Навчальна: ознайомити учнів з небезпечними наслідками вживання алкоголю, тютюну та наркотиків; навчити приймати свідомі рішення та розпізнавати небезпечні ситуації, які потребують категоричної відмови; сформувати уявлення про механізм дії алкоголю, куріння та наркотичних речовин на основні органи й системи людини; усвідомити справжню причину куріння, вживання алкоголю та наркотичних речовин; виявити основні шляхи профілактики шкідливих звичок;
МЕТА Розвивальна: розвивати вміння працювати у групі, аналізувати,
логічно та критично мислити;
Виховна: продовжити формування в учнів сучасного уявлення про здоровий спосіб життя і життєві навички, сприятливі для здоров'я; необхідність в організації дозвілля; виховувати негативне ставлення до шкідливих звичок, здатність протидіяти пропозиціям щодо куріння, алкоголю, наркотичних речовин та через міжпредметну інтеграцію знань показати важливість відповідального відношення до свого здоров’я та здоров’я майбутнього покоління.
Етап |
Зміст діяльності |
Кількість годин |
Пошуковий |
Учні: обговорюють представлену тему з викладачем та методи дослідження, знаходяться в пошуку та аналізі проблеми, висувають гіпотези, встановлюють мету, діляться на групи за особистими вподобаннями; Вчитель: знайомить учнів із суттю проектної технології та вмотивовує учнів, допомогає з встановленням мети, проблеми та методів дослідження, за необхідності корегує склади груп, які утворились. |
2 год |
Аналітичний |
Учні: аналізують вхідну інформацію, займаються пошуком оптимального способу досягнення мети проекту, будують алгоритм діяльності та покрокове планування своєї роботи; Вчитель: пропонує свої ідеї, висловлює пропозиції та визначає терміни роботи (поетапно). |
4 год |
Етап |
Зміст діяльності |
Кількість годин |
Практичний |
Учні: виконують заплановані кроки, проводять дослід- ження та розв’язують проміжні задачі; Вчитель: спостерігає, дає поради, опосередковано керує діяльністю, організовує та координує в разі необхідності окремі етапи проекту. |
12 год |
Презентаційний |
|
3 год |
Контрольний |
Учні: беруть участь в оцінюванні шляхом колективного обговорення й самооцінювання; Вчитель: оцінює зусилля учнів, креативність мислення, якість використання джерел, потенціал продовження роботи в обраному напрямку, якість звіту. |
1 год |