Методичне об'єднання класних керівників

Про матеріал

Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості.

Перегляд файлу

 

 

Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного     особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту,         демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості.

Методичне об’єднання класних керівників  ― одна з форм методичної роботи в школі, що дає можливість для підвищення рівня фахової майстерності педагогів.

Методичне об’єднання класних керівників Широківської ЗОШ І – ІІІ ст.  виявляє    творчий потенціал класного керівника, вихователя, задовольняє їхні потреби в               актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію        кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально-виховних завдань і творче співробітництво педагогів. 

В минулому навчальному році до складу методоб’єднання входило 13 класних          керівників.

Планування методичної роботи здійснюється на діагностичній основі, мета якої —   виявлення недоліків у практичній діяльності кожного педагога та в розкритті основних шляхів їх подолання й запобігання їм. Під час діагностики враховуються виступи       вчителів на педагогічних радах і засіданнях методичного об’єднання класних керівників, батьківських зборах. Це допомагає виявити рівень теоретичних знань класних керівників, уміння застосовувати їх у різних ситуаціях, здатність обстоювати, аргументувати свою точку зору. Водночас учителі постійно працюють над підвищенням рівня психологічної готовності до педагогічної взаємодії з учнями.  

Протягом 2016-2017 н.р. методичне об’єднання класних керівників працювало над виконанням  «Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів», які передбачають реалізацію таких  напрямів виховання:

  •     ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
  •     ціннісне ставлення до природи;
  •     ціннісне ставлення до людей;
  •     ціннісне ставлення до мистецтва;
  •     ціннісне ставлення до праці;
  •     ціннісне ставлення до себе,

а також підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально - психологічного клімату, які сприяють пошуку кращих технологій                 педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації виховного процесу.

  Під час роботи методоб’єднання основну увагу було спрямовано на виконання таких завдань:

  •                                                Підвищення  практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно зорієнтованого підходу в системі виховної діяльності;
  •                                                вироблення єдиних вимог у планування виховної роботи;
  •                                                забезпечення системності в роботі,
  •                                                майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного мислення;
  •                                                ознайомлення та впровадження передового педагогічного досвіду;

Головне завдання в роботі класного керівника ― створення умов для розвитку        особистості учня. І досягається це організацією та проведенням виховної роботи з        класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять :

 а)гурткова робота та робота за інтересами;

 б)вивчення умов життя учнів, відвідування вдома, визначення кола спілкування  учня в школі та поза нею;

  в) взаємини з батьками;

 г) проведення виховних  бесід, класних годин, екскурсій ,походів.

Однією з форм роботи методоб’єднання класних керівників є взаємовідвідування      виховних годин з подальшим їх обговоренням. В 2016 – 2017  навчальному році педагоги нашої школи були присутні на відкритих виховних година таких вчителів:

 

  •                                          Ожоганич Л.І.  "Пам’яті жертвам чорнобильської катастрофи." 8 клас
  •                                          Ліхтей М.Ф. "Люби і знай свій рідний край ." 4 клас

         У 2017 – 2018 навчальному році методичне об’єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах.

Головним завданням у роботі методоб’єднання класних керівників є:

  •                                          патріотичне виховання здійснювати згідно Концепції національно - патріотичного виховання дітей і молоді;
  • удосконалення і підвищення ефективності виховної роботи в школі;
  • активне  використання  сучасних  педагогічних  та  інформаційних  технологій,  спрямованих  на  розвиток  самостійності,  творчості,  активності  дітей;
  • підвищенням творчого рівня педагогів з урахуванням їх індивідуальних запитів;
  • надання практичної допомоги класним керівникам в організації виховної роботи.

          Проблемне питання минулого навчального року завершилося, але продовжується впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес , як шлях до забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти. Враховуючи нормативно-правову базу методичне об’єднання класних керівників працюватиме над таким проблемним питанням: "Формування особистісно-орієнтованої системи виховної роботи в класі виходячи з Концепції національно-патріотичного виховання."


 

№ п/п

ПІБ класного керівника

Клас

Фах

Освіта

Стаж

Категорія

за атестацією

пед. звання

1.

Ліхтей

Мар’яна Федорівна

1

Вч. початкових

класів

Вища

12/3

ІІ кат.

 

2.

 

Купар

Ганна Андріївна

2-А

 

Вч. початкових

класів

    Вища

28/10

 

вища спец.

 

3.

Феєр

Марина Степанівна

 

2-Б

Вч. початкових

класів

сер. спец.

11/2

ІІ категорія

 

4.

Ліхтей

Оксана Іванівна

3

Вч. початкових

класів

сер. спец.

23/23

9 тариф. розряд

 

5.

Вейбер

 Марта Юріївна

4 – А

Вч. початкових

класів

сер. спец.

39/39

9 тариф. розряд

старш. вчит

6.

Купар

Наталія Федорівна

4 - Б

Вч. початкових

класів

сер. спец.

25/4

 9 тариф. розряд

 

7.

Роман

Тетяна Сергіївна

5

Вч. Хімії

Вища

4/1

спец.

 

8.

Сухан

Оксана Михайлівна

  6

Вч. укр.мови

    Вища

11/6

       ІІ катег

 

9.

Погоріляк

Оксана Вікторівна

    7

Вч. укр.мови

Вища

27/18

вища

 

10.

Феєр

Марія Іванівна

     8

Вч. Математики

Вища

33/21

вища

 

11.

Ожоганич

Людмила Іванівна

     9

Вч. Фізики

Вища

6/5

спец.

 

12.

Купар

Вікторія Михайлівна

10

Вч. англ. Мови

вища

16/13

І-а катег.

 

13.

Галас Алла Василівна

 

11

Вч. Інформатики

вища

2/2

спец.

 

 


 

 

 

З метою підвищення кваліфікації класних керівників, сприяння поширення і впровадження у практику кращого досвіду класних керівників здійснити такі заходи:

 

 

  1. Провести методичний тиждень.

― березень, 2018 р., класні керівники

1-11 класів

 

  1. Творчі звіти класних керівників, які атестуються.

― лютий 2018р., класні керівники, що атестуються

 

  1. Оформлення методичного кутка з виховної роботи

― жовтень – листопад 2017р.,

Купар В.М., Станинець М.І.

 

  1. На засіданнях методичного об’єднання систематично ознайомлювати з новинками методичної літератури, періодичними виданнями.

                                                    ― систематично, Станинець М.І.Купар В.М.

 

  1. Кожному класному керівнику працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.

― систематично, класні керівники

 

 


 

 

 

 

 

  1. Вивчити та впроваджувати в практику роботу класних керівників:

 

Галас А.В.   ― "Виховання в учнів почуття відповідальності,

                                    патріотизму та любові до Батьківщини"

 

Ожоганич Л.І. ― "Формування в учнів свідомого ставлення до здорового способу життя"

 

Купар ВМ.        ʺУчасть у районному конкурсі класних керівників ʺМайстерності немає межʺ

 

  1. Відвідування виховних класних годин, позакласних заходів у

досвідчених класних керівників.

 


Новопризначений класний керівник:

   Роман Тетяна Сергіївна.(5 кл.)

                      Купар В.М. (10 кл. наставник)

 

Заплановані заходи

Термін

1.

Лекція : "Система  планування виховної роботи"

Обмін досвідом: "Планування виховної роботи з класним колективом"

Практикум : "Складання плану виховної роботи на I семестр".

Вересень

2.

Бесіда: "Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом"

Практичні поради: "Аналіз і оцінювання результатів діяльності класу"

Практикум "Відвідування та обговорення методики ведення виховних годин  у  5 класі"

Жовтень

3

Практичні поради: "Вивчення особистості школярів"

Практикум : "Конструювання години спілкування"

Обмін досвідом : "Відвідування та обговорення годин спілкування у 11 класі"

Листопад

4.

Практичні поради психолога: "Вивчення структури міжособистісних

взаємин у класі"

Робота в шкільному методичному кабінеті:

"Ознайомлення з науково – методичною літературою"

Грудень

5.

Практикум: "Складання плану виховної роботи на II  семестр"

Бесіда: "Організація та проведення на базі класу колективних творчих справ, класних годин".

Січень

6.

Бесіда: "Організація учнівського самоврядування".

Лютий

7.

Практичні поради психолога: "Методика вивчення сім`ї, умови виховання дітей.

Практичні поради: "Організація роботи з активом батьків"

Березень

8.

Бесіда: "Планування й організація роботи з батьками".

Робота в шкільному методичному кабінеті: "Ознайомлення з новинками педагогічної літератури"

Ділова гра : "Досвід колеги, творче використання його в практичній

діяльності"

Квітень

9

Творчі звіти "Мої перші педагогічні знахідки"

 

Травень


                   

 

 

З метою вивчення стану виховної роботи в класних колективах будуть здійсненні такі заходи:

 

  1. Організація взаємовідвідування класних керівників виховних

годин.

― протягом року, класні керівники

 

  1. Організація виховного процесу з національно-патріотичного виховання в 5 – 11 класах.

― березень 2018р., Ожоганич  Л.І.

 

 

  1. Методи і форми виховної роботи, які найбільш позитивно вплинули на формування в учнів свідомої дисципліни і відповідального ставлення до навчання.

― квітень 2018р.,Станинець М.І.

 

 


 

№п/п

ПІБ класного керівника

Проблема, над якою працює

1.

Ліхтей

Оксана Іванівна

-Роль ігор в системі розвивального навчання. Виховувати в учнів любов до Батьківщини, бути гідним її захисником.

2.

Вейбер

Марта Юріївна

-Формувати в учнів практичних вмінь і навичок культурної поведінки. Виховувати в учнів любов до своєї Батьківщини , бути її гідним захисником.

3.

Купар

Наталія Федорівна

-Формування патріотичних почуттів, толерантного ставлення до інших народів, які проживають в Україні. Виховну роботу спрямовувати на  реалізацію концепції національно-патріотичного виховання дітей.

4.

Ліхтей

Мар’яна Федорівна

-Плавне поєднання навчального процесу з виховним шляхом впровадження здолров’язберігаючих технологій. Вироблення культури поведінки у школі та громадських місця. Міцне здоровя школяра – запорука грунтовних знань.

5.

Купар

Ганна Андріївна

-Розвивати у дітей почуття колективізму, свідомого ставлення до національних символів, почуття національної гідності, збереження національних традицій.

6.

Погоріляк

Оксана Вікторівна

Виховання в учнів почуття відповідальності,доброти , милосердя, патріотизму та любові до Батьківщини та її символів.

7.

Феєр

Марія  Іванівна

Виховання інтересу  до навчання, поваги один до одного і до старших, любові до рідного краю.

8.

Ожоганич

Людмила Іванівна

Розвивати у дітей почуття колективізму, свідомого ставлення до національних символів, почуття національної гідності, збереження національних традицій.

9.

Купар

Вікторія Михайлівна

-Сприяти моральному збагаченню підлітків, спонукати їх до роздумів , зміцнювати віру в людину , поглиблювати розуміння справжніх цінностей. Виховання національної свідомості , любові до рідного краю, до традицій свого народу.

10.

Галас

Алла Василівна

Сприяти моральному збагаченню підлітків, спонукати їх до роздумів, зміцнювати віру в людину, поглиблювати розуміння справжніх цінностей. Виховання національної свідомісті, любові до рідного краю, до традицій свого народу.

11.

Роман

Тетяна Сергіївна

Розвиток толерантної і неординарної особистості через реалізацію інноваційних форм і методів виховання.

12.

Сухан

 Оксана Михайлівна

  Розвиток громадської та творчої активності дитини через реалізацію інноваційних форм і методів виховання.

13.

Феєр

 Марина Степанівна

 

Вироблення навичок культурної поведінки, дотримання всіх вимог внутрішнього режиму , та поглиблення почуття милосердя , ціннісного ставлення до людей.

 

 

 

 

 

 

І засідання          вересень  08.09.2017 р.

                                                                                                                                          

Форма роботи: консультативний пункт

Тема: "Методичне забезпечення організованого початку 2017– 2018 н. р."

Мета: вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування виховної роботи класних керівників 1-11 класів; обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2016-2017 н. р. та затвердити план роботи на 2017-2018 н. р.

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Про результати виховної роботи у 2016– 2017 навчальному році та визначення основних напрямків методичної роботи на 2017 – 2018 н.р.

Голова МО

Купар В.М.

2.

Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2017/2018 н. р:

  • методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017 – 2018 н.р
  • про проведення Першого уроку у 2017 – 2018 н.р.;
  • наказ МОН України від 16.06.2015 №641 "Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах";
  • Лист департаменту МОН "Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році" від 27 липня 2017 року №1/9-413.

Станинець М.І.

3.

Заходи щодо реалізації Концепції національно - патріотичного виховання у школі в 2017 – 2018 н.р.

Голова МО

4.

Рекомендації щодо змістового наповнення планів виховної роботи та їх оформлення у 2017 – 2018 н.р

Голова МО

5.

Про роботу по впровадженню удосконалення виховних форм роботи відповідно до "Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів"

Станинець М.І.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

1.Підготовка до огляду літописів класних колективів та інформаційних вісників ( куточків) класів

2. Підготувати звіт про відвідування учнями школи та прийнятті міри, щодо попередження пропусків занять без поважних причин.

класні керівники 1-11 класів

 

 

ІІ засідання          листопад

 

Форма роботи : круглий стіл.

Тема:  "Формування в учнів психосоціальної компетентності адаптації до нових життєвих обставин"

Мета: Впроваджувати демократичну культуру через вироблення відповідних процедур для захисту прав дитини і формування демократичних цінностей: захищати права дитини і формування демократичних цінностей: захищати права дитини.

 

 

ЗМІСТ

Дата

Відповідальні

1.

Cемінар-практикум

"ПОПЕРЕДЖЕННЯ НАСИЛЬСТВА ТА ЖОРСТОКОЇ

ПОВЕДІНКИ"

 

03.11.2017

 

 

 

Костак О.М.,

Ковач Н.Е.

2.

Рекомендації з питань надання психологічної допомоги та соціального супроводу сімей учасників АТО

Протягом року

Ліхтей М.Ф

4.

Про організацію акції  "16 днів проти насильва."

20.11.2017

Галас А.В.

5.

Практичне заняття.

Відкрита виховна година в 9 класі.

 

 

18.10.2017

 

Ожоганич Л.І.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Розробити рекомендації щодо формування компетентної особистості учня на основі загальнолюдських гуманістичних цінностей засобами виховних систем

класні керівники 1-11 класів

 

 


 

ІІІ засідання          Січень

 

Форма роботи - консультація. Практичні заняття.

Тема: "Ціннісне ставлення до держави та суспільства"                                                     

  "Становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин ”(Згідно Концепції національно-патріотичного виховання)

Мета: Надавати класним керівникам консультацію по вибору методів та форм виховної роботи при проведенні виховної години, уроку мужності.

 

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

  1. Виступ ЗДВР про результати планування класними керівниками виховної роботи з класом. Доповідь на тему: "Методи та форми виховної роботи при проведенні виховної години, уроку мужності "                                                       

 

Станинець М.І.

 

2.

Виступ голови МО класних керівників про виконану роботу класними керівниками у І семестрі.

Голова МО

Купар В.М.

3.

КТС. Виготовлення колажів "Інноваційні форми роботи з класним колективом на патріотичну тематикуʺ

Класні керівники.

4.

Практичне заняття.

Відкрита виховна година в 2-А   класі .

Купар Г.А.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Провести день відкритих дверей для батьків.

класні керівники 1-11 класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV засідання          Травень

 

Тема: "Вивчення рівня вихованості учнів 1-11 класів у 2017-2018 н.р.

Мета:Навчитися визначати рівень вихованості учнів після проведених виховних заходів, акцій , різних форм виховної роботи та проектування проблемних  питань з класом на наступний 2018-2019 н.р.

 

 

ЗМІСТ

дати

Відповідальні

1.

Доповідь на тему: "Про моніторингові форми роботи у школі – анкетування."

 

 

Галас А.В.

2.

Обмін досвіду"Анкетування з батьками та учнями."

 

Вейбер М.Ю.

3.

Аналіз участі класних колективів в шкільних та районних заходах.

 

Завуч ЗДВР

СтанинецьМ. І.

4.

Аналіз роботи МО класних керівників за 2017 – 2018 н. р.

 

 

Голова МО

Купар  В.М..

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

Пропозиції класних керівників  щодо планування виховної роботи на 2018 – 2019 н. р

 

класні керівники 1-11 класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
2587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку