Соціальний паспорт класу
І. Гендерна характеристика класу :
1.1. Кількість хлопців --
1.2. Кількість дівчат –
ІІ. Стан здоров'яучнів :
ІІІ. Види позанавчальної діяльності учнів :
Іv. Соціальна поведінка учнів :
v. Інформація про соціальне середовище розвитку учнів
Соціальний паспорт
класу
загальноосвітньої школи 1 -2 ступенів
20 – 20 навчального року
Класний керівник :
№ з/п |
П.І.П. дитини
|
Дата народження |
Домашня адреса, тел.
|
П.І.П. батьків |
Категорія (код) |
Дата відвідування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І. Гендерна характеристика класу :
1.1. Кількість хлопців --
1.2. Кількість дівчат –
ІІ. Стан здоров’я учнів :
№ з/п |
П.І.П. дитини |
Здоров(а) |
Тимча- сові розлади здоров’я |
Хронічні соматичні хвороби |
Психо- соматичні хвороби
|
Інвалід |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Види позанавчальної діяльності учнів :
№ з/п |
П.І.П. дитини |
Музична школа |
Спортивна секція |
Гурток , клуб |
Інше |
Не відвідує ПНЗ |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іv. Соціальна поведінка учнів :
№ з/п |
П.І.П. дитини |
Скоїв(ла) правопо- рушення
|
Стоїть на обліку криміналь- ної міліції
|
Адитивна поведінка |
Система- тично порушує дисципліну
|
Конфлікти з учителями , учнями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v. Інформація про соціальне середовище розвитку учнів
№ з/п |
П.І.П. дитини
|
Повна сім’я |
Неповна сім’я |
Виховується прийомними батьками (опікуни) |
Малозабез- печена сім’я |
Багатодітна сім’я |
Інші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1