Комунальний дошкільний навчальний заклад загального розвитку
(ясла-садок)№40 «Калинка» відділу освіти виконавчого комітету
Бердянської Міської Ради Запорізької області
Проект
«Мерседес – машина майбутнього»
Підготувала
Вихователь ДНЗ №40
Групи 5(3) р. ж.
Васильців В.В.
Тема: «Мерседес машина майбутнього»
Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про будову автомашин, їх призначення; навчити розрізняти 5–6 видів автомашин за зовнішнім виглядом, знаходити їх зображення на картках розумових дій; закріпити основні правила дорожнього руху та поведінки пішоходів на вулиці; виховувати інтерес до довкілля, обережність та бажання дотримувати правил дорожнього руху.
Словник : збагачувати словник дітей словами — назвами машин (легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор, автокран);активізувати вживання іменників: машина,колесо,кермо,вікна.
Матеріал: іграшки зайченята, машини(вантажна,легкова,автобус,трамвай).
Атрибути для ігри «зайченята та автомобіль»; BLS-колонка(для звуків).
Вихователь: Що це за галас? Чуєте, діти? Хто це до нас прийшов?До нас завітали маленькі зайченята.
Зайченята . Так ми живемо в лісі і вирішили прийти до дитячого садка погратися. Але у Вашому місті живуть якісь чудовиська. Вони біжать і кричать, ось так : «бі-бі».
Вихователь: Діти,хто це так кричить?(машини)
Посигнальте тихенько. А голосно.( діти наслідують сигнал машини).
Діти, наші зайченята живуть у лісі і не бачили, які є машини. Давайте ознайомимо їх із транспортом .
Ця машина називається вантажна.
Запитання для дітей.
(3-4 дитини описують машину. Це вантажна машина. У неї є кабіна. Вона зеленого кольору. Кузов – синього кольору .У машини є колеса. Машиною везуть вантаж).
Інструкція 3.12 – вихід дітей з приміщення.
(Це мерседес,він перевозить людей. Він чорного кольору, дуже великий, багато вікон).
Інструкція 3.14 – повернення з прогулянки.
Вихователь:
Діти (так!Дуже сподобалось).
У 1897 році австрійський бізнесмен Еміль Еллінек (Emil Jellinek), поїхав купувати автомобіль Даймлер (Daimler). За його поверненню його спортивний Даймлер Фенікс (Daimler Phoenix) викликав великий попит у оточуючих, і він вирішив попросити фірму зробити ще кілька автомобілів під назвою "Мерседес" ( "Mercedes") - це ім'я його улюбленої 9-річної дочки.
Розуміючи діловий потенціал нового автомобіля, він не тільки розмістив замовлення ще на 36 автомобілів, але також увійшов в компанію зі своїм величезним капіталом, згодом ставши членом правління компанії "Daimler Motoren Gesellschaft" (DMG), продаючи і рекламуючи автомобілі в різних країнах світу.
Торгова марка Mercedes була зареєстрована в 1900 році. У той же рік логотипом компанії стала трехконечная зірка. Колись Готліб Даймлер побачив цей символ на листівці своєї дружини, зірка символізувала зростання бізнесу в транспорті на землі, в морі і в повітрі.
Для Карла Бенца (Karl Benz) все було просто - він бачив майбутнє в зубчастому колесі. І займався цим на своєму заводі в Мангеймі. Надії Карла Бенца незабаром виправдалися, зубчасте колесо почали ставити на всі автомобілі.
Після Першої світової війни Даймлер і компанія Бенца почали працювати разом. Вони об'єдналися в 1926 році, комбінуючи вінок лавра і трехконечную зірку як свою торгову марку.
Цікаво, що Готліб Даймлер (Gottlieb Daimler) і Карл Бенц (Karl Benz) будучи піонерами в автомобільній промисловості ніколи не зустрічалися, навіть при тому, що вони жили всього в 100 км (60 миль) один від одного в Німеччині, і виробляли разом автомобілі . У 1900 році Даймлер помер. У 1926 Daimler-Benz остаточно об'єдналися.
Готліб Даймлер (1834 - 1900) заснував Daimler Motoren комерційне підприємство (DMG) в 1890 році, і також почав випускати перший в світі мотоцикл, пікап і таксі.
Карл Бенц (1844 - 1929) заснував Benz & Co в 1883 році з Максом Росі і Фрідріхом Вільгельмом Еслінгер.
Мерседес Еллінек (Mercedes Jellinek), на честь якої назвали автомобіль Mercedes.
Перший керований бензином мотоцикл в світі - Daimler Reitwagen 1885 рік.
Даймлер Вікторія (Daimler Victoria) - перше в світі моторизований таксі - 1897году. Ці машини були зроблені на замовлення Фрідріха Грейнера (Friedrich Greiner), який першим в світі організував компанію моторизованого таксі.
2 березня 2020.
Екскурсія с дітьми до вантажної машини Мерседес.
(Дізналися з дітьми, що возять в цій машині. Чим вантажна машина відрізняється від легкової).
3 березня
Дитячі вироби з ЛЕГО.
ТЕМА: « Мерседес – машина майбутнього».
Софія (Автобус без вікон, їдеш по свіжому повітрі, спереду є великий телевізор).
Лев (корабель по воді ).
Артем(вантажна машина).
Глеб і Діма (літак).
Кіра (водяний мотоцикл).
Ангелій і Лев(корабель).
Заняття пройшло цікавим, дітям дуже сподобалось. Вийшло дуже багато яскравих робіт. Діти були дуже зацікавлені в своїх роботах.
5 березня 2020р.
На прогулянці ми з дітьми грали в гру «водій та пасажири» .
Мета: продовжувати вчити дітей розподіляти ролі і діяти відповідно до прийнятої на себе ролі, розвивати сюжет. Спонукати дітей до творчого відтворення в грі поїздку в автобусі, зустріч з інспектором.
6 березня 2020р.
«Малюнки дітей машини Мерседес»
Мета: Закріпити знання про різні види транспорту,вміння робити начерк олівцем, промальовувати деталі:кабіна,кермо,колеса. Розвивати уміння малювати транспорт, передаючи його характерні особливості.
5 березня
Остання екскурсія на тему мерседес.
Мета:
Спонукати дітей підтримувати діалог. Активізувати в мовленні назви автомобілів (легковий, вантажний), узагальнююче слово «транспорт». Ознайомити з назвами професій: водій, шофер, машиніст. Удосконалювати діалогічне мовлення. Розвивати фонетичний слух, мовленнєве дихання, логічне мислення, увагу. Виховувати інтерес до навколишнього життя.
По закінченню наших занять, діти отримали медалі за активну участь на тему: «Мерседес - машина майбутнього» .
Так як медалі - прекрасний спосіб заохочення для дітей! Такого висновку дійшли досвідчені педагоги і психологи. Як правило, вручення нагород відбувається в урочистій обстановці, у присутності великої кількості однолітків, це дозволяє дитині відчути себе особливим, виділитися з натовпу. У дітей підвищується самооцінка і мотивація для підкорення нових вершин. Після заходу нагорода займає в квартирі видне місці, щохвилини нагадуючи про досягнення дитини.
Найголовніше ,що діти були в захваті і отримали масу позитивних емоцій.
Висновок:
Таким чином ми з дітьми познайомилися з історією винаходу автомобіля Мерседес, видами транспорту, професіями, і спеціальностями, пов'язаними з автомобілебудуванням; удосконалювали уміння і навички конструювання з ЛЕГО; сприяли розвитку стійкого інтересу, винахідливості і творчого мислення у тих, що навчаються; сприяли створенню ситуації успіху тих, що навчаються, виховували творчу особу, через зайняття конструюванням з ЛЕГО.