Гра-квест «Пошук Скарбів»
Мета: узагальнити знання учнів з тем: «Числівники», «Місто та напрямки руху», «Мій дім», «Пори року», «Їжа», «Професії», «Ступені порівняння прикметників»
Хід гри
Підготовчий етап.
На цьому етапі вчитель готує завдання до квесту, виходячи з мети, яку він ставить перед собою. Квест може бути тематичним або узагальнювати знання з мови. Також ми проводили ряд інтегрованих квестів з різних предметів.
Перед початком гри, вчитель розміщує малюнки-зупинки (зображення кодових слів) на території, відведеної для квесту. Ми проводили гру на задньому дворі школи, тому використовували для розміщення малюнків дерева та архітектурні об’єкти на території школи. Конверти із завданням роздруковували на кольоровому папері таким чином, щоб кольори відповідали кольорам команд. Також ми розміщували малюнки, що не відповідають правильним відповідям (кодовим словам) та порожні конверти поруч з ними, для запобігання випадкового угадування. Можна продумати та підготовити матеріали для довідок. Наприклад, у одному із завдань, потрібно знати висоту гори або довжину річки. У нашому випадку ми проходили цю тему напередодні (при вивчені ступенів порівняння прикметників та в учнів була таблиця з основними показниками, яку вони застосовували під час гри).
Проведення гри.
Учнів розподіляють на команди (6-8 осіб). Кожна команда обирає назву, та вчитель дає прапорець певного кольору. Визначаються капітани команд та/або відповідальні за прапорець. Кожна команда отримуватиме у ході гри завдання у конвертах, що помічені цим кольором. (Це необов’язково, але полегшує контроль за ходом гри.) Важливо попередити учнів, що можна брати тільки конверт того кольору, що відповідає кольору прапорця у капітана команди.
Оголошення мети та завдання.
Далі учні отримують перше завдання, виконують його та переходять до інших. У якості наглядача можуть виступати учні старших класів або вчителі.
Завдання до квесту (примірні)
Ми проводили квест у кінці року серед учнів 4-х класів. Тому завдання мали на меті повторення матеріалу.
Directions (1)
GUESS THE PLACE
GUESS THE PLACE
3. Guess the word
Відповідь: straight on, turn right, turn left, on the left, on the right
Supermarket, museum.
Key word: an old house
House
Guess the room
4 Guess the key word
Відповідь: dining room, kitchen, living room, bedroom, stairs, bathroom, window, computer
Key word: the name of our town
Buildings and places.
Last weekend I spent with my friends. They live in a small town near the river. In the morning we went to the _________. The weather was fine, the water was warm and we swam in the river and sunbathed. Then my friend asked me to the ___________ to watch a new film about African animals. After it we went to the _______________ to buy presents for my friend’s mum, because it was her birthday. Then we had our lunch in a small ____________. The food was good there. We vent to the sport _____________ in the afternoon. And in the evening we just stayed at my friend’s _____________ and played games in her room. It was a wonderful day.
Guess the key word
This is the place where you can swim, surf, sail. You go there in summer. There are two ____________ in Ukraine. We live near the biggest one.
Відповідь: river, cinema, supermarket/shop, café, ground, house
Seas
Key word: sea
Name the longest river in the world. __________ How long is it? ______________
Name the highest mountain in the world. _____________How high is it? ____________
What is the widest waterfall in the world? _____________How wide is it? _____________
What is the highest waterfall in the world? ____________ How high is it? ___________
Name the highest mountain in Ukraine ____________. How high is it? __________
Take the height of the highest mountain. Add the height of the highest waterfall, and add the heihth of the highest mountain in Ukraine. How much is it?
The Nile |
6852 m |
Everest |
8848 m |
The Niagara |
792 m |
Angel Falls |
979 m |
Goverla |
2061 m |
Key word: 11888
FOOD
1. Обведи лишнее слово (которое не подходит по смыслу)
Coffee tea milk cheese
chicken apple orange cherry
potato egg carrot tomato
honey sweet water chocolate
meat fish chicken juice
2. Find 7 “food” words
tea chicken orange honey bread banana cheese tomato carrot water
m |
j |
t |
w |
t |
q |
u |
f |
a |
o |
w |
o |
c |
h |
e |
e |
s |
e |
a |
g |
a |
q |
h |
u |
a |
i |
m |
p |
l |
x |
t |
x |
i |
d |
r |
g |
b |
g |
r |
y |
e |
z |
c |
t |
o |
m |
a |
t |
o |
e |
r |
u |
k |
z |
w |
i |
n |
x |
j |
h |
b |
r |
e |
a |
d |
w |
a |
w |
e |
o |
a |
v |
n |
i |
w |
s |
n |
d |
h |
n |
p |
w |
w |
g |
o |
r |
a |
n |
g |
e |
c |
a |
r |
r |
o |
t |
i |
s |
w |
y |
3. Guess the key word
Guess what season it is about
This is the season,
When days are cool,
When we eat apples
And go to school
Key word: autumn
Jobs
Guess the profession.
Ben: What is your father, Tom?
Tom: Guess what he is! When my father goes to his work, he sees very many boys and girls. He likes his work. He likes his little boys and girls. He is happy to see them. The children are happy to see my father, too.
Ben: Oh, I see. He is a teacher. And the little boys and girls are his pupils.
Tom: No, no, he is not a teacher. His little boys and girls are not his pupils. They are ill. And my father works at hospital.
Ben: Oh, I see. He is a
This is your next key word.
Key word: doctor
Riddle
There are nine cakes
On a little plate;
I eat one of them
And now there are ……………..
Key word: 8
Заключний етап.
Під останнім малюнком учні знаходять приз (Кошик з цукерками)
Now the last step. You have to find this room in our school. This is the room that you see every day. You have lessons here. Your teacher works in it. You can go there and the treasure is under your teacher’s table.
Підведення підсумків.
Нагородження.
Варіанти малюнків (необхідно збільшити) для позначення станцій.
Малюнки підібрані за допомогою пошукової системи «Яндекс».
11324
11888
3
8