Майстер клас спортивног спрямування

Про матеріал
Майстер - клас для педагогів з використання інноваційної технології Rainbow купол. Це нестандартне обладнання зробить ваші заняття цікавими і неповторними, запросить дітей у цікаву подорож спортивної країни
Перегляд файлу

D:\Фото\Фонові фото\красочная-текстура-во-ны-безшовная-картина-вектора-я-ткани-фоны-77851474.jpgМайстер клас

Теоретичний блок

Доброго дня усім присутнім. Дозвольте нам розпочати на майстер –клас. Зараз ми хочемо трішечки з вами познайомитися. Ми представники дошкільної освіти міста Вільногірськ, мене звуть Дубицька Анна Іванівна - я вихователь – методист, зі мною мої колеги інструктори з фізкультури Сафонова Анастасія Федорівна, Горб Світлана Іванівна.   На базі нашого заклад дошкільної освіти в 2007 році був створений центр розвитку дитини, лікувально – оздоровчого напрямку. Наша діяльність спрямована на збереження, зміцнення, відновлення здоров’я дітей, забезпечення їх своєчасного та повноцінного, гармонійного розвитку. Найбільш ефективним для впровадження даного напрямку є створення умов для емоційного благополуччя, побудова навчальної діяльності в динамічному режимі, а також спеціальні оздоровчі заходи. Маючи за основу таке направлення ми поглиблено вивчаємо новітні технології, створюємо нестандартне обладнання, яке допомагає нашим вихованцям. Одним із видів нестандартного обладнання є   Rainbow (райдужний) купол. Цей купол ми використовуємо підчас проведення ранкових гімнастик, індивідуальної роботи в групах, як один із засобів казкотерапії, ігор  релаксацій, ігор з різними видами рухливості, підчас практичних занять з фізкультури, Rainbow купол використовуємо для навчання елементів спортивних ігор таких, як футбол.

В нашому закладі дошкільної освіти працює спортивний клуб для батьків, який має назву «На зустріч один одному», підчас проведення відкритих заходів, або тренувань батькам разом з дітьми також пропонують комплекс вправ з парашутом. Всі звісно в захваті від такого дійства оскільки ігровий парашут - це яскрава тканина, що складається з декількох кольорових секторів, у якій по колу розташовані ручки. В нашому садочку парашут пошитий з тканини чотирьох основних кольорів, та складається з восьми секторів

Ми використовуємо три варіанти парашута : найменший  призначений для індивідуальної роботи, має діаметр 1 метр;   звичайний  та з п'ятьма умовними віконцями  мають діаметр 3 метри . А для великих компаній роблять парашути і куди більш солідні - 5 метрів, 7 метрів в діаметрі. Маленьким парашутом можна грати в спортивному залі або в групі,  парашут  підходить і для ігор на свіжому повітрі.

Перевагою такого нестандартного обладнання є те, що ним можуть грати одночасно  8 дітей, а краще - 10-15(можна і більше), всім вистачить ручок, і всі зможуть насолодитися грою.

З парашутом можна грати з цілою групою, а можна –з декількими дітьми , також  з різновіковою компанією дітей і дорослих.

Даний посібник дає можливість ефективно організувати педагогічний процес, дозволяє успішно вирішувати завдання дидактичного, оздоровчого і розвиваючого характеру, а саме:

 -формування рухових навичок в основних видах рухів і розвиток фізичних якостей;

 -попередження порушень опорно-рухового апарату;

- розвиток уваги, пам'яті;

-творчих здібностей; 

-вироблення узгодженості рухів з музикою;

-розвиток звуковисотного, тембрового слуху, почуття ритму;

  -виховання позитивних, морально-вольових рис особистості;

-активності, самостійності та організованості;

- створення сприятливих умов для активного відпочинку, радісної змістовної діяльності в колективних іграх, розвагах, заняттях.

Ігри в парашут  не змагальні, вони вчать узгодженості дій, і вмінню відчувати рух інших гравців. Для дітей дуже важливо відчути саме через рухи те, що вони можуть бути частиною команди. В іграх з парашутом це можуть відчути навіть найменші гравці!

Парашут - така яскрава річ, яка добре запам'ятовується , що відмінно підходить для свят і для знайомства, для об'єднання дітей в команду. Парашут нікого не залишає байдужим, він в рівній мірі подобається однорічним і шести річним дітям, та й батьки не можуть стримати усмішки, коли грають з парашутом оскільки всі ми з вами родом із дитинства.

Дитині будь-якого віку важливо навчитися узгоджувати свої  дії з командами ведучого і з діями інших гравців. В іграх з парашутом це трапляється само собою, без особливих зусиль.

Парашут дає дитині багатий спектр нових вітчутів: це і яскравий зоровий образ, і сильний вітер, і дзвін натягнутого парашута, і відчуття м'якої тканини, що обіймає дитину, що сидить під парашутом.

Парашут настільки привабливий сам по собі, що зазвичай дітей не доводиться довго вмовляти - вони самі кидають свої справи і мчать до нього з усіх ніг. Навіть дуже сором'язливі діти, які  не поспішають зазвичай приєднатися до групових ігор, люблять грати з парашутом. Для тихих і сором'язливих дітей парашут дає масу можливостей для поступового приєднання до компанії дітей. Адже в цих іграх ніхто не вимагає відразу давати руку іншим дітям, як в хороводі, або відразу входити в коло. Кожна дитина може вибрати свою швидкість і свою ступінь активності.

Парашут дуже корисний як для тихих і повільних дітей, так і для активних, в тому числі і для гіперактивних дітей, оскільки ігри з парашутом дають можливість як розбуркати тихих дітей, так і заспокоїти особливо спритних.

Парашут дає масу можливостей для ігор з правилами, ігор з кордонами. Адже, якщо ти стоїш під парашутом, то всі інші для тебе нехай ненадовго, але відділені цією тканиною, і є діти, яких таке лякає.

Крім того, ігри з парашутом розвивають фантазію, вміння наслідувати і показувати пантомімою якісь характерні рухи. Ви можете уявити, що парашут - це будиночок, або море, або капелюшок гриба ... Діти під парашутом то зображують горобчиків, то вкладаються спати, то стукають в теремок.

Як і в інших рухливих іграх, діти вчаться дотримуватися правил гри, чекати своєї черги, Таким чином, ігровий посібник «Парашут» не тільки розважає, а й розвиває.

 А зараз той момент коли ми з вами перейдемо до практичної частини і мої колеги інструктори з фізкультури продемонструють вам, як можна легко і цікаво використовувати парашут в своїй педагогічній діяльності.

 

 

Практичний блок

Малорухливі ігри для вихователів

Гра «Витівники»

Мета: розвиток слухової і зорової уваги; активізація рухових навичок; формування утримувати красиву статичну позу.

«Зміна місць»

Мета: Розвиток кольоросприйняття, розумових і рухових здібностей.

У цій грі кожному гравцю  буде відповідати свій колір (наприклад, зелений, синій, червоний і т.д.)

 «Попкорн»

Мета: Створення сприятливого психоемоційного стану.

Додатковий інвентар - багато маленьких м'ячиків, кульок.

Рухливі ігри для вихователів

«Кішки – мишки»

Мета: Розвиток уміння співпрацювати, взаєморозуміння, уміння сприймати і виконувати правила гри.

«Лисички і зайчики»

Мета: Удосконалення вміння швидко реагувати на сигнал, спритність, швидкість.

«Каруселі»

Мета: Розвиток ритмічності рухів, вміння узгоджувати їх зі словами, бігати і ходити по колу

Казкотерапія

 

«Райдужна країна» (кольоротерапія, казкотерапія)

Мета: Співвіднесення кольору з психічними характеристиками, створення в групі дружньої атмосфери, взаємодопомоги, довіри, згуртованості, доброзичливого і відкритого спілкування один з одним і з дорослими     

 «Теремок»

Мета: Створення сприятливого психоемоційного стану, виконання рухів відповідно до тексту.

оброзичливого і відкритого спілкування один з одним і з дорослими.

Ігри-релаксації

 

«Чарівна бульбашка»

Мета: Емоційна розрядка.

«Добраніч малюки»

Мета: Зняття псіхом'язової  напруги.

 

Індивідуальна робота

 

Гра «Салют»

Мета: Виховання вміння діяти узгоджено.

Гра «Закоти м’яч»

Мета: Виховання вміння діяти узгоджено, в команді.

 

Рухливі ігри для інструкторів

 

«Чапля та жабки»

Мета: Розвиток швидкості, спритності, реакції.

 

Гра для команд

«Збери краплинки»(сніжинки, ягідки, кульки)

Мета: : Виховання вміння діяти узгоджено в команді.

 

Гра-естафета

«Пробіжи під куполам»

 Мета: : Виховання вміння діяти узгоджено в команді,  розвиток швидкості, спритності, реакції.

Музична гра

 

«Хвилі або« Полум'я »

Мета: Розслаблення дітей, розвиток узгодженості рухів, уваги, почуття ритму, зняття нервово-психічної напруги.

 

«Танок з парашутом»

Мета: Розвиток довільності, рухової творчості під музичний супровід.

Руханка

«Політ на чарівному парашуті»                          

Мета: Розкріпачення дітей, розвиток узгодженості рухів, уваги, почуття ритму, зняття нервово-психічної напруги, згуртування  колективу.

                                                    Гра-розвага                                                                                                      

«Бажання під куполом»

Мета: Створення сприятливого психоемоційного стану.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку