Матеріал до виховної години. Тема "Прийми рішення"

Про матеріал

Мета: продовжувати навчати дітей приймати самостійні рішення в різних ситуаціях, проявляти свої організаторські здібності, ставити себе на місце інших людей; формувати дружний класний колектив ді­тей; виховувати повагу один до одного.

Перегляд файлу

 

 

 

ПРИЙМИ РІШЕННЯ!

 

Виховна година

 

 

 

                                                    Вчитель Туінов І.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИЙМИ РІШЕННЯ!

Виховна година

 

Мета: продовжувати навчати дітей приймати самостійні рішення в різних ситуаціях, проявляти свої організаторські здібності, ставити себе на місце інших людей; формувати дружний класний колектив ді­тей; виховувати повагу один до одного.

Обладнання: розрізані картки з цифрами, таблиці.

 

Хід заняття

 

Учитель. Сьогодні ми проведемо класну годину, на якій будемо вчитися вирішувати деякі проблеми, які існують у нашому класі, се­лищі, країні і навіть у світі. На деякий час ви зможете стати чарівни­ком, директором школи, класним керівником, президентом.

Зараз ми створимо групи одним цікавим способом. Візьміть із тор­бинки одну частинку листівки. Складена листівка означатиме сфор­мовану групу. Кожна група отримає завдання, над яким працюватиме протягом 10-ти хвилин.

 

Завдання для групи 1

Якби я був чарівником і міг творити різні дива, я б...

1. На всій Землі я б...

2. У нашій країні я б...

3. У рідному селищі я б...

4. У нашому класі я б...

5. А ще я б...

 

Завдання для групи 2

Якби я був Президентом України, я б...

1. Щоб усім мешканцям України жилося добре, я б...

2. Щоб дотримуватися законів і не було злочинності, я б...

3. Щоб розвивалося сільське господарство, я б...

4. Щоб ми гордилися своєю країною, я б...

5. А ще я б...

 

Завдання для групи З

Якби я був директором школи, де навчаюся, я б...

1. Щоб у школі було цікаво, я б...

2. Щоб діти йшли до школи з радістю і гарно вчилися, я б...

3. Лінивим і тим, хто пропускає уроки без поважної причини, я б...

4. За гарне навчання я б...

5. А ще я б...

Завдання для групи 4

 

Якби я був на місці моїх батьків, я б...

1. Щоб мої діти гарно вчилися, я б...

2. Щоб вони самі пам'ятали про допомогу батькам, я б...

3. Наказував би їх...

4. Заохочував чи нагороджував би їх...

5. А ще я б...

 

Завдання для групи 5

Якби я був керівником нашого класу, я б...

1. Щоб клас був дружним, я б...

2. Щоб у класі не було поганого ставлення один до одного, я б...

3. Щоб усі гарно вчилися, я б...

4. Порушників дисципліни я б...

5. А ще я б...

 

(Після того, як час на виконання завдань вичерпано, кожній групі дається до

 п'яти хвилин, щоб розповісти про вирішувану проблему. Учитель ставить групам запитання.)

1. Хто був лідером групи (керував усією роботою)?

2. Хто був генератором ідей (пропонував більше різних рішень)?

3.  Хто був критиком (відкидав ідеї, сумнівався у правильності того, що пропонувалося)?

4. Хто був виконавцем (записував відповіді)?

5. Хто був спостерігачем (байдуже спостерігав, не брав активної участі)?

(На основі відповідей заповнюється таблиця для оцінювання організа­торських здібностей учнів. Після виступів усіх груп учні записують свої вра­ження в «зошити совісті» (установча формула: «Коли сьогодні я був...».)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Банщикова Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Подрез Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Енченко Алена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Подрез Олексій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Коваленко Саша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Усик Виктор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Савенко Лариса Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Туінова Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
doc
Додано
10 лютого 2018
Переглядів
1854
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку