Мета: продовжувати навчати дітей приймати самостійні рішення в різних ситуаціях, проявляти свої організаторські здібності, ставити себе на місце інших людей; формувати дружний класний колектив дітей; виховувати повагу один до одного.
ПРИЙМИ РІШЕННЯ!
Виховна година
Вчитель Туінов І.В.
ПРИЙМИ РІШЕННЯ!
Виховна година
Мета: продовжувати навчати дітей приймати самостійні рішення в різних ситуаціях, проявляти свої організаторські здібності, ставити себе на місце інших людей; формувати дружний класний колектив дітей; виховувати повагу один до одного.
Обладнання: розрізані картки з цифрами, таблиці.
Хід заняття
Учитель. Сьогодні ми проведемо класну годину, на якій будемо вчитися вирішувати деякі проблеми, які існують у нашому класі, селищі, країні і навіть у світі. На деякий час ви зможете стати чарівником, директором школи, класним керівником, президентом.
Зараз ми створимо групи одним цікавим способом. Візьміть із торбинки одну частинку листівки. Складена листівка означатиме сформовану групу. Кожна група отримає завдання, над яким працюватиме протягом 10-ти хвилин.
Завдання для групи 1
Якби я був чарівником і міг творити різні дива, я б...
1. На всій Землі я б...
2. У нашій країні я б...
3. У рідному селищі я б...
4. У нашому класі я б...
5. А ще я б...
Завдання для групи 2
Якби я був Президентом України, я б...
1. Щоб усім мешканцям України жилося добре, я б...
2. Щоб дотримуватися законів і не було злочинності, я б...
3. Щоб розвивалося сільське господарство, я б...
4. Щоб ми гордилися своєю країною, я б...
5. А ще я б...
Завдання для групи З
Якби я був директором школи, де навчаюся, я б...
1. Щоб у школі було цікаво, я б...
2. Щоб діти йшли до школи з радістю і гарно вчилися, я б...
3. Лінивим і тим, хто пропускає уроки без поважної причини, я б...
4. За гарне навчання я б...
5. А ще я б...
Завдання для групи 4
Якби я був на місці моїх батьків, я б...
1. Щоб мої діти гарно вчилися, я б...
2. Щоб вони самі пам'ятали про допомогу батькам, я б...
3. Наказував би їх...
4. Заохочував чи нагороджував би їх...
5. А ще я б...
Завдання для групи 5
Якби я був керівником нашого класу, я б...
1. Щоб клас був дружним, я б...
2. Щоб у класі не було поганого ставлення один до одного, я б...
3. Щоб усі гарно вчилися, я б...
4. Порушників дисципліни я б...
5. А ще я б...
(Після того, як час на виконання завдань вичерпано, кожній групі дається до
п'яти хвилин, щоб розповісти про вирішувану проблему. Учитель ставить групам запитання.)
1. Хто був лідером групи (керував усією роботою)?
2. Хто був генератором ідей (пропонував більше різних рішень)?
3. Хто був критиком (відкидав ідеї, сумнівався у правильності того, що пропонувалося)?
4. Хто був виконавцем (записував відповіді)?
5. Хто був спостерігачем (байдуже спостерігав, не брав активної участі)?
(На основі відповідей заповнюється таблиця для оцінювання організаторських здібностей учнів. Після виступів усіх груп учні записують свої враження в «зошити совісті» (установча формула: «Коли сьогодні я був...».)