Критерії оцінювання
тематичних контрольних робіт
з географії і біології
Критерії оцінювання тематичних контрольних робіт з географії і біології розроблені відповідно до орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів з базових дисциплін у системі загальної середньої освіти (Наказ МОН України № 1222 від 21.08.2013)
Структура тематичних контрольних робіт з географі ї та біології передбачає розподіл завдань за чотирма рівнями навчальних досягнень. Максимальна оцінка за правильно виконані завдання кожного рівня- 3 бали. Підсумкова максимальна оцінка за тематичну контрольну роботу-12 балів.
І рівень - початковий, представлений завданнями «закритого» типу, коли із чотирьох варіантів запропонованих відповідей правильною є тільки одна. Кожне правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 бала. Усього в першому рівні шість завдань.
ІІ рівень - середній, представлений завданнями на встановлення відповідності, визначення понять, розпізнавання і визначення ілюстрацій тощо. Кожне правильно виконане завдання оцінюється в 1 бал. Усього в другому рівні три завдання.
ІІІ рівень – достатній, представлений завданнями переважно практичного характеру,завданнями з правильною комбінацією відповідей, роботою з контурною картою, розв’язуванням географічних(біологічних) задач,складанням схем тощо. Кожне виконане завдання оцінюється в 0- 1,5 бали. Усього в третьому рівні два завдання.
ІV рівень - високий( творчий), представлений завданнями «відкритого» типу. Вони дають можливість перевірити вміння учнів висловлювати власну думку, орієнтуватись у поняттях та явищах, проводити певні узагальнення, пояснювати розвиток та просторове поширення географічних(біологічних) процесів і явищ на основі виділення їхніх істотних ознак. Завдання оцінюється в 0-3 бал( залежно від повноти розкриття питання). Усього в четвертому рівні два завдання на вибір учня(учениці). Учням потрібно обрати одне завдання, відповідь на яке і буде враховуватись учителем при перевірці