Дана розробка містить матеріали для ранкової застрічі у 1 класі на тему "Зимові розваги" та елементи уроків , в яких містяться завдання з даної теми, а також підсумок дня. Окрім конспекту і презентаціїї ропонується відео- та аудіо- файли.
Тема дня
«Зимові розваги»
Ранкова зустріч
Мета: створити доброзичливий настрій у класі; розширити та поглибити знання дітей про зимові розваги; виховувати любов та шанобливе ставлення до народних традицій та звичаїв; формувати вміння, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками; розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити і слухати; розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки.
Обладнання: музичний запис, відеопрезентація, фотографії з зображенням дитячих зимових розваг, кольоровий папір, шаблони сніговиків, дитячі маски сніжинок.
І. ПРИВІТАННЯ
1. Організація класу.
Слайд 2.
Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.
Слайд 3.
2. Привітання «Добрий день!»
Учитель. Треба разом привітатись.
Діти. Добрий день!
Учитель. Дружно, голосно сказати…
Діти. Добрий день!
Учитель. Вліво, вправо поверніться,
Своїм друзям посміхніться.
Діти. Добрий день!
Учитель. Дружно всі, не відставайте.
Діти. Добрий день!
Учитель. Діти в класі – особливі:
І грайливі, і кмітливі.
Я сніжинку-чарівницю
Передати хочу вам.
Не розтане в рученятах,
Любі хлопчики й дівчатка.
Лиш до рук її візьміть
І про себе розкажіть.
Діти, коли будете вітатись, розкажіть, які ви.
3. Привітання один з одним.
Учні передають по колу сніжинку, вітаються один з одним і додають до привітання прикметники для опису себе.
- Доброго ранку, я розумний Миколка.
- Доброго ранку, я весела Оленка.
- Доброго ранку, я щаслива Даринка…
ІІ. ГРУПОВЕ ЗАВДАННЯ
БІЛІ МУХИ
М. Рильський
Білі мухи налетіли, —
Все подвір’я стало біле.
Не злічити білих мух,
Що летять, неначе пух.
- Галю, Петрику, Кіндрате,
Годі, ледарі, вам спати! —
І побігли до санчат
Галя, Петрик і Кіндрат.
Всі з гори летять щодуху,
Щоб впіймати білу муху,
А санчата їм усім
Змайстрував старий Максим.
Слайд 5.
ВЕСЕЛИЙ СНІГ
О. Санатович
Падав сніг,
Падав сніг –
Для усіх, усіх, усіх,
І дорослих і малих,
І веселих і сумних.
Всім, хто гордо носа ніс,
Він тихцем сідав на ніс.
А роззяв, як на сміх,
Залетів до рота сніг.
Вереді за комір вліз
І довів його до сліз.
А веселі грали в сніжки –
Сніг сідав їм на усмішки
І сміявся з усіма:
- Ой, зима, зима, зима!
- Чарівна сніжинка сьогодні торкнілася кожного, і ми теж зараз перетворимося на маленьких сніжинок, покружляємо під музику.
( звучить мелодія, діти ,імпровізуючи, кружляють як сніжинки, на головах у них маски)
Слайд 6.
Загадки
Росте вона додолу головою,
Росте вона холодною зимою.
А тільки сонечко засяє -
Вона заплаче й помирає. (бурулька)
Хто малюнок на вікні
Уночі зробив мені,
(мороз)
Зимові розваги
Вірш - загадка
Одяга зима у шубки
І дерева, і кущі.
А для цього у сніжинки
Заморозила ( дощі).
В небі хмарка пролітала,
білий пух розсипала,
він на землю міцно ліг,
називають його ...
( сніг )
Стали гарні, чисті й білі
Всі дороги та стежки.
Надворі малеча грає,
Сміючися, у (сніжки).
Ось уже гуртом зліпили
Красеня – сніговичка,
І сніжинки навкруг нього
Закружляли (гопачка).
Діти винесли із дому
Лижі, санки, ковзани
І з гори летять щодуху,
Обганяючи (вітри).
За розваги ці казкові
І великі, і малі
Від душі будемо вдячні
Сивій зимоньці - (зимі)
Слайд 7.
СНІГОВА БАБА
Що за гамір?
Що за гра?
Ліпить бабу
Дітвора.
Ой, у баби
Горб на спині
І ломака
Он яка!
Ніс у баби
З картоплини,
Рот у баби
З буряка!
Ой же, баба снігова,
Біла в баби голова.
ІІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ ∕ КРІСЛО АВТОРА
Діти а хто хоче розповісти нам про зиму і зимові дитячі розваги, чи розповісти віршика про зиму? ( Діти презентують свій матеріал)
ІV. ЩОДЕННІ НОВИНИ
2. Ранкові повідомлення Слайд 8.
Помічник дня подає інформацію за допомогою шаблону про дату дня, назву дня тижня.
• Доброго ранку _________
• Сьогодні __четвег__(день тижня)
• Сьогодні ______________(дата)
• Погода _______________
• Сьогодні на нас чекає __________
• Сьогодні іменини у __________________
• Дитина дня________
- Що ви можете сказати про це число?
- Складіть приклади з такою відповіддю.
- Спостереження за погодою доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи. Складають речення про погоду сьогодні.
3. Це цікаво! Слайд 9.
Слайд 10.
« Перший зимовий місяць називається вересень. Як настає зима, так починаються холоди, і люди одразу надягають теплий одяг: шуби, чоботи, рукавиці, шапки, шорти, шарфи. Узимку діти катаються на санчатах, лижах, велосипедах, ліплять снігову бабу, купаються у морі, ковзають по льоду, засмагають, будують снігові фортеці й готуються до маминого свята.
Є спортсмени, які займаються зимовими видами спорту: хокеїсти ключками забивають шайбу в ворота; фігуристи танцюють на лижах; лижники з’їжджають із гірки на санчатах; ковзанярі бігають на лижах. Щоб не застудитися, потрібно щоранку з’їдати по одній бурульці. Зима – чудова пора року!»
Слайд 11.
Слайд 12.
4. Теми для щоденника вражень.
Діти, пропоную вам на сьогодні такітеми для щоденника вражень:
Я досліджую світ
Слайд 13.
С. 92-93
1. Читання вірша Н. Забіли
2. Опишіть побачене на малюнку.
Слайд 14.
4. Здоров’язбережувальна змістова лінія.
Вправа «Інтерв’ю» .
Слайд 15.
САНТАЧА
Мовна змістова лінія.
Слайд 16.
Читання вірша «На гірці» Франтішека Грубіна.
5. Технологічна змістова лінія. Слайд 17.
Зліпити сніговика з пластиліну.
Фізкультура
Слайд 18.
«Веселі старти», в яких імітуються зимові розваги.
Якщо є сніг – гра в сніжки на вулиці.
Математика
Слайд 19.
Мистецтво
Слайд 22.
Підсумок дня
Сенкан (Зимові розваги)
Слайд 23.
1