Методичні вказівки до виконання практичної роботи на тему "Розрахунок кар`єрного залізничного транспорту"

Про матеріал
Метою практичної роботи є набуття практичних навичок розрахунку кар‘єрного залізничного транспорту.
Перегляд файлу

Методичні вказівки до виконання практичної роботи

Практична робота № 14

Тема: Розрахунок  кар`єрного залізничного транспорту.

Мета: Получити  практичні навики розрахунку  кар ‘єрного  заліничного    транспорту.

 

                                 Питання для обговорення.

     1.Умови  використання залізничного транспорту.

     2.Якими технологічними параметрами характеризуется залізничний транcпорт.

 3. Рухомий склад залізничного транспорту.

 4. Устрій залізничної колії.

Тестові запитання.

1. Ширина колії в кар’єрі:

    1. 1500 мм;

    2. 1200 мм;

    3. 1520 мм;

    4. 1530 мм.

2. Що означає Р - ;

     1. довжина рейки;.

     2. поперечний перетин рейки;

     3. вага 1 м  рейки,

     4. ширина підошви рейки.

3. Для вивезення породи і руди з кар’єру використовуються:

    1. напіввагони;.

    2. хопера;

    3. думпкари;

    4. гондоли.

4. Для очистки кузовів думпкарів при розвантаженні використовують:

    1.екскватори;

    2. навантажувачі;

    3. очищення вручну;

    4. використання спеціальних засобів.

5. Де використовується залізничний транспорт:

    1. на відвалах;

    2. на проммайданчиках;

    3. на верхніх перевантажувальних пунктах;

    4. всі відповіді вірні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрахунок роботи

Проведем  розрахунок маси прицепної частини навантаженого склада по вихідним данім:

 

                                    Qп= , т.

 де: Рзц– зчіпна вага локомотиву, кН (з таблиці);

        g – 9,81м/с2, ускорення вільного падіння;

       – 0,22 – 0,24 коэфіциєнт счеплення між бандажами ведучих коліс;

        Wo – 2....3 опір руху локомотивоскладу;

         ip –керівний підйом, %0 ; (з таблиці).

Визначавєм число думпкарів в складі:

                        Nд= , думп.

   де: Gд –вантажопідйомність думпкара, т;

          Gм.д – маса думпкара, т. (з таблиці).

визначаєм час рейсу локомотивоскладу:

                Тр= tзав +tван + (tp.Nд)+tпор+tм   хв;

где: tзав –час завантаження складу;

       tван, tпор – час руху навантаженого та порожнякового складу;

       tр –час розгрузки думпкара – 1,5 - 5 хв(от поры года);

       tм –час маневрів на розминовках, 8-10 хв.

                                 tзагр= , хв;

     где: Ем.д – об’єм маси вантажа в думпкарі: Емд=.

             tц –час циклу экскавації, (з таблиці),хв;

             Ек –ємність ковша екскаватора (з таблиці) м3;

             Кн – коэфіцієнт наповнення ковша 0,8 – 1,2.

             -  щільність породи (з таблиці).

 

                        tгр= ,хв;

                         tпор= ,хв.

де: Lтр –відстань транспортуваня (з таблиці);

       vван–швидкість руху навантаженого складу;

       vпор –швидкість руху порожнього складу.

Добова продуктивність локомотивосклу:

                           Рсут= т/добу;

       де: Тдоб –час работи  локомотивоскладу,хв.

    Кількість  рейсів локомотивоскладу в добу:                                   

                                      nрейс= ,

Кількість локомотивоскладів, обслуговуючих один екскаватор:

                                 Nскл = .

Таблица 1.

Варі

анта

Зчіпна

вага электро

воза,

 Рсц

Керівн.підйом

 

ip, %0

Вантажо-

підйомність

думпк.

Gд, т

Маса

думп-

кара,

 

Gм.д, т

Час цикла

экскава

ції,

tц, сек

Єм-

ність

ковша

экскав.

   м3

Щільність

поро-

ди,

Даль-

ність

транс-

порту

вання  L,км

1

1550

25

125

55

  32

 12,5

  2,4

  4,5

2

1800

21

105

48,5

  26

    8

  2,9

  5,6

3

1000

23

100

50,6

  24

5

  2,5

  6,0

4

940

24

80

40

  24

5

  3,0

  4,7

5

1550

22

105

48,5

  26

8

  2,7

  5,5

6

1800

25

125

55

  32

12,5

  2,1

  5,9

7

1000

35

105

48.5

  26

    8

  3,3

  6,3

8

940

38

60

29,4

  24

    5

  2,8

  5,2

9

1550

37

125

55

  26

    8

  3,2

  4,8

10

1800

40

105

48,5

  26

    8

  3,5

  3,7

11

1000

36

100

50,6

  24

    5

  2,6

  5,8

12

940

32

80

40

  24

    5

  3,1

  4,4

13

1550

28

105

48,5

  26

    8

  3,4

  6,1

14

1800

26

125

55

  32

 12,5

  2,9

  5,8

15

1000

24

105

48,5

  26

    8

  2,4

  6,5

16

940

35

100

50,6

  24

    5

  2,7

  5,4

17

1550

31

125

55

  32

  12,5

  3,1

  4,7

18

1800

28

125

55

  26

    8

  3,2

  5,7

19

1000

24

105

48,5

  26

    8

  2,9

  6,3

20

940

21

80

40

  24

    5

  2,2

  5,0

21

1550

29

105

48,5

  28

    8

  2,8

  5,3

22

1000

37

80

40

  24

    5

  2,4

  4,6

 

   Рекомендована література:

       

1. М.Г. Новожилов Технология открытой разработки. М. Недра 1971.

2. В.С. Хохряков Открытая розробка месторождений полезных ископаемых.

М. Недра 1982     

3 .Ю.И. Анистратов.  Технология открытых горных работ. М. Недра 1984

 

docx
Додано
17 березня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку