ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ МІТА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО
Чайнворди англійською мовою для початкових класів
Автор
Добровольська Ольга Борисівна,
вчитель, англійської мови в початкових класах
Хмельницького навчально-виховного комплексу №9
м. Хмельницький – 2019 рік
Схвалено на засіданні методичного об’єднання вчителів іноземної мови НВК №9 протокол № 3 від 10. 01. 2018року
Рецензент Костовський Г. Л. вчитель вищої категорії НВК №9 м. Хмельницького
Посібник буде корисним учителям для урізноманітнення навчальної діяльності, подання матеріалу в ігровій формі, що сприятиме мимовільному швидкому поповненню лексичного запасу учнів, розвитку абстрактного мислення. Кросворди можна використовувати для роботи гуртків, організації позакласних заходів з англійської мови. Вони також допоможуть вчителям у проведені нестандартних і цікавих уроків.
Автор Добровольська Ольга Борисівна вчитель англійської мови в початкових класах ІІ категорії.
Передмова
Дорогий друже!
Вивчення англійської мови не буде здаватися тобі таким складним, якщо ти користуєшся цією книжкою.
Всім відомо, що навчитись легше граючись. Один з видів гри це кросворд. Кросворди можна використовувати, як на комбінованому уроці так і на нетрадиційному, і на будь-якому іншому. Ці завдання можна використовувати під час будь-якої форми роботи: індивідуальна, групова, в парах. Такі завдання є цікавими для дітей.
Всі кросворди поділені по класах і по темах, всі вони відповідають вимогам програми.
Подані кросворди у збірнику супроводжуються ілюстраціями, які сприяють більш швидкому мисленню і роблять процес засвоєння лексики більш простішим і цікавим.
За допомогою кросвордів учні можуть повторити тему «Алфавіт» адже записуючи слова по літерах учні повторюють назву літери, звук, а також її написання. Тому кросворди є цікавими для учнів будь-якого віку.
Збірник може використовуватись як додатковий матеріал на уроках, так і для самостійної роботи учнів удома.
Добровольська О. Б. Чайнворди англійською мовою для початкових класів [методичний посібник] / О. Б. Добровольська – Хмельницький: Хмельницький навчальний комплекс №9, 2019. – 39с.
Література.
Тема: Фрукти. Овочі.Fruit. Vegetables.
1 |
|
|
|
|
2 |
|||||
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|
||||||||
3 |
|
|
|
|
4 |
|||||
1.
2.
3.
4.
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
1.
2.
3.
Тема: Тварини. Animals.
1 |
|
|
|
|
2 |
|
||||
|
|
|||||||||
|
|
|
||||||||
|
|
|||||||||
3 |
|
|
4 |
|||||||
|
|
|||||||||
6 |
|
|
5 |
|||||||
|
|
|||||||||
|
||||||||||
|
||||||||||
|
|
|||||||||
1. Тварина.
2.
3.
4. Руда
5.
6.
1 |
|
|
|
||
|
|
||||
|
|||||
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
||||
|
|||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
6 |
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
5 |
|
|
|
4 |
1.
2.
3.
4.
5. Рудий.
6.
Тема: Школа. School.
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
||||||
|
||||||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|||||||
|
|
|
||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
3 |
1.
2. Вчитель
3. Прямокутник
4. Лінійка
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|||||
|
||||||
|
|
5 |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
1.
2. Школа
3. Урок
4. Ім’я
5.
Тема: Одяг. Clothes.
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
1.
2.
3.
4.
5.
2 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
||||||
|
|||||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
4 |
|
||
1. Одяг
2.
3.
4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
3 |
1.
2.
3.
4.
5.
6. Інженер
Тема: Частини тіла.My body.
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
1.
2.
3.
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
3 |
|
|
|
|
1.
2.
3.
4. Круглий
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
1.
2.
3.
4. Темний
|
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
1. Коротке
2.
3.
4.
5.
Тема: Хобі. Дозвілля.My hobby
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
4 |
|
|
|
1.
2.
3.
4.
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
1.
2.
3.
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
2. Гральний майданчик
3. Малювати
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
3 |
1.
2.
3. Подвір’я
4.
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
2. Парки
3.
1 |
|
|
|
2 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
|
|
9 |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. Круглий
9.
1 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
1.
2.
3.
4. Число
5. Кімната
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
1 |
|
|
2 |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
1 |
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
1.
2.
3.
4.
5.
|
|
|
|
4 |
|
|
5 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
1.
2.
3.
4.
5. Любити