Методичні рекомендації "ВІРТУАЛЬНА ОНЛАЙН-ДОШКА JAMBOARD ДЛЯ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ"

Про матеріал
У методичних рекомендаціях вміщено теоретичний матеріал та практичні поради з досвіду роботи з дошкою Jamboard/ Завдяки цьому ресурсу навчальний процес відбувається цікавіше, легше та доступніше. Рекомендується для вчителів початкових класів НУШ.
Перегляд файлу

 

 

ВІРТУАЛЬНА ОНЛАЙН-ДОШКА JAMBOARD ДЛЯ ВЗАЄМОДІЇ

З УЧНЯМИ

Серед сучасних онлайн-ресурсів ефективним вважаю використання віртуальної дошки Jamboard.

Звичайну дошку використовує під час пояснення переважна більшість вчителів. Завдяки їй можна фіксувати ключову інформацію, і усі учні в класі одночасно її бачать. А  в умовах дистанційного уроку — це  Google Jamboard (онлайн-інструмент,  що функціонально є віртуальним аналогом звичайної класної дошки).

Google Jamboard  – інтерактивна віртуальна дошка, яка дозволяє вчителю демонструвати ключову інформацію під час уроку в Zoom чи Google Meet, а також одночасно взаємодіяти з усім класом чи окремою групою школярів у режимі реального часу.

Чому варто спробувати дошку Google Jamboard?

  • Інтерфейс сервісу настільки зрозумілий і зручний, що перед початком роботи навіть не потрібно вчитися.
  • Дошка  Jamboard  містить повний набір функцій малювання, а також можливості для управління різними пензлями, рукописного введення.
  • Є мобільний додаток для платформи Android або iOS, який без проблем запускається на смартфонах та планшетах.
  • На дошку можна завантажувати файли з Google Диску.
  • Із мобільного додатку Google Jamboard  можна створити нову Jam-сесію і потім дозволити підключитися до неї з будь-яких інших пристроїв необмеженій кількості учасників, де б вони не знаходилися (при наявності у всіх учасників доступу до Інтернету).
  • Сервіс має необмежені можливості для роботи з ескізами, таблицями та діаграмами. Редагувати та здійснювати їх можна в реальному часі.
  • Jamboard інтегрується з G-Suite, завдяки чому є можливість використовувати різні Google-слайди, презентації, PDF-документи тощо.

Робоча поверхня Google Jamboard – добірка зі сторінок-слайдів фіксованого розміру. У межах одного документу можна створювати до 20 сторінок (фреймів).

Для наповнення слайдів доступні такі інструменти:

     пензлик (чотири види – ручка, фломастер, пензель, маркер);

     гумка (очищає поверхню від зайвих елементів);

     курсор (дозволяє переміщати елементи);

     різнобарвний стікер (для розміщення текстових заміток);

     форми (додавання різних форм та заливка їх кольором);

     текст (доступні кілька типів тексту за розміром);

     вставка зображень;

     привертати увагу учнів до окремих частин робочої поверхні за допомогою інструменту «лазерна вказівка».

Цей інструмент має зручний функціонал і створює ряд можливостей для організації ефективного навчального процесу у віртуальному просторі.

Як це працює на уроці? Уже на початку уроку можна виконати вправу «Мій настрій». Учні обирають смайлик, який відповідає їхньому настрою на початок уроку. Це можна обговорити. А можна запропонувати дітям обвести, чи поставити помітку біля вибраного смайлика. Тоді школярі отримують у чаті посилання, за яким можуть працювати на дошці під керівництвом вчителя.

А можна фіксувати свої записи на дошці за допомогою різнокольорових стікерів.

Аналогічно можна  й завершувати урок. Використовувати доступ учнів до дошки Jamboard під час рефлексії, підсумку уроку.

Необхідним вважаю використання онлайн-дошки під час пояснення матеріалу, так як використання наочних засобів робить навчання більш доступним і легким для засвоєння.

Ось, наприклад, використання дошки під час актуалізації знань на уроці інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (тема «Явища природи»).


Ефективним під час проведення уроку  вважаю використання демонстраційних матеріалів. Дошка дає широкі можливості для проведення різних інтерактивних вправ.


 

 

 


Дошка дає широкі можливості для проведення різних інтерактивних вправ. Ось, наприклад, вправа «Синоптик», для  систематичної роботи  на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

 

 


Швидке фіксування ідей на дошці допомагає вдало провести вправи «Асоціативний кущ» та  «Ґронування».

 

 

Виконання вправи «Сенкан» допомагає інформацію і факти уроку відобразити у вигляді короткого висловлювання. Зручно і швидко це можна робити на дошці Jamboard, як індивідуально так і  фронтально, під час групової роботи.

Google Jamboard заслуговує на використання під час змішаного навчання. Сервіс досить зручний для роботи і не важкий для розуміння, учні  із задоволенням долучаються до спільної роботи із Jam документом. Вони досить швидко і легко опановують ресурс Google Jamboard. Завдяки використанню даного ресурсу відбувається унаочнення освітнього процесу через демонстрацію зображень, забезпечення зворотнього зв'язку, виконання практичних завдань, створення інтерактивного навчального середовища.

1

docx
Додано
6 червня
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку