Про матеріал
Пропоную до уваги вчителів початкових класів, вихователів ДНЗ, батьків, які зацікавлені у швидкому навчанні дітей, власну розробку карток на 3-4 букви з навчання читанню за методикою Глобального читання, яка доводить, що це працює і вам варто прямо зараз розпочати навчання. Ця методика допомагає дитині без примусу, із задоволенням і гарним настроєм бути довше уважною і засвоїти більше слів.
Глобальне читання полегшує також навчання дітей дошкільного віку, дітей з труднощами читання та дітей з особливими освітніми потребами.
Опишу поетапно, як працюю я (алгоритм застосування карток):
І етап – Підготовчий. Вивчаємо з дитиною букви.
ІІ етап – Дитина може прочитати склади.
ІІІ етап – Розпочинаємо роботу з картками (на 3 букви). Зображення на картинках наближені до оригінальних фото. Картки відділені від тексту.
1) Розкладаємо і називаємо (дитина повторює) зображення на картках перед дитиною (шість карток), починаючи з найлегших слів – око, суп, оса, мак, ліс, ніс.
2) Показати слово і сказати: «Поклади правильно». Дитина може прочитати, а може і мовчки покласти слово НА чи ПІД картинку. Коли все правильно розкладено, забираєте картинки, залишивши перед дитиною тільки слова і кажете: «Дай мені слово МАК, СУП, НІС» і т.д. Відпрацьовуєте ці шість слів, переходите до інших шести і т.д.
3) Окремо від картинок дитина читає слова на швидкість.
4) Після того, як дитина навчилася читати слова на 3 букви, переходите на картки зі словами на 4 букви.
IV етап – Закріплення вивчених слів. На основі карток розробила «Поєдналочки». Дитина прочитує слово і поєднує із його зображенням.
Навчаю дітей за створеними картками і вважаю цей метод найдієвішим. Маю сподівання, що моя робота трохи наблизить вас до швидкого навчання дитини читанню.