працювати з ними як в класі так і вдома.

 Я вибрала  сервіс Google Classroom тому, що:

  • у мене та моїх учнів є аккаунт Google;
  • у мене багато документів на Google Диску та їх легко трансформувати під Classroom;
  • сервіс має зрозумілий інтерфейс;
  • в Курсі зручно налаштовувати доступ до документів, не хвилюватися за надійність;
  • в Classroom просто керувати акаутном;
  • сервіс доступний на будь-якому пристрої, просто підключитись.
  •  

Ckassroom – це сервіс, який дозволяє взаємодіяти учителю з учнями. Вчителям є можливість створювати свої Курси, Завдання в них, які автоматично отримує кожний онлайн-клас. Також Вчитель може коментувати відправляти коментарі учням..

Ckassroom також зручний для учнів. Учень може встановити собі Classroom на телефон, планшет та отримувати завдання від учителя в он-лайн режимі, виконувати їх в будь-якому місці. При цьому учень та вчитель можуть спілкуватись – відправляти коментарі.

Як я підключила своїх учнів до Курсу:

  • своїх учнів я додала до списку контактів в своїй поштовій скриньці;
  • створила Курс в Google Classroom та надіслала запрошення учням;
  • учень починає працювати в Курсі з любим пристроєм.

 Сворити свій Курс в Google Classroom легко:

  • зайти в аккаунт Google  та Додатках вибрати Клас;
  • створити Курс та дати йому назву;
  • запросити учнів на Курс та надати код Курсу;
  • в стрічці сворити теми – уроки;
  • в темі створити Завдання;
  • до Завдань можна приєднати файл для завантаження, документ з диску Google, відео з YouTub? Посилання. Завдання можна зразу опублікувати, а можна залишити в вигляді чернетки. Можна встановити дату здачі роботи.

Контроль виконання завдань:

  • встановити строки виконання завдання;
  • динамічна стрічка кількості виконаних завдань;
  • можна повернути роботи, виставивши оцінки або на переробку завдань;
  • оцінити роботу в різних балах (встановлює вчитель);
  • написати учню або прочитати від учня відгук.

Зручність використання Google Classroom:

  • всі аккаунти розташовані в одному домені;
  • оповіщення записує вчитель в Календарі Google;
  • нагадування вчителя та учневі;
  • можливість для вчителя копіювання завдань із Курса в Курс;
  • запрошення інших вчителів до Курсу.

Google Classroom завжди під рукою:

  • доступ до матеріалів Курсу є завжди й учні про це знають;
  • вирішена проблема доступу до матеріалів пропущених уроків;
  • зручно працювати з сервісом на будь-яких пристроях;
  • можливість спільно працювати над Завданням в Курсі та обмінюватись повідомленнями.

Провівши скринінг серед учнів 6-Б класу використання Google Classroom  на уроках математики, отримала результати наведені в діаграмі:

  • 28% учнів вважають, що робота в Classroom надає можливість здавати домашнє завдання в електронному вигляді, не боячись забути зошит вдома;
  • 32%  учнів вважають, що Classroom розвиває самодисципліну та самоорганізацію;
  • 24% учнів  -  коментарі вчителя по роботі, можливість задати йому питання онлайн;
  • 16% учням Classroom  допомагає організувати та  структурувати процес навчання.

За допомогою Google Classroom можна побудувати індивідуальну траєкторію навчання та розвитку та реалізувати ситуацію успіху для кожної дитини.

В.О. Сухомлинський стверджував: «Успіх у навчанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися»

1

 

zip
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку