Мерседес- машина майбутнього. Вироби з LEGO.

Про матеріал
Мерседес- машина майбутнього. Заняття. Дидактичні ігри.Прогулянки на свіжому повітрі. Вироби з лего.
Перегляд файлу

Комунальний дошкільний навчальний заклад загального розвитку

(ясла-садок)№40 «Калинка» відділу освіти виконавчого комітету

Бердянської Міської Ради Запорізької  області

 

 

 

 

 

 

Проект

«Мерседес – машина майбутнього»

C:\Users\Бусинка\Desktop\147233697_images_15121152971.png

Підготувала

Вихователь ДНЗ №40

Групи 5(3) р. ж.

Васильців В.В.

 

Тема: «Мерседес машина майбутнього»

Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про будову автомашин, їх призначення; навчити розрізняти 5–6 видів автомашин за зовнішнім виглядом, знаходити їх зображення на картках розумових дій; закріпити основні правила дорожнього руху та поведінки пішоходів на вулиці; виховувати інтерес до довкілля, обережність та бажання дотримувати правил дорожнього руху.

Словник : збагачувати словник дітей словами — назвами машин (легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор, автокран);активізувати вживання іменників: машина,колесо,кермо,вікна.

Матеріал: іграшки зайченята, машини(вантажна,легкова,автобус,трамвай).

Атрибути для ігри «зайченята та автомобіль»; BLS-колонка(для звуків).

Вихователь: Що це за галас? Чуєте, діти? Хто це до нас прийшов?До нас завітали маленькі зайченята.

  • Де вони живуть?

C:\Users\Бусинка\Desktop\5ebb6362c7eb3d833553762b9dih--kukly-i-igrushki-tekstilnaya-igrushka-parochka-zajchikov.jpg

Зайченята . Так  ми живемо в лісі і вирішили прийти до дитячого садка погратися. Але у Вашому місті живуть якісь чудовиська. Вони біжать і кричать, ось так : «бі-бі».

Вихователь: Діти,хто це так кричить?(машини)

  • Як сигналить машина ?

Посигнальте тихенько. А голосно.( діти наслідують сигнал машини).

Діти, наші зайченята живуть у лісі і не бачили, які є машини. Давайте ознайомимо їх із транспортом .

  • Сідайте,зайченята і послухайте . Подивіться, що це у мене?(машина).

Ця машина називається вантажна.

  • Як ви думаєте, чому ?
  • Які вантажі вона возить?
  • Розгляньте уважно машину і скажіть, що у неї є.(діти називають її частини:кузов,кабіна,колесо,кермо).
  • Давайте розкажемо зайченятам про машину?

Запитання для дітей.

  • Що у нас є?
  • Якого вона кольору?
  • Що у неї є?
  • Що вона вміє робити?

(3-4 дитини описують машину. Це вантажна машина. У неї є кабіна. Вона зеленого кольору. Кузов – синього кольору .У машини є колеса. Машиною везуть вантаж).

  • Наші зайченята вже не бояться машин. Тому ми з Вами підемо на екскурсію і наживо подивимося на машину, а потім упізнаємо з відкіля вона з’явилася.

Інструкція 3.12 – вихід дітей з приміщення. 

  •  Діти  що це за машина?
  • Хто знає її назву?

(Це мерседес,він перевозить людей. Він чорного кольору, дуже великий, багато вікон).

  • Молодці ! (огляд машина).

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-d9f2c818f1adb676e29bf18d01b26874-V.jpgC:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-1fd0fdcc093284ac84eeb78e2690e63b-V.jpg

 

 

Інструкція 3.14 – повернення з прогулянки.

Вихователь:

  • Ось ми з Вами і сходили на екскурсію. Вам сподобалось?

Діти (так!Дуже сподобалось).

  • Тепер я Вам розповім звідкіля з’явилася машина мерседес. 


У 1897 році австрійський бізнесмен Еміль Еллінек (Emil Jellinek), поїхав купувати автомобіль Даймлер (Daimler). За його поверненню його спортивний Даймлер Фенікс (Daimler Phoenix) викликав великий попит у оточуючих, і він вирішив попросити фірму зробити ще кілька автомобілів під назвою "Мерседес" ( "Mercedes") - це ім'я його улюбленої 9-річної дочки.

C:\Users\Бусинка\Desktop\Mercedes-Jellinek-2.jpg

Розуміючи діловий потенціал нового автомобіля, він не тільки розмістив замовлення ще на 36 автомобілів, але також увійшов в компанію зі своїм величезним капіталом, згодом ставши членом правління компанії "Daimler Motoren Gesellschaft" (DMG), продаючи і рекламуючи автомобілі в різних країнах світу.

 

Торгова марка Mercedes була зареєстрована в 1900 році. У той же рік логотипом компанії стала трехконечная зірка. Колись Готліб Даймлер побачив цей символ на листівці своєї дружини, зірка символізувала зростання бізнесу в транспорті на землі, в морі і в повітрі.

 

Для Карла Бенца (Karl Benz) все було просто - він бачив майбутнє в зубчастому колесі. І займався цим на своєму заводі в Мангеймі. Надії Карла Бенца незабаром виправдалися, зубчасте колесо почали ставити на всі автомобілі.

Mercedes_Benz_logo.jpg

Після Першої світової війни Даймлер і компанія Бенца почали працювати разом. Вони об'єдналися в 1926 році, комбінуючи вінок лавра і трехконечную зірку як свою торгову марку.

 

Цікаво, що Готліб Даймлер (Gottlieb Daimler) і Карл Бенц (Karl Benz) будучи піонерами в автомобільній промисловості ніколи не зустрічалися, навіть при тому, що вони жили всього в 100 км (60 миль) один від одного в Німеччині, і виробляли разом автомобілі . У 1900 році Даймлер помер. У 1926 Daimler-Benz остаточно об'єдналися.

Gottlieb_Daimler.jpg

Готліб Даймлер (1834 - 1900) заснував Daimler Motoren комерційне підприємство (DMG) в 1890 році, і також почав випускати перший в світі мотоцикл, пікап і таксі.

Karl_Benz.jpg

Карл Бенц (1844 - 1929) заснував Benz & Co в 1883 році з Максом Росі і Фрідріхом Вільгельмом Еслінгер.

Mercedes_Jellinek.jpg

Мерседес Еллінек (Mercedes Jellinek), на честь якої назвали автомобіль Mercedes.

Daimler_Reitwagen.jpg

Перший керований бензином мотоцикл в світі - Daimler Reitwagen 1885 рік.

Daimler_Victoria.jpg

Даймлер Вікторія (Daimler Victoria) - перше в світі моторизований таксі - 1897году. Ці машини були зроблені на замовлення Фрідріха Грейнера (Friedrich Greiner), який першим в світі організував компанію моторизованого таксі.

  • Діти Вам сподобалось, як ми провели з вами час. Сьогодні ми з вами багато,чого нового дізналися. Що вам більше всього сподобалось і запам’яталось ?(діти відповідають ).
  • Молодці! Це тільки початок нашого знайомства з машиною Мерседес! Буду,ще дуже всього цікавого і нового.

 

 

2 березня 2020.

Екскурсія с дітьми до вантажної машини Мерседес.

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-f7e99b407a74cb51c50ddaabab27a7e4-V.jpg

(Дізналися з дітьми, що возять в цій машині. Чим вантажна машина відрізняється від легкової).

3 березня

Дитячі вироби з ЛЕГО.

ТЕМА: « Мерседес – машина майбутнього».

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-a94c4404b66251c650dd5c75081344ee-V.jpgC:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-9b1afff1bec515b413ce850425cbe046-V.jpg

Софія (Автобус без вікон, їдеш по свіжому повітрі, спереду є великий телевізор).

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-581ccd291f2676b9421b82d3fa310ca4-V.jpgC:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-36c670af28814efd07011f60475d661d-V.jpg

Лев (корабель по воді ).

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-9f6638bbb39fd7b375006dd213254b4e-V.jpgC:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-c5d6935a0c21caaa5751d7d345c75136-V.jpg

Артем(вантажна машина).

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-e465a8ec55caa4eb032f0ef8c21ea132-V.jpgC:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-414850d87480884a5b80a3283fbcc31f-V.jpg

Глеб і Діма (літак).

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-08c86e2572e4798b23005dc7a02b7208-V.jpgC:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-946d2d22d8b507688042151f11fcdcb0-V.jpgКіра (водяний мотоцикл).

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-f6c42b409164a5b13d7008b1a933a56b-V.jpgC:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-9f084f13da2ad23c7ffe2ff791b37e7f-V.jpg

Ангелій і Лев(корабель).

Заняття пройшло цікавим, дітям дуже сподобалось. Вийшло дуже багато яскравих робіт. Діти були дуже зацікавлені в своїх роботах.

 

5 березня 2020р.

На прогулянці ми з дітьми грали в гру «водій та пасажири» .

Мета: продовжувати вчити дітей розподіляти ролі і діяти відповідно до прийнятої на себе ролі, розвивати сюжет. Спонукати дітей до творчого відтворення в грі поїздку в автобусі, зустріч з інспектором.

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-5322d5c3e490afb01b50b307c396271d-V.jpgC:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-ad6da06a2e720b8de8638834e65b8063-V.jpg

6 березня 2020р.

«Малюнки дітей машини Мерседес»

Мета: Закріпити знання про різні види транспорту,вміння робити начерк олівцем, промальовувати деталі:кабіна,кермо,колеса. Розвивати уміння малювати транспорт, передаючи його характерні особливості.

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-43e9fe3fc36689e8d7d2ede39611bb6a-V.jpg

5 березня

Остання екскурсія на тему мерседес.

Мета:
  Спонукати дітей підтримувати діалог. Активізувати в мовленні назви автомобілів (легковий, вантажний), узагальнююче слово «транспорт». Ознайомити з назвами професій: водій, шофер, машиніст. Удосконалювати діалогічне мовлення. Розвивати фонетичний слух, мовленнєве дихання, логічне мислення, увагу. Виховувати інтерес до навколишнього життя.

 

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-03a6b250e35421ee825b3c7a5a2a147d-V.jpg

По закінченню наших занять, діти отримали медалі за активну участь на тему: «Мерседес - машина майбутнього» .

Так як медалі - прекрасний спосіб заохочення для дітей! Такого висновку дійшли досвідчені педагоги і психологи. Як правило, вручення нагород відбувається в урочистій обстановці, у присутності великої кількості однолітків, це дозволяє дитині відчути себе особливим, виділитися з натовпу. У дітей  підвищується самооцінка і мотивація для підкорення нових вершин. Після заходу нагорода займає в квартирі видне місці, щохвилини нагадуючи про досягнення дитини.

Найголовніше ,що діти були в захваті і отримали масу позитивних емоцій.

C:\Users\Бусинка\Desktop\IMG-2ee9683d1551ff1a6b186afad9cef242-V.jpg

Висновок:

Таким чином ми з дітьми познайомилися з історією винаходу автомобіля Мерседес, видами транспорту, професіями, і спеціальностями, пов'язаними з автомобілебудуванням; удосконалювали уміння і навички конструювання з ЛЕГО; сприяли розвитку стійкого інтересу, винахідливості і творчого мислення у тих, що навчаються; сприяли створенню ситуації успіху тих, що навчаються, виховували творчу особу, через зайняття  конструюванням з ЛЕГО.

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку