Розробка гри - квесту " Пошук скарбів"

Про матеріал
Дана розробка містить багато цікавого та корисного матеріалу,що дає змогу повторити та активізувати вивчений матеріал за різними темами.
Перегляд файлу

 

Гра-квест «Пошук Скарбів»

Мета: узагальнити знання учнів з тем: «Числівники», «Місто та напрямки руху», «Мій дім», «Пори року», «Їжа», «Професії», «Ступені порівняння прикметників»

 

Хід гри

Підготовчий етап.

     На цьому етапі вчитель готує завдання до квесту, виходячи з мети, яку він ставить перед собою. Квест може бути тематичним або узагальнювати знання з мови. Також ми проводили ряд інтегрованих квестів з різних предметів.

     Перед початком гри, вчитель розміщує малюнки-зупинки (зображення кодових слів) на території, відведеної для квесту. Ми проводили гру на задньому дворі школи, тому використовували для розміщення малюнків дерева та архітектурні об’єкти на території школи. Конверти із завданням роздруковували на кольоровому папері таким чином, щоб кольори відповідали кольорам команд. Також ми розміщували малюнки, що не відповідають правильним відповідям (кодовим словам) та порожні конверти поруч  з ними, для запобігання випадкового угадування. Можна продумати та підготовити матеріали для довідок. Наприклад, у одному із завдань, потрібно знати висоту гори або довжину річки. У нашому випадку ми проходили цю тему напередодні (при вивчені ступенів порівняння прикметників та в учнів була таблиця з основними показниками, яку вони застосовували під час гри).

Проведення гри.

     Учнів розподіляють на команди (6-8 осіб). Кожна команда обирає назву, та вчитель дає прапорець певного кольору. Визначаються капітани команд та/або відповідальні за прапорець. Кожна команда отримуватиме у ході гри завдання у конвертах, що помічені цим кольором. (Це необов’язково, але полегшує контроль за ходом гри.) Важливо попередити учнів, що можна брати тільки конверт того кольору, що відповідає кольору прапорця у капітана команди.

 

 

 

 

 

     Оголошення мети та завдання.

  • Діти, у нашій школі відбулася унікальна подія. Ми дізнались, що на території школи знаходяться стародавні скарби. У вас є шанс першими дістатися до них. Але для цього потрібно виконати завдання, щоб знайти підказки, які приведуть вас до скарбів.
  • Ви отримуєте конверт із завданням. Кожне виконане завдання дає можливість отримати слово-підказку. Не поспішайте. Важливо не помилитися та виконати усе завдання повністю. Відгадавши кодове слово, ви повинні знайти наступний конверт із завданням у місті, де прикріплений малюнок з вашим кодовим словом. Усі малюнки  знаходяться на території за школою. Пам’ятайте, що можна брати лише конверт того кольору, який відповідає вашому командному прапорцю. Будьте поважними до інших гравців. Якщо ви не помилитесь та виконаєте весь ланцюжок завдань, останнє слово-підказка приведе вас до скарбів. Команда, яка перша виконає усі завдання та знайде скарби, буде переможцем.
  • Є ще одна важлива умова: брати участь у виконанні завдань повинні усі члени команди. За кожною командою буде закріплений наглядач, який буде слідкувати за виконанням завдань та поведінкою гравців. Якщо він побачить порушення, наглядач має право штрафувати команду часом. (2 хвилини команда буде поза грою)

Далі учні отримують перше завдання, виконують його та переходять до інших. У якості наглядача можуть виступати учні старших класів або вчителі.

 

Завдання до квесту (примірні)

Ми проводили квест у кінці року серед учнів 4-х класів. Тому завдання мали на меті повторення матеріалу.

 

 

 

 

Directions   (1)

  1. Write the correct words.

 

                                            

 

 

  1. Guess the place.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GUESS THE PLACE

 

 

 

 

 

 

 

  • Excuse me, doctor. How can I get to the                                    ?
  • Go along School Lane to Foreign Road, turn right and go straight on to the corner of Foreign Road and Price Street. Than turn left. The                                 is on the other side of the street, opposite the playground.

 

GUESS THE PLACE

  • Excuse me, teacher. How can I get to the                   ?
  • Go along Park Road. Take the second turn on the right. That’s the Price street. Go straight on and cross the Foreign Road. The                      is on the left, just opposite the hotel.

 

 

 

3. Guess the word

 

 

 

 

 

Відповідь: straight on, turn right, turn left, on the left, on the right

                     Supermarket, museum.

                     Key word: an old house

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

House

 

 

Guess the room

  1. You can eat here.
  2. You can cook dinner here.

 

  1. You can meet your friends here.
  2. You sleep here.
  3. You use it to go up and down.
  4. You use it to wash your hands, to brush your teeth or just to take the shower.

 

 

 

 

 

 

4 Guess the key word

 

 

 

Відповідь: dining room, kitchen, living room, bedroom, stairs, bathroom, window, computer

Key word: the name of our town

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Buildings and places.

Last weekend I spent with my friends. They live in a small town near the river. In the morning we went to the _________. The weather was fine, the water was warm and we swam in the river and sunbathed. Then my friend asked me to the ___________ to watch a new film about African animals. After it we went to the _______________ to buy presents for my friend’s mum, because it was her birthday. Then we had our lunch in a small ____________. The food was good there. We vent to the sport _____________ in the afternoon. And in the evening we just stayed at my friend’s _____________ and played games in her room. It was a wonderful day.

 

Guess the key word

This is the place where you can swim, surf, sail. You go there in summer. There are two ____________ in Ukraine. We live near the biggest one.

 

Відповідь: river, cinema, supermarket/shop, café, ground, house

                   Seas

Key word: sea

 

 

  1. Records.

Name the longest river in the world. __________ How long is it? ______________

Name the highest mountain in the world. _____________How high is it? ____________

What is the widest waterfall in the world? _____________How wide is it? _____________

What is the highest waterfall in the world? ____________ How high is it? ___________
Name the highest mountain in Ukraine ____________. How high is it? __________

 

  1. Now find the key word.

Take the height of the highest mountain. Add the height of the highest waterfall, and add the heihth of the highest mountain in Ukraine. How much is it?

 

 

 

The Nile

6852 m

Everest

8848 m

The Niagara

792 m

Angel Falls

979 m

Goverla

2061 m

 

Key word: 11888

 

 

 

 

 

 

 

FOOD

1. Обведи лишнее слово (которое не подходит по смыслу)

Coffee    tea    milk    cheese

chicken    apple    orange    cherry

potato    egg    carrot    tomato

honey    sweet    water    chocolate

meat     fish    chicken    juice

 

2. Find 7 “food” words

 

tea   chicken   orange    honey    bread    banana    cheese   tomato   carrot   water

m

j

t

w

t

q

u

f

a

o

w

o

c

h

e

e

s

e

a

g

a

q

h

u

a

i

m

p

l

x

t

x

i

d

r

g

b

g

r

y

e

z

c

t

o

m

a

t

o

e

r

u

k

z

w

i

n

x

j

h

b

r

e

a

d

w

a

w

e

o

a

v

n

i

w

s

n

d

h

n

p

w

w

g

o

r

a

n

g

e

c

a

r

r

o

t

i

s

w

y

 

3. Guess the key word

Guess what season it is about

This is the season,

When days are cool,

When we eat apples

And go to school  

 

 

 

 

 

Key word: autumn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jobs

Guess the profession.

Ben: What is your father, Tom?

Tom: Guess what he is! When my father goes to his work, he sees very many boys and girls. He likes his work. He likes his little boys and girls. He is happy to see them. The children are happy to see my father, too.

Ben: Oh, I see. He is a teacher. And the little boys and girls are his pupils.

Tom: No, no, he is not a teacher. His little boys and girls are not his pupils. They are ill. And my father works at hospital.

Ben: Oh, I see. He is a

 

 

 

This is your next key word.

Key word: doctor

 

 

 

Riddle

There are nine cakes

On a little plate;

I eat one of them

And now there are ……………..

 

Key word: 8

 

 

Заключний етап.

Під останнім малюнком учні знаходять приз (Кошик з цукерками)

 

Now the last step. You have to find this room in our school. This is the room that you see every day. You have lessons here. Your teacher works in it. You can go there and the treasure is under your teacher’s table.

 

 

 

Підведення підсумків.

 Нагородження.

 

 

 

 

 

Варіанти малюнків (необхідно збільшити) для позначення станцій.

Малюнки підібрані за допомогою пошукової системи «Яндекс».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11324

 

11888

3

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
13 серпня 2019
Переглядів
972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку