Матеріал до уроку- Водорості та спорові рослини…Голонасінні та покритонасінні рослини

Про матеріал
Учні, опрацювавши дані теми, повинні за описом впізнати вид рослини, звернувши увагу на її особливості.
Перегляд файлу

5 клас природознавство. Параграфи 44, 45 .Водорості та спорові рослини…Голонасінні та покритонасінні рослини…

Природничий диктант. Впізнай рослину за описом, використавши слова – підказки  (Хвощі, плауни, мохи, водорості, голонасінні, квіткові, папороті, покритонасінні )

1.Живуть переважно у воді, інколи у грунті, на корі дерев, мають тіло – слань або талом, здатні до фотосинтезу, з деяких видів отримують речовину агар – агар.

2. Вони мають листо – стеблову будову та ризоїди, бувають зеленими та білими, сприяють утворенню боліт та корисної копалини – торфу.

3. Їхні колоски нагадують булаву, стебла гарні, як новорічна ялинка,  трав’янисті  рослини, можуть бути як отруйними, так і лікарськими,  чимало видів занесені  до Червоної книги.

4.Мають кореневища з «бульбочками», що містять крохмаль, весняний та літній пагони, отруйні для худоби, ростуть на кислих ґрунтах, їх можна використовувати як шліфувальний папір.

5. Вони поширені на суходолі, переважно в вологих лісах, деякі види використовують для озеленення кімнат, спори утворюються на нижній стороні листків, давні їх предки утворили кам’яне вугілля.

6.Гарні та корисні дерева та кущі, поширені по всій земній кулі, є прекрасним будівельним матеріалом , згубно впливають на мікроорганізми, з їх смоли утворився бурштин (янтар).

7. Мають квіти та плоди, поширені по всій земній кулі, забезпечують нас киснем та продуктами харчування, прикрашають наше життя.

8.Серед цих рослин є добре знані нами символи України, материнства, вірності  та нескореності.

docx
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку