Методична виставка «Мозаїка успіху» Колективна творча справа як ефективна форма виховної роботи

Про матеріал
Використання різноманітних відеофільмів у класі є розумним способом активного залучення учнів у навчальний процес. Якщо класному керывнику необхідно розпалити дискусію серед школярів, сформулювати певну мету або донести контекст навчального матеріалу, відео, чи то буде художній фільм, телевізійний кліп, відео з YouTube або навіть саморобний фільм, може стати могутнім інструментом в арсеналі методів навчання вчителя.
Перегляд файлу

 

Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 16

військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

 

 

Методична виставка «Мозаїка успіху»

Колективна творча справа як ефективна форма виховної роботи

 

 

Класний керівник 10 класу

Уланова Ася Володимирівна

 

 

 

 

Використання різноманітних відеофільмів у класі є розумним способом активного залучення учнів у навчальний процес. Якщо класному керывнику необхідно розпалити дискусію серед школярів, сформулювати певну мету або донести контекст навчального матеріалу, відео, чи то буде художній фільм, телевізійний кліп, відео з YouTube або навіть саморобний фільм, може стати могутнім інструментом в арсеналі методів навчання вчителя.

Правда, величезна безліч доступного відео ніколи не була повністю ідеальною для використання у класі. Тому ми з дітьми вирішили розпочати створювати свою відеотеку. Здобувачі освіти швидко навчилися робити відеозаписи на мобільний телефон, і ми отримали короткі та дуже прості, однак дуже корисні записи. Використовуючи відео, класний керывник може зробити щось більше, чого ніколи не зміг би зробити за допомогою традиційних підходів, унаслідок чого полегшується процес навчання і виховання дітей. Якщо вчитель хоче швидше досягти конкретної мети навчання, то не варто забувати, що включення учнів у підготовку уроків та позакласних заходів із використанням відео буде більше ніж корисним, а замість того, щоби користуатися готовими сценаріями, діти можуть виробляти та представляти власне відео всьому класу та школі. Можна також порадити робити деякі відео в забавній формі, використовуючи для цього ідеї та сюжети популярних у молоді кліпів.

Таким чином, ми використовуємо всі засоби дії на учня, коли можна просто дивитися, слухати та взнати все, що потрібно знати відповідно до навчальної програми.

Так, відео може бути величезним навчальним ресурсом як на уроках, так і в позаурочній діяьності, але воно повинно бути достатньо простим. Його не слід розглядати як підміну діяльності вчителя та класного керівника , а саме його використання завжди повинно бути заздалегідь добре спланованим.

 

 

 

 

Сценарій відеороліка 10 класу

Дії відбуваються в магазині

Задум: неповнолітній (15 років) відкрив акогольний напій, який був прострочений, не оплативши його.

Питання: Якій відповідальності підлягатиме неповнолітній? Хто винен? Чи зобов´язаний неповнолітній оплатити товар?

Дійові особи: Василь 15 років (той самий хлопець), Петро 15 років (однокласник Василя), охоронець.

Надпис на екрані: Глядачі, дивіться уважно, бо в кінці відеороліка ви повинні будете спробувати вирішити юридичну ситуацію.

Сцена 1:

Діалог 2 хлопців перед магазином:

-         Слухай, Петре, пам´ятаєш слова того хлопця про те, що алкоголь-це круто?

-         Так, пам´ятаю, він казав, що якщо ми захочемо спробувати, то він зможе нам купити його, адже він повнолітній.

-         Ти маєш рацію, але ж він поїхав на відпочинок і не зможе нам допомогти.

-         Це погано, брате!... Зачекай, у мене є ідея! Я в інтернеті прочитав одну річ.

-         Яку?

-         Касир не має права продавати нам алкоголь, якщо ми неповнолітні, так?

-         Так.

-         А якщо ми відкриємо алкогольний напій в магазині і спробуємо його, касир не має права в нас вимагати гроші!

-         Слухай, Петре, а ти не такий вже і тупий як я думав, це гарна ідея, можемо спробувати.

Сцена 2:

Хлопці заходять до магазину і беруть у акогольному відділі пиво, розкривають його і починають його пити. В цей момент до них підходить охорона.

-         Що ж ви робите, хлопці? Ви все ж таки повинні оплатити цей товар.

-         Ха, ви неправі, пане охоронцю! Ми неповнолітні і ви не маєте право примушувати нас оплатити цей товар!

-         Які ви «сміливі та розумні», а ви знаєте, що зіпсували товар і повинні тепер компенсувати збитки магазину!

-         Але ж це  алкоголь… І ми неповнолітні…-в розпачі каже Василь, а в цей час Петро розглядає пляшку з пивом.

-         А це вже не має сенсу, адже це зіпсований товар - каже охоронець.

-         Стривайте,- заперечує Петро – у цього пива закінчився термін придатності ще місяць тому, а це значить, що ми не повинні компенсувати ніяких збитків.

-         Не може такого бути!!! У нас товар завжди свіжий!

-         А ви самі погляньте, - сказав Петро і простяг пляшку охоронцеві.

-         Дійсно, термін придатності скінчився.

-         І хто тепер винен? – питає Василь.

 

Відповідь:

Адміністративна відповідальність – це вид юридичної відповідальності, який застосовується до особи, яка вчинила адміністративне правопорушення. Адміністративним правопорушенням визнається протиправна винна дія чи бездіяльність, яка посягає на державний або громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законодавством передбачено адміністративну відповідальність.

Адміністративній відповідальності підлягають особи, які досягли на момент вчинення адміністративного порушення 16-річного віку. неповнолітня особа у віці від 14 - ти до 16-ти років, - не може бути притягнута до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення.

До осіб віком 16-18 років, які вчинили адміністративне правопорушення, застосовуються заходи впливу:

1) зобов’язання публічно попросити вибачення в потерпілого;

2) попередження;

3) догана або сувора догана;

4) передача неповнолітнього під нагляд батькам чи педагогічного, трудового колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання.

У випадку вчинення особами віком 16-18 років  дрібного хуліганства, вони підлягають адміністративній відповідальності на загальних підставах:

З урахуванням характеру вчиненого правопорушення та особи правопорушника до зазначених осіб  можуть бути застосовані заходи впливу, передбачені ст. 24-1 КУпАП:

  1. попередження;
  2. штраф;
  3. оплатне вилучення предмета, який став знаряддям вчинення правопорушення;
  4. конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення правопорушення;
  5. позбавлення спеціального права (до 3 років);
  6. виправні роботи (до 2-х місяців, 20 % від зарплати);
  7. адміністративний арешт (до 15 діб).

Згідно п.4 ч.1 ст.34 КУпАП – вчинення  правопорушення неповнолітнім визнається обставиною, що пом'якшує відповідальність за адміністративне правопорушення.

 

 

 

 


C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Screenshot_2020-02-20-11-12-05-611_com.miui.videoplayer.jpg   

 

 

 

 

Картинки по запросу "картинки школа"

 

                  C:\Users\ссс\Desktop\Screenshot_2020-02-24-08-51-40-449_com.miui.videoplayer.jpg

 

 

 

 

C:\Users\ссс\Desktop\Screenshot_2020-02-24-08-51-34-429_com.miui.videoplayer.jpg


 

 

 

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Screenshot_2020-02-20-11-11-08-683_com.miui.videoplayer.jpg                               Картинки по запросу "картинки школа"

docx
Додано
30 вересня 2023
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку