Матеріали на допомогу класному керівнику

Про матеріал
Викладач повинен знати індівідуальні особливости кожного учня. Якщо викладач не знає індівідуальних особливостей своїх учнів, він не зможе продуктивно провести жодного уроку, виховного заходу . Класному керівникові завжди повинен допомагати актив групи . В процесі навчання та виховання повніше розкриваються індівідуальні особливості особистості. Вивчити особливості кожного учня можна лише спостерігаючи, аналізуючи та направляючи його навчальну, позакласну і громадську діяльність, вивчаючи його в розвитку, в конкретній обстановці, життєвих умовах.
Перегляд файлу

http://sch141.minsk.edu.by/ru/sm_full.aspx?guid=14153ДОКУМЕНТАЦІЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИЦТВА

  1. Журнал теоретичного навчання учнів.
  2. Аналіз контингенту учнів групи.
  3. Журнал виховної роботи групи.
  4. Табелі успішності та відвідування занять учнями.
  5. План виховної роботи за місяць, затверджений заступником директора  з навчально-виховної роботи.
  6. Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
  7. Розробки, сценарії виховних заходів.
  8. Особові справи учнів групи.
  9. Щоденник роботи з «важкими» учнями.
  10.      Щоденник роботи з батьками.
  11.      План та протоколи засідань ради профілактики правопорушень групи.
  12.      Протоколи батьківських зборів, доповідні та виступи на зборах.
  13.      Матеріали із запобігання дитячого травматизму, бесід з правил дорожнього руху, журнал (протоколи) проведення інструктажів з ТБ із підписами учнів.
  14.      Літопис чи фотоальбом групи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://cdn2.imgbb.ru/user/45/458317/201412/9112ad6e8375d6d0ae65d44a739e78d4.pngОСНОВНІ ФУНКЦІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Організаторські:

  • планування і координація всієї виховної роботи з групою;
  • надання допомоги учнівській організації групи;
  • встановлення зв'язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю;
  • забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
  • ведення документації в групи;
  • сприяння розвитку самоврядування в колективі.

Аналітико-узагальнюючі:

  • сприяння всебічному розвитку учнів на основі вивчення і врахування їхніх індивідуально-психологічних особливостей.

Координаційно-інформаційні:

  • забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.

Психогігієнічні:

  • встановлення довірливих стосунків із вихованцями, зняття психологічного напруження в учнівському колективі.

Стимулюючо-гальмівні:

  • активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.

 

ЗНАЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ

ІНДІВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЧНЯ

 

  • Учитель повинен знати індівідуальні особливости кожного учня.
  • Якщо учитель не знає індівідуальних особливостей  своїх учнів, він не зможе продуктивно провести жодного уроку, виховного заходу .
  • Класному керівникові завжди повинен допомагати актив класу .
  • В процесі навчання та виховання повніше розкриваються індівідуальні особливості особистості.
  • Вивчити особливості кожного учня можна лише спостерігаючи, аналізуючи та направляючи його навчальну, позакласну і громадську діяльність, вивчаючи його в розвитку, в конкретній обстановці, життєвих умовах.

 

 

 

http://0lik.ru/uploads/posts/2009-09/1254209800_0lik.ru_school_clp.jpg  ЗМІСТ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

     КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

 

  1. Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій. Формування розуміння своєї особистої ролі в розвитку суспільства.
  2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку учнів, збереження та зміцнення їхнього здоров"я. Врахування інтересів дітей.
  3. Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності. Підготовка до господарсько-трудової діяльності. Виховання інтелігентності, високого рівня освіти і культури. Формування вміння швидко пристосовуватись до безперервних соціальних змін.
  4. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів. Виховання особливих рис ділової людини, формування потреб у безперервній освіті та вдосконаленні у зв'язку із майбутньою професією. Виховання потреб до високої працездатності.
  5. Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій. Удосконалення умінь володіти собою в складних життєвих ситуаціях, дотримання самодисципліни та самоконтролю. Формування діалектичного світогляду, необхідного для орієнтації у світі і в собі.
  6. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  7. Організація роботи з батьками.

 

 

 

 

 

 

 

 

http://school7pskov.ru/6685_2.jpegЦИКЛОГРАМА ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ТА МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

 З НАВЧАЛЬНОЮ ГРУПОЮ

 

Щодня

  1. Перевірити явку учнів на заняттях, вести облік причини їх відсутності на уроках.
  2. Оголошувати планові, групові та загально училищні заходи на день.
  3. Контролювати та здійснювати протягом дня навчальний та виховний процес в групі.
  4. Організовувати учнів групи для підготовки та участі у спортивно - масових та позаурочних заходах
  5. Перевіряти стан житлово - побутових умов учнів гуртожитках навчального закладу.
  6. Перевіряти зовнішній вигляд учнів.

 

Щотижня

  1. Готувати і проводити виховну годину за пріоритетними напрямками.
  2. Проводити засідання ради профілактики правопорушень у групі.
  3. За підсумками тижня роботи записи у журналі педагогічного нагляду, впорядковувати документацію групи.

 

Щомісяця

  1. Складати на основі загально училищного плану виховної роботи на місяць план роботи в групі і затверджувати його у заступника директора з НВР та СП
  2. Проводити не менше 1 виховного заходу в групі (екскурсія, вікторина, «круглий стіл», диспут, тощо).
  3. Очолювати актив групи, керувати його роботою та контролювати її.
  4. Перевіряти житлово-побутові умови учнів на квартирах, у гуртожитку.
  5. Брати участь у засіданнях штабу профілактики правопорушень та злочинності, забезпечувати явку старости та учнів, які перебувають на педагогічному контролі, запрошувати батьків, готувати інформацію про результати педагогічного нагляду.
  6. Поповнювати записи про проведену виховну роботу в облікових картках учнів, що знаходяться на обліку міліції та училищі.
  7. Контролювати успішність учнів, шляхом перевірки журналів, теоретичного та виробничого навчання, спілкування з колегами та підготовки атестаційних листів.

 

Посеместрово

  1. Інформувати навчальну частину про кількість учнів у групі.
  2. Складати звіти успішності та відвідування занять групи за семестр.
  3. Подавати список учнів на стипендію за результатами підсумкового контролю
  4. Готувати і проводити групові батьківські збори за планом виховної роботи.
  5. Визначити питання оздоровлення учнів, їхньої зайнятості та індивідуального працевлаштування в канікулярний період і за можливістю вирішувати їх.

 

 

Щорічно

  1. Складати план виховної роботи з групою на рік.
  2. Робити аналіз контингенту учнів.
  3. Проводити не менше 1 відкритого заходу силами закріпленої групи (День відкритих дверей групи, ігрові програми для учнів училищ, літературно - музичні композиції, ток - шоу тощо.
  4. Складати звіт про виконану виховну роботу з групою.
  5. Складати характеристику групи за результатами навчального року, враховувати цю інформацію під час складання плану роботи.

 

 

 

Заступник директора з НВР     В.І. Сазонова

 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
976
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку