В ОСВІТНІЙ РЕФОРМІ "НУШ"
БАГАТО УВАГИ ПРИДІЛЯЄТЬСЯ РОЗВИТКУ М*ЯКИХ НАВИЧОК
(SOFT SKILLS).
ОТЖЕ, НОВИЙ ФОКУС СУЧАСНОЇ
ШКОЛИ - НАВЧИТИ УЧНІВ
БУДУВАТИ ЕФЕКТИВНІ ВІДНОСИНИ З ІНШИМИ ТА РОЗУМІТИ ВЛАСНІ
ЕМОЦІЇ, РОЗВИВАТИ В ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ
·Читати розум типрочитане;
·Висловлювати думку усно й
письмово;
Серед наскрізних умінь є такі: |
·Критичномислити; ·Лог чнообґрунтовуватипозиц ю; ·Виявляти н ц ативу; ·Творити; |
·Вир шуватипроблеми,оц нювати таприйматир шення;
·Конструктивнокеруватиемоц ями; ·Застосовуватиемоц йний нтелект; ·Сп впрацювативкоманд .
КОРОТКО ПРО КЛЮЧОВЕ...
Як зацікавити учнів поетичним текстом?
Як зробити так, щоб вірш зі шкільної програми не просто запам'ятався, а відгукнувся та «зачепив»?
Перетворіть уроки літератури з "нудних" на пізнавальні, цікаві, змістовні... Спробуйте інноваційний підхід,
нестандартний варіант: проведіть разом із учнями рецептивний аналіз твору.
І ви переконаєтеся, що метод - дієвий.
Рецептивний аналіз - це...
спосіб аналізу віршів, коли читач наділяє
твір власним сенсом, інтерпретує його посвоєму. Така форма об'єднує текст і учнів,
та творчий потенціал. Це своєрідне вивчення читацьких реакцій та оцінок поетичного тексту.
Посріблені ліси окуталися тінню,
А небосхил горить і віти золотить.
Виходжу я на шлях — на смугу ясно синю, —
І чудно й дзвінко сніг під валянком скрипить.
У цьому ж лісі я пив самоту осінню,
Тут весну цілував під шелест верховіть,
Тут літом пропливли ледачі дні незмінні, — Тепер сюди прийшов мороза я зустріть.
Цей вечір, замкнений в холодному спокої, М.Рильський
Ясний, докінчений нагадує сонет,
Сонет краси гаїв і тиші зимової. "Срібний
Зі сніжних рим дзвінких його зложив поет, сонет"
Чий силует на тлі блакиті неземної
Для тих, хто молиться, є божий силует.