КТП з корекційно – розвиткового заняття Ритміка для 3 класу

Про матеріал
КТП з корекційно – розвиткового заняття Ритміка для 3 класу ( за програмою корекційно – розвиткової роботи «Ритміка» для спеціалізованих класів для дітей із затримкою психічного розвитку ЗЗСО 1- 4 класів. Автор: Бабяк О.О. Київ, 2018) 1 год/т.
Перегляд файлу

КТП з корекційно – розвиткового заняття Ритміка для 3 класу ( за програмою корекційно – розвиткової роботи «Ритміка» для спеціалізованих класів для дітей  із затримкою психічного розвитку ЗЗСО 1- 4 класів. Автор: Бабяк О.О. Київ, 2018) 1 год/т.

№ п/п

Тема заняття

Дата

  1.  

Повторення раніше

вивченого

 

  1.  

Ритмікогімнастичні вправи. Основні рухи під

музику на 3/4, з двох- і чотирьох дольним

розміром.

 

  1.  

Відтворення

плесканням чи іншими рухами

сильних долей такту.

 

  1.  

Розпізнавання чергування розмірів

у творах.

 

  1.  

Чергування бігу і підскоків, кроку і присідання, різних видів ходьби – відповідно до змін у

музиці.

 

  1.  

Загальнорозвивальні вправи, (які містяться у програмі з фізкультури) під музику.

 

  1.  

Вправи на рівновагу вироблення красивої постави, розвиток спритності.

 

  1.  

Вправи з гімнастичним приладдям (на лаві, шведській стінці, з м’ячами, кільцями, стрічками. Точний початок і закінчення руху за

сигналом.

 

  1.  

Вправи з м’ячем: кидання, підкидання, ловіння, качання, передача,

перекочування та ін. З м’ячем різної величини.

 

  1.  

Вправи з обручем  у супроводі музики.

 

  1.  

Вправи із скакалкою у супроводі музики.

 

  1.  

Ритмічні вправи з дитячими музичними інструментами

 

  1.  

Ознайомлення з барабаном для передачі сильної і слабких долей у знайомих музичних творах.

 

  1.  

Ознайомлення з  брязкальцями і подібними до них 2-3 інструментами (кожного окремо) для передачі сильної і слабких долей у знайомих музичних творах.

 

  1.  

Повторення даного ритмічного малюнка і передача на інструменті простих пісенних ритмів.

 

  1.  

Імпровізація рухів на музичні теми, ігри під музику.

 

  1.  

Засвоєння вільного природного руху під чітко, ритмічно організовану музику.

 

  1.  

Засвоєння зміни напрямку чи форми руху відповідно до зміни темпу чи гнучкості звучання музики.

 

  1.  

Визначення сильних і слабких долей такту і вільне передавання їх притопами, оплесками у долоні та іншими формами руху.

 

  1.  

Найпростіші наслідувальні рухи під музику.

 

  1.  

Ігри під музику, ігри типу естафет з мячем, обручем, ігри зі співом

 

  1.  

Народні танці і сучасні танцювальні рухи

 

  1.  

Прості танцювальні рухи: простий крок – м’який, перекатний, гострий, з високим підніманням стегна, на напівпальцях, ступаючи на всю стопу.

 

  1.  

Біг на напівпальцях. Притупування однією ногою з оплесками в долоні.

 

  1.  

Кружляння через праве плече з піднятими руками, кружляння парами – на місці і в русі.

 

  1.  

Приставний і перемінний кроки вперед, вбік, назад.

 

  1.  

Кроки галопу – прямий, боковий. Перемінний крок. Основний крок місцевого народного танцю.

 

  1.  

Розучування танців, за показом.

 

  1.  

Розучування танців, за показом.

 

  1.  

Розучування танців, за показом.

 

  1.  

Розучування танців, за показом.

 

  1.  

Розучування танців, за показом.

 

  1.  

Розучування танців, за показом.

 

  1.  

Розучування танців, за показом.

 

  1.  

Розучування танців, за показом.

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку