Методичні рекомендації "Критерії оцінювання тематичних контрольних робіт з географії та біології"

Про матеріал
Критерії оцінювання тематичних контрольних робіт з географії і біології розроблені відповідно до орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів з базових дисциплін у системі загальної середньої освіти
Перегляд файлу

Критерії оцінювання

тематичних контрольних робіт

з географії  і  біології

 

 

Критерії оцінювання тематичних контрольних робіт з географії  і  біології  розроблені відповідно до орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів з базових дисциплін у системі загальної середньої освіти (Наказ МОН України № 1222 від 21.08.2013)

Структура тематичних контрольних робіт з географі ї та біології передбачає розподіл завдань за  чотирма рівнями навчальних досягнень. Максимальна оцінка за правильно виконані завдання кожного рівня- 3 бали. Підсумкова максимальна оцінка за  тематичну контрольну роботу-12 балів.

І рівень - початковий, представлений завданнями «закритого» типу,  коли із чотирьох варіантів запропонованих відповідей правильною є тільки одна. Кожне правильно виконане  завдання оцінюється в 0,5 бала. Усього в першому рівні шість завдань.

 ІІ рівень - середній, представлений завданнями на встановлення відповідності, визначення понять, розпізнавання і визначення ілюстрацій тощо. Кожне правильно виконане  завдання оцінюється в 1 бал. Усього в другому рівні три завдання.

 ІІІ рівень  достатній, представлений завданнями переважно практичного характеру,завданнями з правильною комбінацією відповідей, роботою з контурною картою, розв’язуванням географічних(біологічних) задач,складанням схем тощо. Кожне  виконане завдання оцінюється в 0- 1,5 бали. Усього в третьому рівні два завдання.

 ІV рівень -  високий( творчий), представлений завданнями «відкритого» типу. Вони дають можливість перевірити вміння учнів висловлювати власну думку, орієнтуватись у поняттях та явищах, проводити певні узагальнення, пояснювати розвиток та просторове поширення географічних(біологічних) процесів і явищ на основі виділення їхніх істотних ознак. Завдання оцінюється в 0-3 бал( залежно від повноти розкриття питання). Усього в четвертому рівні  два завдання  на вибір учня(учениці). Учням потрібно обрати  одне завдання, відповідь на яке і буде враховуватись учителем при перевірці

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 жовтня 2020
Переглядів
1441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку