Матеріали до проведення тематичного дня "Зимові розваги"

Про матеріал

Дана розробка містить матеріали для ранкової застрічі у 1 класі на тему "Зимові розваги" та елементи уроків , в яких містяться завдання з даної теми, а також підсумок дня. Окрім конспекту і презентаціїї ропонується відео- та аудіо- файли.

Перегляд файлу

Тема дня

«Зимові розваги»

Ранкова зустріч

 

Мета: створити  доброзичливий настрій  у класі; розширити та поглибити знання дітей про зимові розваги; виховувати любов та шанобливе ставлення до народних традицій та звичаїв; формувати вміння, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками; розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити і слухати; розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання:   музичний запис, відеопрезентація,  фотографії  з зображенням дитячих зимових розваг, кольоровий папір, шаблони сніговиків, дитячі маски сніжинок.

 

І. ПРИВІТАННЯ

1. Організація класу.

Слайд 2.

Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають  у коло.

Слайд 3.

2. Привітання «Добрий день!»

Учитель. Треба разом привітатись.

Діти. Добрий день! 

Учитель. Дружно, голосно сказати…

Діти. Добрий день! 

Учитель. Вліво, вправо поверніться,

                Своїм друзям посміхніться.

Діти. Добрий день!

Учитель. Дружно всі, не відставайте.

Діти. Добрий день!

 

Учитель. Діти в класі – особливі:

 І грайливі, і кмітливі.

Я сніжинку-чарівницю

Передати хочу вам.

Не розтане в рученятах,

Любі хлопчики й дівчатка.

Лиш до рук її візьміть

І про себе розкажіть.

Діти, коли будете вітатись, розкажіть, які ви.

 ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение

 

  3. Привітання один з одним.

Учні передають по колу сніжинку, вітаються один з одним  і додають до привітання прикметники для опису себе.

- Доброго ранку, я розумний Миколка.

- Доброго ранку, я весела Оленка.

- Доброго ранку, я щаслива Даринка…

  

ІІ. ГРУПОВЕ ЗАВДАННЯ 

  1. Робота над віршем  Слайд 4.

 БІЛІ МУХИ

М. Рильський

 

Білі мухи налетіли, —

Все подвір’я стало біле.

Не злічити білих мух,

Що летять, неначе пух.

- Галю, Петрику, Кіндрате,

Годі, ледарі, вам спати! —

І побігли до санчат

Галя, Петрик і Кіндрат.

Всі з гори летять щодуху,

Щоб впіймати білу муху,

А санчата їм усім

Змайстрував старий Максим.

 

  • Діти, що ви уявили, коли слухали цей віршик?
  • Що робили діти? (каталися на санчатах, розважалися)
  • Коли це відбулося? (взимку)
  • Отже, тема нашої сьогоднішньої ранкової зустрічі і сьогоднішнього дня – «Зимові розваги».
  • Зима – найхолодніша пора року, але все одно дуже цікава та весела. Коли, як не зимою можна покататися на санчатах, ковзанах, зліпити снігову бабу, погратися в сніжки. А ввечері, сидячи біля вікна, можна довго дивитися як падають білі пухнасті сніжинки.

 

 

 

Слайд 5.

ВЕСЕЛИЙ СНІГ

О. Санатович

Падав сніг,

Падав сніг –

Для усіх, усіх, усіх,

І дорослих і малих,

І веселих і сумних.

Всім, хто гордо носа ніс,

Він тихцем сідав на ніс.

А роззяв, як на сміх,

Залетів до рота сніг.

Вереді за комір вліз

І довів його до сліз.

А веселі грали в сніжки –

Сніг сідав їм на усмішки

І сміявся з усіма:

- Ой, зима, зима, зима!

- Чарівна сніжинка сьогодні торкнілася кожного, і ми теж зараз перетворимося на маленьких сніжинок, покружляємо під музику.

( звучить мелодія, діти ,імпровізуючи, кружляють як сніжинки, на головах у них маски)

Слайд 6.

  • Снігу нападало багато-багато. Що можна зліпити із снігу? Правильно, сніжки.
  • А що роблять сніжками? (Граються, змагаються)
  • Ми теж будемо змагатись, але не кидати сніжку, а навпаки, отримувати. Ви розібєтеся на дві команди, але спочатку відгадайте, як будуть називатися ваші команди.

 

Загадки

 

Росте вона додолу головою,

Росте вона холодною зимою.

А тільки сонечко засяє -

Вона заплаче й  помирає. (бурулька)

 

Хто малюнок на вікні

Уночі зробив мені,

(мороз)

  • У нас є дві команди: «Морозенки» і «Бурульки». Отже, я буду вам по черзі читати загадки, а ви повинні сказати правильну відповідь.

 

Зимові розваги

Вірш - загадка

 

Одяга зима у шубки

І дерева, і кущі.

А для цього у сніжинки

Заморозила ( дощі).

 

В небі хмарка пролітала,

білий пух розсипала,

він на землю міцно ліг,

називають його ...

( сніг )

 

Стали  гарні, чисті й білі                                               

Всі дороги та стежки.

Надворі малеча грає,

Сміючися, у (сніжки).

 

Ось уже гуртом зліпили

Красеня – сніговичка,

І сніжинки навкруг нього

Закружляли (гопачка).

 

Діти винесли із дому

Лижі, санки, ковзани  

І з гори летять щодуху,

Обганяючи (вітри).

 

За розваги ці казкові

І великі, і малі

Від душі будемо вдячні

Сивій зимоньці - (зимі)

 

Слайд 7.

  • Але це ще не все.

СНІГОВА БАБА

 

Що за гамір?

Що за гра?

Ліпить бабу

Дітвора.

Ой, у баби

Горб на спині

І ломака

Он яка!

Ніс у баби

З картоплини,

Рот у баби

З буряка!

Ой же, баба снігова,

Біла в баби голова.

 

  • Ви повинні швиденько скласти сніговика. Яка команда впорається краще? (Під музику команди на килимку викладають сніговичків із окремих частинок)
  • Молодці! Ви гарно впорались із завданням. А скільки складів у слові «сніговик»? (3)
  • А які ще слова на 3 склади можна дібрати на зимову тему? (сніжинки, бурулька, заметіль, санчата)

 

ІІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ ∕ КРІСЛО АВТОРА

  1. Крісло автора

Діти а хто хоче розповісти нам про зиму і зимові дитячі розваги, чи розповісти віршика про зиму? ( Діти презентують свій матеріал)

ІV.  ЩОДЕННІ НОВИНИ

2. Ранкові повідомлення    Слайд 8.

Помічник  дня  подає  інформацію за допомогою шаблону про дату дня, назву дня тижня.

  • Доброго ранку _________

• Сьогодні __четвег__(день тижня)

• Сьогодні ______________(дата)

• Погода _______________  

• Сьогодні на нас чекає __________

• Сьогодні іменини у __________________

• Дитина дня________

 

  - Що ви можете сказати про це число?

- Складіть приклади з такою відповіддю.

- Спостереження за погодою доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.  Складають речення про погоду сьогодні.

 

3. Це цікаво!   Слайд 9.

  • Діти подивіться мультик і послухайте цікаві повідомлення про зимові розваги.(Діти слухають і дивляться відео)
  • Що вас вразило? Що запам’яталось?

 

Слайд 10.

  • Ви багато вже дізнались про зиму і зимові розваги. Отже, зможете допомогти Незнайкові виправити помилки в листі, який він написав другові. Малюк хотів розповісти про зиму, та як завжди все переплутав. Якщо ви почуєте помилку – плескайте у долоньки, і ми разом виправимо її.

 

«   Перший зимовий місяць називається вересень. Як настає зима, так починаються холоди, і люди одразу надягають теплий одяг: шуби, чоботи, рукавиці, шапки, шорти, шарфи. Узимку діти катаються на санчатах, лижах, велосипедах, ліплять снігову бабу, купаються у морі, ковзають по льоду, засмагають, будують снігові фортеці й готуються до маминого свята.

    Є спортсмени, які займаються зимовими видами спорту: хокеїсти ключками забивають шайбу в ворота; фігуристи танцюють на лижах; лижники з’їжджають із гірки на санчатах; ковзанярі бігають на лижах. Щоб не застудитися, потрібно щоранку з’їдати по одній бурульці. Зима – чудова пора року!»

Слайд 11.

  • Дякую, діти. Ваші зауваження були дуже слушні. І так як ми проговорили, що бурульки їсти взимку не можна, а незабаром у вас канікули, складемо правила відпочинку взимку.
  • (Одягатися за погодою.
  • Не їсти бурульку чи сніг.
  • Кататися на льоду можна лише на ковзанці для дітей.
  • Бути уважним, коли переходиш вулицю…)

 

Слайд 12.

4. Теми для щоденника вражень.

Діти, пропоную вам на сьогодні такітеми для щоденника вражень:

  • Мені подобаються зимові розваги.
  • Узимку я люблю…
  • Сімейний відпочинок узимку.
  • А які теми ви хочете запропонувати?

 

Я досліджую світ

Слайд 13.

  1. Робота за підручником «Я досліджую світ» авт. Іщенко О. Л., Ващенко О. М., Романенко Л. В., Кліщ О. М.

С. 92-93

1. Читання вірша Н. Забіли

2. Опишіть побачене на малюнку.

Слайд 14.

  1. Асоціативний кущ «Зимові розваги».

 

 

4. Здоровязбережувальна змістова лінія.

Вправа «Інтервю» .

  • Як треба одягатися для зимових розваг?
  • Чим корисні зимові розваги?

Слайд 15.

  • Яке слово «заховалося»?

САНТАЧА

Мовна змістова лінія.

Слайд 16.

Читання вірша «На гірці» Франтішека Грубіна.

  • Розгляньте ілюстрації на сторінці. Що спільного у вірша і цих ілюстрацій? Опиши зображені санчата.

5. Технологічна  змістова лінія. Слайд 17.

 Зліпити сніговика з пластиліну.

Фізкультура

Слайд 18.

  • Які зимові види спорту ви знаєте?
  • Які рухливі ігри взимку вам відомі?

«Веселі старти», в яких імітуються зимові розваги.

  1. Ходьба на «лижах».
  2. «Хокей».
  3. Вцілити «сніжкою» у корзинку.
  4. Біг із перепонами (У кучугурах).

Якщо є сніг – гра в сніжки на вулиці.

Математика

Слайд 19.

                            Картинки по запросу зимові розваги дітей

  • Уважно розгляньте малюнок. Дайте відповіді на питання. Запиши числа.
  • Скільки дітей ліплять сніговиків?
  • Скільки дітей у синьому костюмчику?
  • Скільки дітей катаються на санчатах?
  • Скільки катаються на лижах?
  • Скільки катаються на ковзанах?
  • Скільки дітей спускається вниз?
  • Порівняйте записані числа.
  • Доповніть кожне число до 9.
  • Скласти приклади на додавання.
  • На скільки більше дітей катаються на ковзанах, ніж на лижах?
  • Скільки пташок? Скільки цуценят? Порівняйте.

 

Мистецтво

  1. Робота з малюнком. Слайд 20.
  • Які види дитячих розваг ви бачите?
  • Що ви відчуваєте, дивлячись на нього?
  • Як ви любите розважатись?
  • Розфарбуйте малюнок. Що би ви ще домалювали?
  • Може, хтось помітив, яка літера заховалась? Скільки таких літер? (10)

 

 

C:\Users\Оксана\Pictures\c2fb7306807030fd501a0669f3b6cd18.jpg

  1. Розучування пісні. Слайд 21.
  • Послухайте пісеньку « Підемо у двір гуляти».
  • Про які розваги дітей ви почули?
  • Який характер цієї пісні? (Веселий)
  • А що можна робити під цю пісню? (Співати, водити хоровод, танцювати)
  1. Танок-хоровод під пісню «Підемо у двір гуляти»

 

Слайд 22.

Підсумок дня

  • Ось і проминув швидко цей день. З яким настроєм ви підете додому? (Діти розповідають і показують свій настрій на шкалі настрою)
  • Що вам запам’яталося найбільше?
  • Що нового ви дізналися?
  • Яка сьогодні була тема дня?

Сенкан (Зимові розваги)

  • Що ще про зиму ви би хотіли дізнатися?
  • Хто хоче скласти на завтра розповідь про зимові розваги?
  • Дякую всім за гарну співпрацю, за гарний настрій і до зустрічі завтра!

Слайд 23.

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Зимові розваги. Підготувалавчитель початкових класів. Залізнопортівської ЗОШТроянова О. М.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Привітання

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Команди

Номер слайду 7

Склади сніговика

Номер слайду 8

Ранкові повідомлення

Номер слайду 9

Це цікаво!

Номер слайду 10

Допоможіть Незнайкові

Номер слайду 11

Правила відпочинку взимку

Номер слайду 12

Теми для щоденника вражень• Мені подобаються зимові розваги.• Узимку я люблю…• Сімейний відпочинок узимку.

Номер слайду 13

Я досліджую світ

Номер слайду 14

Зимові розваги

Номер слайду 15

САНТАЧА

Номер слайду 16

Санчата

Номер слайду 17

Зліпіть сніговика

Номер слайду 18

Веселі старти1. Ходьба на «лижах».2. «Хокей».3. Вцілити «сніжкою» у корзинку.4. Біг із перепонами (У кучугурах).

Номер слайду 19

Математика

Номер слайду 20

Мистецтво

Номер слайду 21

«Підемо у двір гуляти»

Номер слайду 22

Підсумок дня. З яким настроєм ви підете додому? Що вам запам’яталося найбільше?Що нового ви дізналися?Яка сьогодні була тема дня?Що ще про зиму ви би хотіли дізнатися?

Номер слайду 23

Гарного настрою!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Купрієнко Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
3 листопада 2018
Переглядів
10369
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку