Майстер-клас «Спільна діяльність класного керівника, учнівського самоврядування та батьків у проектній діяльності»

Про матеріал

Інтегрований захід з патріотичного виховання у формі майстер-класу стане в нагоді класним керівникам, заступникам директорів з НВР та ВР. Дає можливість залучити до роботи батьківську громадкість та учнівське самоврядування, розвивати педагогіку партнерства з метою вивчення та популяризації національної спадщини українського народу.

Перегляд файлу

 

Майстер-клас

«Спільна  діяльність 

класного керівника, учнівського самоврядування

та батьків   у  проектній діяльності.»

                       Картинки по запросу ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ малюнок про вчителя

Підготувала  заступник директора з НВР   -  Лазарь О.В.

 

Майстер-клас

Спільна  діяльність  класного керівника, учнівського самоврядування та батьків   у  проектній діяльності.

Слово  вчителя майстра: Доброго дня, діти, батьки, шановні колеги! Гарного вам настрою і здійснення очікувань і сподівань від сьогоднішнього майстер-класу .  Насамперед, хочу розповісти вам одну історію-притчу.

             У концертній залі зібралися музиканти. На сцені було тихо і темно. Але раптом засвітили світло. Усі музиканти почали готуватися до концерту. Вони виймали свої інструменти і спробували відтворювати їхні голоси. Ось низьким баритоном заскрипів контрабас, голосно рипнула скрипка, ніжним, оксамитовим голосом заспівала флейта. Але кожен з інструментів грав свою мелодію, не рахуючись з іншими. На сцені стало шумно і гамірно. Та ось, раптово, несподівано для всіх, на сцену вийшов диригент. Він підняв руку зі смичком вгору і музиканти затихли. Почали уважно дивитися за змахом руки керівника. Згодом зі  сцени зазвучала ніжна, мелодійна музика. Кожен з музикантів виконував свою партію , дивлячись на досвідченого диригента. Так і в школі. Перед кожним уроком у класі завжди шумно і гамірно. Але з'являється вчитель зі своєю диригентською паличкою і починається злагоджена робота усього учнівського колективу .

              Мені також  хотілося б, щоб нині наша робота була злагоджена та плідна, схожа на мелодійну  та милозвучну пісню.  Але  результативність нашого заняття   залежить від  кожного з вас. Тому мені  хотілося б, щоб ви  сьогодні були активними  учасниками   нашого   заняття.

               А для оцінки заходу  пропоную вам  скористатися кольоровими кульками, які ви впродовж заняття вкидатимете до кошика. Синя - означатиме ваше негативне ставлення до того чи іншого виду роботи, а жовта - свідчитиме про те, що у ході роботи вам сподобався той чи інший момент і ви б використали його у своїй практиці. Після закінчення заняття вам легше буде оцінити захід, підрахувавши кульки, тобто відзначити  плюси і мінуси у роботі.

                Відомий художник  Микола Реріх  казав: «Я бачу сонце в глибині себе і в кожному я бачу сонце» Я також переконана, що в кожному з вас є це сонце і давайте відтворимо його образ на малюночках, виконавши наступну ізотерапевтичну вправу. На ваших столах є індивідуальні карточки з зображенням сонечка. Відтворіть свій настрій показавши його виразом обличчя сонця. Далі підберіть відповідний до вашого настрою  колір олівця  і розфарбуйте сонечко. Отже , сонячним теплом і світлом ми зігріли класну кімнату і готові працювати далі.

               Працювати будемо так.  Всі  учасники  утворять групи ( за бажанням), кожна група отримає завдання в якому сама повинна буде  швидко  винайти  оригінальне, творче рішення,  створити  шедевр , підібрати  влучні  вислови  і звісно, презентувати  пророблену  роботу.

               Скажіть, з чим  або з яким поняттям, або, що  в першу чергу спадає вам на думку, коли ви чуєте слово Батьківщина, Вітчизна?   Якими  кольорами ви б передали  це слово на папері?.................

               Багато митців передавали свої почуття до Батьківщини у різний спосіб та різними формами, тим самим розвиваючи свій талант та здібності все більше і більше. Сьогодні ми з вами спробуємо створити спільну патріотичну енергетично-позитивну композицію «Це - моя Україна»  Як я вже казала сьогодні ми працюватимемо в групах. Зараз  розподіліться на групи. У кожній групі повинна бути однакова кількість осіб. Керівники груп підійдуть і оберуть колір конверта і відповідно до нього колір пазла, а також отримають матеріали необхідні для виконання вашого завдання. (Керівники підходять, обирають конверти і отримавши завдання та матеріали для його виконання повертаються до груп)

             Перед вами аркуш білого паперу, а неподалік  всі необхідні матеріали для виконання завдання. Свій виріб ви робите на білому картоні потім прикріплюєте до пазла. Ваше завдання: у будь-який спосіб зобразіть Україну.  Тобто  творчо  відтворіть все те, що у вашій уяві асоціюється з Батьківщиною.  Для цього вам виділено лише 10 хвилин. Готові проекти прикріпіть до стенду.

              Молодці, всі справились з завданням. А зараз на вас чекає поетичний воркшоп.  Отже, наша Батьківщина  -  люба й мила  серцю сторона.  Що  може подарувати своїй Вітчизні людина, яка  любить  її по-справжньому?
       А зараз  ви особисто  спробуєте свої зусилля у ролі  поета, станете  творцями, бо  зможете написати і подарувати  своїй Батьківщині прекрасний шедевр - вірш. 
Що б ви хотіли побажати  Україні, які слова сказало б ваше серце на її адресу.  будьте щирими, відвертими і  Всі свої найтепліші  почуття висловіть у  невеличкому  вірші – сенкані.  Запишіть його на аркуші  паперу і прикріпіть  до  плакату, який  виготовила ваша група.

      Поетичний  воркшоп   «Моїй  Україні   присвячую"

Написання    сенкану   на  тему  УКРАЇНА

(Сенкан – це вірш - мініатюра з п’яти рядків за певною схемою.  Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.)

  1) іменник, що відображає тему;

      2) прикметники (2 слова),  ознака теми;

   3) дієслова (3 слова), що вона (тема) робить;

4) фраза (4 слова), яка виражає особисте ставлення автора до теми;

    5) синонім до назви теми (1  слово)


Україна

вільна, велика

живе, розквітає, гомонить

Я дуже люблю тебе

Вітчизно!

Україна

Рідна, гомінка

Зростаєш, кріпнеш, розквітаєш

Мене  ти  змалечку  плекаєш

Батьківщино!


Презентація проекту «Українського цвіту – всюди повно по-світу»

Гра-розминка для педагогів , батьків та всіх присутніх на занятті

(проводиться після фізкультхвилинки  «Веселий гопачок»)

Учитель:  Шановні вчителі, любі батьки. Я бачу ви щось притихли. Але ми не дамо вам сумувати. Правда,  дітки. Тому наступне завдання стосуватиметься саме вас. Ми пропонуємо вам взяти участь у  грі-розминці  "Український салат".

Гра-розминка "Український салат"(для вчителів та батьків)

         Уявіть собі, що ви  учасники  української версії телевізійного  ток-шоу «Пекельна кухня». Вам  випала  чудова нагода спробувати себе у ролі шеф-кухаря. Як  ви  гадаєте, чи  можна приготувати салат  з  трьох   фруктів?  Назвіть фрукти,  які  б  ви використали для вашого фірмового  салату (Відповіді  учасників. Розрахунок  на 1,2,3 за назвами фруктів.)    

           Розподіліться на фруктові команди.  А тепер  розпочнемо  приготування   нашого колективного  українського  салату.  По моїй команді  ті, хто почують   назву   фрукту  своєї  команди встають і пересідають  на  будь-яке  інше   вільне  місце.  УВАГА!   Час пішов…(Розповідь про приготування салату починається повільним темпом, а згодом переходить у швидкий)

          Ми беремо доспілі  _____________,    жовтогарячі __________________, ароматні __________________. Кладемо у емальовану посудину і ретельно  миємо під протічною водою  кімнатної температури . Далі знімаємо шкірку з смачних  _____________ . Потім беремо свіжі  _______________ і очищуємо їх від корененіжок. Видаляємо пошкоджені частинки від апетитних ___________________.   Тоненькою соломкою нарізаємо  привабливі _________________ , стиглі _______________,  червонобокі __________________.  Ретельно перемішуємо наш фруктовий салат  і додаємо за смаком корицю, пучечок м'яти та приправляємо солоденьким  медком.  Дозрілі _______________  наповнять салат приємним ароматом,  соковиті ___________________ додадуть неперевершеного терпкого присмаку, а _________________ підкреслять шовковистість свого м'якуша. Наш салат готовий до вживання. Винятковий, вишуканий, незрівнянний, дивовижний, рідкісний, несказанний вийшов український салат. І це все дякуючи вам, шановні шеф-кухарі, вашій інтуїції та майстерності, вашій креативності та  компетентності, вашій професійній підготовці та енергійності. Під час приготування салату ви зуміли створити дружню, товариську  атмосферу  і довели це в злагодженій, побудованій на взаємоповазі та підтримці роботі. Тому, використовуйте щоденно ваші позитивні сторони, а їх, я впевнена,у кожного з вас багато, у своєму житті на практиці.  Дякую за співпрацю.

Продовження презентації проекту

   Вчитель: Наше життя, якщо добряче придивитись, схоже на  індивідуальний, неповторний проект, який кожен  будує по-своєму.  Тому ніхто з нас  не  повинен зупинятися на досягненому, а продовжувати працювати над проектом свого життя, шукаючи нові креативні рішення та вдосконалюючи себе з дня на день. І обов’язково прийде час , коли наше життя стане прикладом для наслідування, стане майстер-класом для наступних поколінь у якому, я гадаю,  буде чому повчитися.

         Вдома  я  пропоную  вам  виконати   одне  із творчих  завдань  на  вибір:

Домашнє  завдання:

1) Дивлячись  на  сучасне  життя України, яку    квітку  ви  додали  б до  списку                  «Квіти – символи  України»? Чому? Що вона  б  символізувала? (5-6 речень)

2) Як, на  ваш  погляд, могла б виглядати  незвичайна  квітка  під  назвою «Україна»?  Намалюйте її  або  напишіть 5-6 речень.

3) Усно  створіть  квітку – символ  нашого педколективу, спираючись  на  досягнення, кращі  уроки, заняття, заходи, свята тощо проведені вчителями на базі школи .  Намалюйте її і напишіть 5-6 речень.

Заключне  слово  вчителя – майстра.

             І на завершення нашого  заняття  хочу запропонувати вам рецепт цілющого креативного  напою, який складається  з таких компонентів:

 Екстракт  багатої фантазії    Настій  оригінальних  думок

Бальзам  неповторних мрій    Коктейль імпровізації

Відвар  миттєвих творчих рішень

Добре все перемішайте і наливайте щодня до келиху  успіху та випивайте натщесерце.  

               І на остаток я пропоную вам виконати вправу «Скриня скарбів»

Вправа «Скриня скарбів»

           Ваше завдання взяти і опустити 5 копійок у «Скриню скарбів», висловивши своє враження від майстер-класу. Першою хочу вкинути монету я . Шановні колеги! Щиро дякую вам, що ви в такому складі відвідали мій майстер-клас, були активними, творчо поставилися до роботи, дякую вам  за чудову співпрацю і за увагу.

            Дорогі мої колеги. Якщо у вас сьогодні активно працювала думка, озивалося сумління, не дрімала уява, щемливо стискалося серце і зернини мого досвіду потрапили до вашої душі – то вони неодмінно проростуть і зацвітуть, а життя наше обов’язково, стане прекраснішим! Дякую за співпрацю і бажаю вам творчих успіхів!  Нехай щастить вам у всьому! На все добре!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
1670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку