Практика ранкової зустрічі – один із перших методів орієнтованих на учня, це щоденний збір дітей, де панує атмосфера спілкування та відповідальності.
Метою проектує розвиток у кожної дитини:
-Творчості, уяви та винахідливості.
-Критичного мислення і здатності робити вибір.
-Розпізнавання та вирішення проблем.
-Соціальних навичок.
-Демократичного ставлення і поведінки.
-Турботи про колектив, країну та навколишнє середовище.
Комунальний заклад освіти
«Середня загальноосвітня школа № 74»
Дніпровської міської ради
«Ранкові зустрічі. Крок за кроком до успіху»
Вступ.
Вітаю, шановні учасниці майстер - класу!
Сьогодні, я хочу поділитися з Вами своїми знаннями і уміннями у проведенні «Ранкових зустрічей».
Проект «Ранкові зустрічі» є одним з компонентів програми «Крок за кроком». Авторами цього проекту є творчий колектив педагогів та методистів з різних країн світу, в тому числі і Дніпропетровського методичного центру у особі Єліної Ядвіги Федорівни та методиста ДОІППО Виноградової Ольги Миколаївни. У 2012році я прийняла участь у міському конкурсі «Календарне планування ранкових зустрічей місяць за місяцем», де посіла ІІ місце.
Практика ранкової зустрічі – один із перших методів орієнтованих на учня, це щоденний збір дітей, де панує атмосфера спілкування та відповідальності.
Метою проекту є розвиток у кожної дитини:
Очікувані результати:
Соціально адаптована особистість випускника початкової школи.
Завдяки практиці ранкових зустрічей маленькі діти переходять від зосередження уваги на власній особистості до охоплення нею інших. Соціальні переваги цього підходу сприяють розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, навчають розуміти позиції інших людей. Уміння сприймати точку зору іншої людини руйнує упередженість, сприяє толерантності та визнанню відмінності. Такі соціальні компетентності допомагають людям жити у взаємній повазі, створюють умови для позитивного, відкритого спілкування.
Структура «Ранкової зустрічі»
«Ранкова зустріч» складається з чотирьох основних компонентів:
- Вітання
- Обмін інформацією
- Групове заняття
- Щоденні новини
Вітання
Пропоную вітання-гру «Кому і за що»
Обмін інформацією
Обмін інформацією – другий компонент. Діти висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми. Обмін інформацією допомагає учням розвивати навички говорити впевнено і слухати уважно.
Тренінг «Коробка обміну»
Наша початкова школа працює за проектом «Ранкові зустрічі» з 2005року.
(Ви можете задати запитання, або просто прокоментувати мою інформацію)
Групове заняття
1.Гра «Дружба» - об’єднайтесь у пари, скажіть один одному компліменти.
2. Гра «Слухай уважно»
Поверніться спиною один до одного. Ті, хто стоять обличчям в коло побачать малюнок. Ви повинні описати його не називаючи предмети, а лише асоціації. Ті,хто слухають, зобразять почуте на своїх листочках. На це у Вас 1 хвилина.
3.Прорекламуйте «Ранкові зустрічі».
Щоденні новини
Головна мета щоденних новин полягає в наданні інформації. Вони містять короткі повідомлення:
(Заповнення щоденних новин. Відповідь на запитання:
Чи любите ви цукерки?)