У матеріалі подано інформацію про особливості виховної роботи в класі.
Мета виховної роботи:
Папка
класного керівника
Сурмай А.Д.
№ з/п |
ПІБ учня |
Дата народження |
Домашня адреса |
1 |
Бондаренко Владислав Олегович |
16 листопада |
с. Михайлівка, вул. Журавинська |
2 |
Витичак Світлана Юріївна |
30 березня |
с. Михайлівка, вул. Журавинська |
3 |
Захаренко Владислав Олексійович |
20 березня |
с. Михайлівка, вул. Леонтіївська |
4 |
Корнійчук Владислав Віталійович |
26 жовтня |
с. Михайлівка, вул. Леонтіївська |
5 |
Лубяний Віталій Владиславович |
4 липня |
с. Михайлівка, вул. Леонтіївська |
6 |
Онищенко Анна Олександрівна |
30 липня |
с. Михайлівка, вул. Леонтіївська |
7 |
Руссу Світлана Сергіївна |
24 жовнтня |
с. Михайлівка, вул. Журавинська |
8 |
Сьомкіна Олександра Денисівна |
10 березня |
с. Михайлівка, пров. Садовий |
9 |
Федаш Владислава Вікторівна |
19 березня |
с. Михайлівка, вул. пров. Зелений |
10 |
Федаш Олександра Вікторівна |
23 квітня |
с. Михайлівка, пров. Зелений
|
№ з\п |
ПІБ учня |
ПІБ батьків |
Місто роботи, телефон |
1 |
Бондаренко Владислав Олегович |
Олег В’ячеславович |
СТОВ «Дпіпро» домогосподарка 0963886091(мама) |
Юлія Миколаївна |
|||
2 |
Витичак Світлана Юріївна |
Юрій Сергійович |
домогосподарка |
Людмила Геннадіївна |
|||
3 |
Захаренко Владислав Олексійович |
Олексій Миколайович |
СТОВ «Дніпро» домогосподарка 0974349031(тато) 0960476034(мама) |
Надія Миколаївна |
|||
4 |
Корнійчук Владислав Віталійович |
Тетяна Григорівна |
домогосподарка 0965943327(мама) |
|
|||
5 |
Лубяний Віталій Владиславович |
Владислав Сергійович |
Тракторист домогосподарка |
Галина Василівна |
|||
6 |
Онищенко Анна Олександрівна |
Людмила Миколаївна |
домогосподарка 0971720981(бабуся) |
|
|||
7 |
Руссу Світлана Сергіївна |
Сергій Іванович |
домогосподарка 0671184966(мама) |
Тетяна Сергіївна |
|||
8 |
Сьомкіна Олександра Денисівна |
Тетяна Олександрівна |
0960645408(мама) |
|
|||
9 |
Федаш Владислава Вікторівна |
Віктор Дмитрович |
СТОВ «Дніпро» домогосподарка 0975573968(мама) |
Тетяна Олексіївна |
|||
10 |
Федаш Олександра Вікторівна |
Віктор Дмитрович |
СТОВ «Дніпро» домогосподарка 0975573968(мама) |
Тетяна Олексіївна |
№ з/п |
ПІБ учителя |
Предмет |
Телефон |
1 |
Соколовська А. Д. |
Укр. мова, укр. літ., зар. літ |
0688143803 |
2 |
Фесканич Л. В. |
Алгебра, геометрія |
0976354937 |
3 |
Бобурчак Ю.С. |
Анг. мова |
0989036917 |
4 |
Мірошніченко Г. В. |
Німецька мова |
|
5 |
Гарбутяк Л. Г. |
Географія |
|
6 |
Зінзюк А. І. |
Біологія, хімія |
|
7 |
Більо І. М. |
Фізика, основи здоров’я |
0981749266 0969532515 |
8 |
Наконечний Є. М. |
Історія України |
0966426676 |
9 |
Пунейко Н. Р. |
Всесвітня історія |
0970579938 |
10 |
Більо С. М. |
Трудове навчання, інформатика |
|
11 |
Шаповалов О.О. |
Музичне мистецтво |
|
12 |
Федаш І. П. |
Образотворче мистецтво |
0984468898 |
13 |
Довгий І.І. |
Фізична культура |
0965859038 |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||
1. |
Нім. мова |
1. |
Біологія |
1. |
Географія |
2. |
Нім. мова |
2. |
Фіз. виховання |
2. |
Історія Вс. |
3. |
Фізика |
3. |
Алгебра |
3. |
Алгебра |
4. |
Укр. мова |
4. |
Хімія |
4. |
Укр. мова |
5. |
Укр. літ |
5. |
Фізика |
5. |
Зар. літ |
6. |
Географія |
6. |
Геометрія |
6. |
Музика |
7. |
|
7. |
Обр. мистецтво |
7. |
Фіз. вих. |
Четвер |
П’ятниця |
|
|||
1. |
Біологія |
1. |
Хімія/укр. мова |
|
|
2. |
Анг. мова |
2. |
Анг. мова |
|
|
3. |
Геометрія |
3. |
Інформатика |
|
|
4. |
Укр. літ |
4. |
Основи здоров’я |
|
|
5. |
Фіз. вих. |
5. |
Історія Укр. |
|
|
6. |
Трудове нав. |
6. |
Зар. літ |
|
Соціальний
паспорт класу
№ з/п |
Питання |
|
|
Кількість |
Прізвища |
||
1. |
Діти – позбавлені батьківського піклування |
|
|
2. |
Сім’ї без матері
|
- |
|
3. |
Сім’ї без батька
|
3 учні |
Онищенко А., Корнійчук В. (є вітчим), Сьомкіна Олександра (є вітчим) |
4. |
Діти «групи ризику»
|
- |
|
5. |
Діти – інваліди у сім’ї
|
|
|
6. |
Діти з фізичними вадами
|
|
|
7. |
Чорнобильці
|
|
|
8. |
Неблагополучні сім’ї: -батьки п’ють ; -батьки, не виявляють потрібної уваги; -батьки не впораються з вихованням дитини; -батьки знаходяться на обліку в міліції. |
- |
|
9. |
Малозабезпечені сім’ї
|
1 учень
|
Корнійчук В. |
10. |
Багатодітні сім’ї 3 дітей; 4 дітей; 5 дітей и т.д.
|
6 учнів
|
Бондаренко В, Витичак Світлана, Захаренко В., Корнійчук В., Федаш В., Федаш О.
|
Морально-етичне виховання
Моральне виховання — виховна діяльність, що має на меті сформувати стійкі моральні якості, потреби, почуття, навички і звички поведінки на основі ідеалів, норм і принципів моралі, участі у практичній діяльності.
Морально – етичне виховання – це спільна діяльність школи і сім’ї з формування стійких моральних якостей, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі, а саме:
-усвідомлена любов до Батьківщини, стійкий інтерес до минулого, сьогодення і майбутнього рідного краю, почуття любові і поваги до рідного народу, мови, дбайливе ставлення до природи і збільшення її багатств;
розуміння морально – етичної основи культури поведінки, гармонійного поєднання культури поведінки з моральною вихованістю; потреба знати основні правила повсякденного етикету і бажання виконувати їх, уміння поводитися згідно правил культури поведінки; почуття міри і такту в спілкуванні з людьми.
Саме ці важливі питання стоять на першому місце у виховному процесі. Вважаю, що у центрі морально – етичного виховання знаходиться особистість людини. Тому я переконана: щоб навчити поважати людину – треба дати їй уявлення про морально – етичні принципи поведінки.
Моральне виховання формує моральні поняття, погляди і переконання. Воно покликане також сприяти розвитку моральних почуттів, що виражають запити, оцінки, спрямованість духовного розвитку особистості. Не менше значення має і вироблення навичок і звичок моральної поведінки.
Складові морального виховання.
Процес морального виховання характеризується поняттями «мораль», «моральність», «моральна свідомість», «моральні переконання», «моральні почуття», «моральні звички», «моральна спрямованість» .
Моральне виховання передбачає формування національної свідомості й самосвідомості, прищеплення національних цінностей (любові до рідної землі, свого народу та ін.), готовності до праці в ім'я Батьківщини. Особистість має усвідомлювати причетність до свого народу, відчувати і відстоювати національну гідність, підтверджую чи це практичними справами.
Система моральних цінностей. До системи мораль них цінностей входять вічні, національні, громадянські, сімейні та цінності особистого життя.
Абсолютно вічні цінності. Мають універсальне значення та необмежену сферу застосування і є загально людськими (добро, правда, любов, чесність, гідність, краса, мудрість, справедливість та ін.).
Національні цінності. Є значущими для одного народу. їх не завжди поділяють інші етноси. Наприклад, почуття націоналізму зрозуміле і близьке здебільшого поневоленим народам і менш відоме тим, які ніколи не втрачали своєї незалежності. До цієї групи цінностей від носять поняття «патріотизм», «почуття національної гідності», «історична пам'ять» тощо.
Громадянські цінності. Ґрунтуються на визнанні гідності людини. Властиві демократичним суспільствам Вони стосуються прав і свобод людини, обов'язків перед іншими людьми, ідеї соціальної гармонії, поваги до закону тощо.
Сімейні цінності. Охоплюють моральні основи життя сім'ї, стосунків поколінь, подружньої вірності (піклування про дітей, пам'ять про предків тощо).
Цінності особистого життя. Мають значення щонайперше для певної особистості, визначають риси її характеру, поведінку й господарський успіх, стиль приватного життя та ін.
Умови ефективності морального виховання.
Ефективність морального виховання молоді визначають такі чинники:
— створення у закладі освіти психологічного клімату поваги до моральних норм, правил людського співіснування;
— відповідність змісту морального виховання його меті й рівню морального розвитку вихованців;
— розумне співвідношення між словесними і практичними методами виховного впливу, що забезпечує єдність моральної свідомості і поведінки;
— своєчасне вживання виховних заходів, акцентування уваги на попередженні аморальних явищ в учнівському колективі;
— подолання авторитарного стилю у ставленні педагогів до вихованців, побудова його на принципах гуманізму.