Матеріал для гри "Знай наших!"

Про матеріал
Учням потрібно співставити фото і опис українських винахідників та розробників у галузі ІТ.
Перегляд файлу

“Знай наших!”

 Учням потрібно співставити фото і опис українських винахідників та розробників у галузі ІТ.

Летичевський

Олександр Адольфович

 

Завідувач відділом теорії цифрових автоматів

Інституту кібернетики НАН України, академік

Національної академії наук України,

заслужений діяч науки і техніки

Видатний український вчений у галузі кібернетики та інформатики. Результати, отримані ним у галузі теорії автоматів та алгоритмів, комп’ютерної алгебри, штучного інтелекту та теорії проектування обчислювальних систем, широко відомі світовій науковій спільноті.

 

Лебедєв Сергій Олексійович

 

Вчений, академік, творець першого в континентальній Європі комп'ютера

Під його керівництвом в Україні був створений перший на континенті Європи комп'ютер — Мала електронна лічильна машина («МЭСМ»). Наукова школа стала головною в колишньому СРСР, за своїми результатами успішно суперничала з американською фірмою IBM. Під керівництвом академіка були створені і передані для серійного випуску 15 типів високопродуктивних, найбільш складних ЕОМ, кожна — продуктивніша, надійніша і зручніша в експлуатації.

Катери́на Ло́гвинівна Ю́щенко

 

українська науковиця в галузі кібернетики, програмістка, винахідниця. Доктор фізико-математичних наук, член-кореспондент АН УРСР (1976), заслужена діячка науки, лауреат премії Ради Міністрів СРСР та двічі — Державної премії України, премії НАН України імені Глушкова, дійсний член Міжнародної академії комп'ютерних наук,  Нагороджена орденом княгині Ольги.

Розробила концепцію формальної мови Адресного програмування, де у вигляді математичного формалізму вводилися операції з адресами комп'ютера (як от взяття значення за адресою: «штрих-операція»)

Антон Головаченко

 

У 2016 р. престижний конкурс Кремнієвої долини підкорив винахід українського студента, який виготовив унікальний екзоскелет, що спочатку призначався для його бабусі. Робототехнікою хлопець почав захоплюватися ще у школі. А у 2013 році, коли був уже студентом Національного авіаційного університету, у його бабусі після інсульту відняло руку, і жінці потрібною була дорога реабілітація за кордоном. Саме у той час на екрани вийшла третя частина фантастичного бойовика "Залізна людина". Власне у марвелівського супергероя Антон підгледів ідею та вирішив створити штучний скелет для своєї родички. Свого часу він і сам мав нагоду випробувати свій екзоскелет – якось пошкодив коліно, тому змушеним був деякий час одягати "штучну ногу", натомість цілком обійшовся без милиць. Перший прототип зробив зі звичайних кубиків Lego. Згодом він завдяки знанням з інженерії та програмування свій винахід роботизував, додавши сервоприводи і блок керування. Таким чином, його екзоскелет тепер повністю може контролювати рухи людини, тобто робити за неї усі вправи у такій кількості та в такому режимі, як запрограмовано. При цьому тренується моторика та зміцнюються м'язи відповідно до індивідуального курсу реабілітації.

Григорович Сергій Костянтинович

 

Український розробник комп'ютерних ігор, бізнесмен, засновник та голова компанії GSC Game World. Один із авторів світових бестселерів — комп'ютерних ігор «Козаки» та «S.T.A.L.K.E.R.». Народився в Києві 1978 року, на Оболоні. Назва компанії GSC Game World утворена від його ініціалів. Революційна стратегія в реальному часі «Козаки: Європейські Війни», разом із двома доповненнями, стала першим хітом компанії, подолавши рубіж більш ніж у 5 мільйонів копій по всьому світу. У квітні 2007 року виходить найбільш амбіційний проект світового рівня – шутер від першої особи «S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля», дії якого розгортаються у Чорнобильській зоні відчуження в найближчому майбутньому. GSC World Publishing займалась випуском гри на територіях колишнього СРСР, а компанія THQ Inc. була світовим видавцем проекту. Гра завоювала численні нагороди на найбільших міжнародних виставках, отримавши, таким чином, високу оцінку від ЗМІ та гравців. Успіх гри підтвердився не тільки нагородами «Гра року» та «Найбільш атмосферний шутер», а й вищими позиціями у чартах продажів. Тільки на території колишнього СРСР було продано більш ніж півмільйона екземплярів протягом перших двох тижнів. А з двома доповненнями, випущеними згодом, продажі ігор серії S.T.A.L.K.E.R. перевищили позначку в п'ять мільйонів копій у всьому світі.

Олексій Пахунов

 

 

Житомирянин є старшим розробником програмного забезпечення у SpaceX. Був відповідальним за успішну посадку Falcon 9 ще у 2015 році. Освіту здобув в Хмельницькому Технологічному університеті «Поділля» (тепер Хмельницький Національний Університет) за спеціальністю «Комп’ютерні системи та мережі». З 2012 по 2013 рік працював в Google - Інженером програмного забезпечення. Також 5 років до цього пропрацював в Microsoft. Зараз зайнятий над проєктом міжпланетного корабля Starship від SpaceX.

 

 

 

oleksiy-pahunov

 

docx
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку