Методичні рекомендації для вчителів фізики- початківців , які ще не мають достатнього досвіду для формування стійкого інтересу учнів до вивчення фізики.
Некрасова Т.С., вчитель фізики комунального закладу освіти «Солонянське навчально-виховне об’єднання «Солонянська середня загальноосвітня школа №1 I-III ступенів –Центр позашкільної освіти (опорний заклад )Солонянської селищної ради Дніпропетровської області»
Розвиток інтересу учнів до вивчення фізики
Фізика – це перш за все наука, яка тісно пов’язана з технікою - а це саме те, що більш за все полюбляють учні, особливо хлопці. Як зробити так, щоб така цікава наука не перетворилась для дітей у комбінації формул та задач. Тут рецептів є достатньо у кожного вчителя , я для себе виділила декілька – і перший – зацікавити учнів 7 класу виготовленням моделей. Як виявилось діти можуть добре грати у комп’ютерні ігри (машинки, танки, «стрілялки»), виготовити ці ж танки, ракети та машини не так просто. Багато дітей виготовляли найпростіші моделі з батьками , дідусями та бабусями цілу неділю, знаходили нові моделі. Хоча в перших класах школи діти можуть виготовити і складніші моделі, а потім ці вміння втрачаються.
Цікавість у семикласників викликає інформація про визнання урядами різних країн вкладу вчених в розвиток науки та техніки :
-Виготовлення діючих моделей.
Щороку у нас в районі проводиться фестиваль дитячих саморобних моделей.Ці моделі виготовили не наші учні, але результат уже очевидний- діти захопились винахідництвом і готові знаходити нові рішення проблем людства.
Це – діюча модель дозиметра:
Літак на гумовому двигуні.