Методичний конкурс кмітливих, вмілих, креативних
«Педагоги – універсальний життєтворчий ресурс освіти...»
Ведуча: Доброго дня усім присутнім!
Педагог – це найтонший інструмент, що вміщує палітру людської діяльності: він і диригент, і організатор, і майстер, і поет, і артист, і художник. У роботі з ним потрібно поважати його діяльність, допомагати розкрити всі переваги й красу звучання цього інструмента, що ми зараз і зробимо.
Шановні колеги, і всі присутні!
Вітайте в нашій залі
Команди педагогічних працівників!
Зустрічайте оплесками команду «Комета», яку представляють:
№ з/п |
ПІБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Зустрічайте оплесками команду «Лідер», яку представляють:
№ з/п |
ПІБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс КВК «Педагоги – універсальний життєтворчий ресурс освіти...»
буде оцінювати журі, яке сьогодні представляють:
№ з/п |
ПІБ |
Посада |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Помічником у проведенні методичного конкурсу КВК буде лаборант училища – Саванчук Світлана Іванівна.
КВК – це клуб веселих і кмітливих, а методичний КВ – це кмітливі, вмілі, креативні педагоги. То ж, розпочинаймо! Попередньо ми провели жеребкування і визначили порядок виступу команд.
Порядок виступу команд буде чергуватися: перший конкурс розпочинає команда «Комета».
Що ж, саме сьогодні, команди зможуть продемонструвати свої розум і спритність, кмітливість і фантазію, уміння швидко знаходити вихід із проблемних ситуацій. Отже, перший конкурс.
Перший конкурс «Привітання команд»
У цьому конкурсі враховується відповідність виступу заданій темі, актуальність.
Час виступу – довільний.
Завдання команди отримали заздалегідь. Це:
Максимальна оцінка за конкурс -3 бали.
Отже, привітання команди _«Комета».
Виступають.
Запрошуємо до привітання команду «Лідер.
Виступають.
Ведуча: Наші команди презентували себе. Давайте ще раз їм поаплодуємо. Просимо журі порадитись, якщо потрібно і оголосити бали за перший конкурс «Привітання команд».
Музична пауза _________________________________________________________________
Ведуча: Наразі у нас другий конкурс «Методична розминка».
Я буду зачитувати для кожної команди завдання. Кожна команда дає відповіді на 10 запитань. Журі фіксує правильні відповіді. Якщо команда не дала правильної відповіді, слово надається супернику. Таким чином, для кожної з команд є додаткова можливість заробити бали.
(Оцінка - 1 бал за правильну відповідь)
Другий конкурс розпочинає команда _«Лідер.
(Ведуча зачитує запитання).
Запитання для команди «Лідер»
№ з/п |
Запитання |
Примітка |
|
Структурний підрозділ внутрішньої системи управління освітнім процесом, який координує методичну, організаційну роботу викладачів, майстрів в/н одного або кількох споріднених навчальних предметів, напрямку. |
МК |
|
Ці об’єднання створюються з метою забезпечення умов для ефективної методичної роботи педагогічних працівників та реалізації їхніх творчих задумів. |
МК |
|
Заздалегідь визначений порядок дій, які потрібні для досягнення поставленої мети. |
Планування |
|
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за трьома видами. Назвіть ці види. |
довгострокове підвищення кваліфікації – від 72 до 216 навчальних годин; короткострокове підвищення кваліфікації (семінари, майстер-класи, семінари-практикуми, семінари-тренінги, авторські школи, тренінги, вебінари, «круглі столи» тощо) – до 72 навчальних годин; стажування (Відповідно до Порядку, затвердженого Наказом МОН №535 від 30.04.2014) |
|
Умови позачергової атестації педагогічних працівників |
Заява працівника з метою підвищення кваліфікаційної категорії або за поданням керівника, педради чи відповідного органу управління освітою; Проводиться не раніш як через два роки після присвоєння попередньої категорії. |
|
Скільки методичних комісій діє у нашому освітньому закладі? |
Вісім |
|
Самостійна пізнавальна діяльність людини, спрямована на досягнення певних персональних значущих освітніх та культурних цілей: задоволення загальнокультурних запитів, пізнавальних інтересів у будь-якій сфері діяльності, підвищенні професійної кваліфікації тощо. |
Самоосвіта |
|
Система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання. |
Атестація педагогічних працівників |
|
Різновид інтелектуальних змагань на освітньому просторі України, покликаний заохотити учнівську молодь до вивчення окремих предметів. |
Всеукраїнські учнівські олімпіади |
|
Форма контролю відповідності результатів навчання здобувачів освіти вимогам державних стандартів загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти. |
ДПА |
Запитання для команди «Комета».
№ з/п |
Запитання |
Примітка |
|
Ця структурна одиниця здійснює навчально-методичне забезпечення освіти та позаурочну діяльність з предмету чи напрямку, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників освітнього закладу згідно з рівнями, визначеними законодавством. |
МК |
|
Творчі добровільні об'єднання педагогічних працівників |
МК |
|
Оптимальний розподіл ресурсів для досягнення поставленої мети. |
Планування |
|
Самостійний спосіб отримання знань в певній галузі науки, мистецтва, техніки, політичного життя, культури, ремесла. |
Самоосвіта |
|
Який рівень має атестаційна комісія нашого освітнього закладу? |
Перший рівень |
|
Відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об’єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності. Що це? |
Принципи атестації |
|
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за такими формами... Назвіть їх. |
Денна, вечірня, очно-заочна, індивідуальна та дистанційна (Відповідно до Порядку, затвердженого Наказом МОН №535 від 30.04.2014) |
|
Умови чергової атестації педагогічних працівників |
Підвищення кваліфікації один раз на п’ять років. Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п’ять років після закінчення вищого навчального закладу.
|
|
Змагання, яке дає змогу виявити найгідніших, найкращих із його учасників |
Конкурс |
|
ЗНО |
Голова журі оголошує результати конкурсу.
Ведуча: Наступний, третій конкурс - розшифрування абревіатури «Сучасні форми методичної роботи».
Кожна команда отримує на листку формату А-4 написану абревіатуру форм методичної роботи, які потрібно розшифрувати. Завдання (зашифровані слова) для обох команд однакові.
Тривалість виконання завдання – 5 хв.
Максимальна оцінка 3 бали.
Командам дають підготовлені бланки зі словами
Виконання третього конкурсу команди розпочинають одночасно за командою – «Час» і завершують за командою «Час вийшов».
Сучасні форми методичної роботи
Розшифруйте абревіатуру
Команда _____________________________________________
№ з/п |
Абревіатура |
Слова |
|
ШМП |
Школа молодого педагога |
|
ШППД |
Школа передового педагогічного досвіду |
|
ТЗ |
Творчий звіт |
|
ФАЗ |
Фестиваль авторських занять |
|
МК |
Майстер-клас |
|
Т |
Тренінг |
|
МА |
Мозкова атака |
|
МП |
Методичні посиденьки |
|
МТ |
Методичний тиждень |
|
Н |
Нарада |
|
ШПМ |
Школа педагогічної майстерності |
|
НПК |
Науково-практична конференція |
|
МД |
Методичний діалог |
|
ТГ |
Творча група |
|
Д |
Дискусія |
|
ПТ |
Педагогічний турнір |
|
ПК |
Педагогічний консиліум |
|
МФ |
Методичний фестиваль |
|
МР |
Методичний ринг |
|
МА |
Методичний аукціон |
Сучасні форми методичної роботи
Розшифруйте абревіатуру
Команда _____________________________________________
№ з/п |
Абревіатура |
Слова |
|
ШМП |
|
|
ШППД |
|
|
ТЗ |
|
|
ФАЗ |
|
|
МК |
|
|
Т |
|
|
МА |
|
|
МП |
|
|
МТ |
|
|
Н |
|
|
ШПМ |
|
|
НПК |
|
|
МД |
|
|
ТГ |
|
|
Д |
|
|
ПТ |
|
|
ПК |
|
|
МФ |
|
|
МР |
|
|
МА |
|
Лаборант: Час.
Команди одночасно працюють над завданням. Лаборант слідкує за часом
Лаборант: Час вийшов.
Команди здають листочки з виконаним завданням ведучій.
Ведуча: Капітани виберіть спікера від команди і презентуйте свою роботу. Спікер розміщує на дошці розшифровані абревіатури і пояснює.
Просимо журі порадитись і оголосити бали за третій конкурс «Сучасні форми методичної роботи» і суму балів за три конкурси разом.
Музична пауза ________________________________________________________________
Голова журі оголошує результати конкурсу.
Ведуча: Четвертий конкурс - це конкурс капітанів і називається він «Плутанка: вірю-не вірю!».
Ведуча: Правила цього конкурсу:
1. Капітани грають по черзі: спочатку одному зачитується 10 запитань, потім – другому 10 запитан.
2. Запитання зачитуються один раз.
3. Правильна відповідь оцінюється в один бал.
4. Є два варіанти відповіді на запитання: «вірю» і «не вірю».
Четвертий конкурс капітанів розпочинає команда __«Комета».
Ведуча: Запитання для капітана команди «Комета». :
Ведуча: Запрошуємо до виступу капітана команди «Лідер»
Запитання для капітана команди «Лідер» :
Музична пауза ___________________________________________________________
Голова журі оголошує результати конкурсу.
Ведуча: Дякуємо журі і розпочинаємо п’ятий конкурс «Розгадайте ребус ».
Кожна команда отримує завдання розгадати ребус. Методичні рекомендації, «Як розгадувати ребуси» капітани команд отримали заздалегідь. Увага, шановні команди: «Лідер» і «Комета» вам запропоновані вислови відомих педагогів пов’язані з роботою в галузі освіти. В ребусі є позначка вертикальна червона лінія, вона означає кінець слова. Розділові знаки також зашифровані і відокремлені як слово. Це підказка для Вас. Завдання конкурсу команди розпочинають виконувати одночасно за командою «Час».
Час виконання – 10 хв.
Максимальна оцінка за конкурс - 3 бали.
Лаборант: Час.
Команди одночасно працюють над завданням. Лаборант слідкує за часом
Ребуси командам див. додаток 1.
Ведуча: А я тим часом, пропоную задіяти наших уболівальників.
Давайте розділимось на три команди по рядах парт. Усім завдання розгадати коротенький ребус.
(Роздається завдання командам. Всі працюють. Звучить легенька музика).
Уболівальники зачитують варіанти відповідей ребусів.
Ребуси уболівальникам див. додаток 2.
Лаборант: Час вийшов.
Лаборант подає результати завдань журі для перевірки.
Членам журі бланки з правильними відповідями даються напередодні.
Ведуча: Давайте перевіримо чи правильно розгадали ребуси наші команди.
Капітани зачитують відповіді.
Просимо журі оголосити бали за п’ятий конкурс «Розгадайте ребус » і суму балів за п’ять конкурсів разом.
Музична пауза ______________________________________________________________
Голова журі оголошує результати конкурсу.
Ведуча: Переходимо до шостого конкурсу, який називається «Міні-квест». Кожна команда зараз отримає завдання. Потрібно буде пройти 4 локації і в кінці виконати основне завдання. Враховуються бали за правильно пройдений маршрут і відгадані завдання на локаціях.
Оцінюється цей конкурс:
Час фіксується за фактом проходження 4-х локацій.
Шостий конкурс команди розпочинають виконувати одночасно.
Лаборант: Час.
Команди одночасно працюють над завданням, шукають локації. Лаборант слідкує за часом. Коли команди повертаються на місце фіксується час.
Лаборант: Час вийшов
ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ.
Капітани витягнули завдання. Виноситься чорна скринька з таємним вмістом.
Конкурс «ЧОРНА СКРИНЬКА»
Завдання команді «Лідер»
Найстаріше відоме науці зображення того, що лежить у скриньці, оцінюють у 36 тисяч років, міститься воно у печері Шове на півдні Франції. Зображено зі спини, але голова розвернута на 180 градусів: дивиться на тих, хто до нього наближається.
В англійському фольклорі те, що лежить у скриньці здавна вважалося передвісником лиха. Якщо хтось побачив у себе перед вікном або почув крик над головою, значить, в його родину навідається смерть, думали англійці.
Шекспір в «Макбеті» називає те, що у скриньці, «фатальним дзвонарем», оскільки в дзвони часто дзвонили, оголошуючи про страту.
Завдяки 14 шийним хребцям (це вдвічі більше, ніж у людей), те, що лежить у скриньці, викручуючи шию, не ушкоджує кровоносні судини і не перекриває приплив крові до мозку.
Їх існує близько 200 видів, і мешкають вони усюди, крім Антарктики. Не мерзнуть при температурі до -50⁰С. Мають надзвичайно гострий слух. Богиню Афіну майже завжди зображали у супроводі того, що лежить у скриньці.
То що ж, лежить у чорній скриньці?
____________________________________________________________
Якщо команді важко дається завдання, можна робити підказку
----------------------------------------------------------------------------------------------
Конкурс «ЧОРНА СКРИНЬКА»
Завдання команді «Комета»
У чорній скриньці з латинізованого запису знаходиться Themis — у давньогрецькій міфології – має відношення до Урана, Геї та Зевса.
Жертовники, те що у скриньці, ставили в місцях, де відбувалися народні зібрання, щоб був присутній в нарадах дух добра й справедливості. Називали рятуванням і покровительством пригноблених, бо справді стежили, щоб не кривдили людей бідних і тих, які потребують допомоги. У багатьох грецьких містах тому, що лежить у скриньці, будували храми, часто поблизу храмів Геї або Деметри. Це символ неупередженості. У прийнятті рішень ніякі зовнішні причини не мали значення. Неможливо сперечатися, адже всі слова засновані на фактах і неспростовні докази. В принципі, це досить логічне пояснення: всі були рівні, нікого не виділяли. Варто зазначити, що атрибути і до сьогодні використовуються сучасними органами на власних емблемах. А ще, сучасні жінки знаходять відображення і у своїх «образах», того, що знаходиться у чорній скриньці, особливо якщо розглядати їх крізь призму зодіакальних сузір’їв. Навіть астероїд носить назву того, що лежить у скриньці.
То що ж лежить у чорній скриньці?
___________________________________________________________
Якщо команді важко дається завдання, можна робити підказку
Музична пауза________________________________________________________________
Просимо журі плідно попрацювати, а в нас просвітницька хвилина.
Демонстрація уболівальникам відеоролику про експеримент з рисом. Обговорення.
Голова журі оголошує результати конкурсу.
Ведуча: Конкурс 7. «Пригадайте приказки».
Капітани витягують завдання в конвертах. Вам необхідно продовжити приказки
Виконують завдання письмово.
Завдання. Зачитується десять приказок, пов’язаних так чи інакше з навчанням. Але зачитується лише початок приказки, а другу частину - команда має продовжити. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.
Приказки для команди ____________________________________________
Приказки для команди ____________________________________________
Завдання ускладнюється.
Усно.
Друге завдання – навпаки, розпочати приказку.
(Ведуча зачитує початок приказки не розкриваючи рот, игикаючи, другу половину читає вголос текст. Команди вгадують, що було прочитано у першій половині приказки )
Ускладнюємо завдання. Зачитується по п’ять приказок для кожної команди. Але відмінність від попереднього завдання у тому, що зачитується друга частина приказки, а потрібно відгадати чи пригадати початок приказки. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.
Приказки для команди ____________________________________________
Приказки для команди ____________________________________________
Приказки для команди ____________________________________________
Приказки для команди ____________________________________________
Час не фіксується.
Музична пауза _______________________________________________________________
Голова журі оголошує результати конкурсу.
Ведуча: Конкурс 8. Простенький кросворд
Завдання для обох команд. Шановні гравці, Вам потрібно якнайшвидше, за командою, розгадати простесенький кросворд з 9 слів. Капітани витягують завдання в конвертах.
Час виконання – 3 хв.
Макс.оцінка - 3 бали.
Отже, почали. Першою презентує свою роботу команда «Комета».
Слово команді «Лідер»
Музичний відеоролик _______________________________________________________
Просимо журі виставити бали командам за конкурс «Простенький кросворд».
Голова журі оголошує результати конкурсу.
Ведуча: Конкурс 9. Завдання-гра на розвантаження «Хто я?»
На малюнку є зображення. Малюнок з вирізаним віконечком для обличчя. Капітан команди обирає гравця з команди-суперника. Вибраний гравець стає на подіум, йому приміряють малюнок. Гравець не бачить, що зображено. Він задає запитання членам своєї команди. Наприклад: Я жива істота? Члени команди мають право відповідати: так або ні. Вболівальники суворо дотримуються тиші у залі. Ніхто не підказує.
Час проведення гри – 1 хв.
Максимальна оцінка 3 бали.
Отже, цей конкурс розпочинає відгадувати команда_«Лідер», а капітан команди «Комета» Валерій Назарець, обирає гравця з команди-суперника для розгадування.
Просимо капітана команди «Лідер» Анну Скібчик обрати гравця з команди «Комета» для відгадування завдання.
Лаборант: Час.
Команди по черзі працюють над завданням. Триває конкурс. Лаборант слідкує за часом
Лаборант: Час вийшов.
Просимо журі оголосити бали за 9-й конкурс на розвантаження «Хто я?»і підвести підсумки методичного конкурсу кмітливих, вмілих і креативних з педагогіки за 9 конкурсів.
Ведуча: Конкурс 10. Завдання на креативне мистецтво «Вгадай пісню»
Капітани витягують завдання в конвертах.
Запрошуємо капітана команди «Комета». Капітан витягує папірець із назвами двох пісень і малює те, про що співається у піснях для команди.
За командою «Час» гравці розпочинають відгадувати пісню.
Час проведення гри – 3 хв.
Максимальна оцінка - 3 бали
Лаборант: Час.
Команда «Комета» працює над завданням. Триває конкурс. Лаборант слідкує за часом
Лаборант: Час вийшов.
Макс.оцінка - 3 бали
Ведуча: Запрошуємо капітана команди «Лідер». Капітан витягує папірець із назвами двох пісень і малює те, про що співається у піснях для команди.
За командою «Час» гравці розпочинають відгадувати пісню.
Час проведення гри – 3 хв.
Максимальна оцінка - 3 бали
Лаборант: Час.
Команда «Лідер» працює над завданням. Триває конкурс. Лаборант слідкує за часом
Лаборант: Час вийшов.
Макс.оцінка - 3 бали
Ведуча: Просимо журі попрацювати, а в нас релаксація. Відеоролик «Формула води».
Журі оголошує результати конкурсу, звучать слова подяки, а нагородження команд відбудеться на наступному тижні на педраді.
Звучить пісня ____________________________________________________________
Бланк журі для оцінювання конкурсів
№ з/п |
Найменування конкурсів |
Пояснення оцінювання конкурсів |
Команда «Комета» (оцінки) |
Всього балів
|
Команда «Лідер» (оцінки) |
Всього балів
|
1 |
Привітання команд
|
Потрібно:
Максимальна оцінка за конкурс -3 бали. Час виступу - довільний |
|
|
|
|
2 |
Методична розминка |
Кожна команда дає відповіді на 10 запитань… (Оцінка - 1 бал за правильну відповідь) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
|
Балів за 2 конкурси |
|
Балів за 2 конкурси |
|
||
3 |
Сучасні форми методичної роботи |
Кожна команда розшифровує абревіатуру Час виконання - 2 хв. Макс.оцінка - 3 бали |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
|
Балів за 3 конкурси |
|
Балів за 3 конкурси |
|
||
4 |
Конкурс капітанів «Плутанка: вірю-не вірю!» |
Правила цього конкурсу: 1. Капітани грають по черзі. 2. Питання зачитується один раз. 3. Правильна відповідь оцінюється в один бал. 4. Є два варіанти відповіді на запитання: «вірю» і «не вірю». (Оцінка - 1 бал за правильну відповідь) |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
|
Балів за 4 конкурси |
|
Балів за 4 конкурси |
|
||
5 |
Ребус |
Кожна команда отримує ребус і розгадує його. Відповіді віддають членам журі для перевірки. Час виконання – 5 хв. Максимальна оцінка за конкурс - 3 бали |
|
|
|
|
|
Балів за 5 конкурсів |
|
Балів за 5 конкурсів |
|
||
6 |
Міні-квест |
Кожна команда отримала завдання. Потрібно пройти 4 локації, а на 5-й розгадати ще 1 завдання. Оцінюється цей конкурс у 5 балів(чи правильно розгадали завдання на локаціях) Час фіксується за фактом прибуття назад в кабінет (локація № 5).
|
|
|
|
|
|
Балів за 6 конкурсів |
|
Балів за 6 конкурсів |
|
7 |
Пригадайте приказки». |
Вам необхідно продовжити приказки. Завдання ускладнюється Макс.оцінка - 3 бали Час не фіксується.
|
|
|
|
|
|
Балів за 7 конкурси |
|
Балів за 7 конкурсів |
|
||
8 |
Простенький кросворд |
Розгадати правильно і швидко кросворд Час виконання – на швидкість,Ю хто перший. Макс.оцінка - 3 бали. |
|
|
|
|
|
Балів за 8 конкурсів |
|
Балів за 8 конкурсів |
|
||
9 |
Завдання-гра на розвантаження «Хто я?» |
Малюнок з вирізаним віконечком для обличчя. Капітан команди-суперника обирає гравця. Вибраний гравець стає на подіум, йому підносять малюнок. Гравець не бачить, що зображено. Він задає запитання членам своєї команди. Наприклад: Я жива істота? Члени команди мають право відповідати: так або ні. Час проведення гри – 1 хв. Макс.оцінка - 3 бали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10 |
Намалюй пісню |
Капітан-суперник витягує папірець із назвами двох пісень і малює те, про що співається у піснях. Час проведення гри – 3 хв. Макс.оцінка - 3 бали |
|
|
|
|
Підведення підсумків |
Балів за 10 конкурсів |
|
Балів за 10 конкурсів |
|
||
|
|
|
|
|
ДОДАТКИ
ДОДАТОК № 1.
Щоб бути хорошим викладачем, потрібно любити те, що викладаєш… Василь Ключевський
Вільний час учителя — це корінь, який живить джерела педагогічної творчості.
Василь Сухомлинський
ДОДАТОК № 2.
Здобувач освіти
Освітній кабінет
Заклад освіти
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
7 |
О |
Л |
І |
В |
Е |
Ц |
Ь |
|
|
|
|
|
|
|
Д |
|
Й |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Р |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ч |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
У |
Ч |
И |
Л |
И |
Щ |
Е |
|
|
|
|
|
Р |
|
К |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
О |
|
|
2 |
|
|
|
М |
|
1 |
В |
И |
К |
Л |
А |
Д |
А |
Ч |
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
О |
|
|
|
Й |
|
|
|
|
|
|
|
Ш |
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
|
|
Т |
|
|
|
|
|
3 |
М |
А |
Й |
С |
Т |
Е |
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі |
По вертикалі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі |
По вертикалі |
1.Головний в освітньому процесі - стара назва |
2. Щоденна невтомна маленька трудівниця. |
4. Територія біля майстерні (середній двір) |
3. Відкритий і працює в ПТУ до середини квітня. |
5. Дуже очікуваний час для учнів. |
6. «Головнокомандувач» у закладі освіти. |
7. Щоденне поле роботи здобувача освіти. |
9. Необхідний технічний засіб сьогодення у закладі освіти. |
8. Хованка для розумних помічників здобувачів освіти. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
З |
О |
Ш |
И |
Т |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
К |
|
|
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
П |
О |
Р |
Т |
Ф |
Е |
Л |
Ь |
|
|
|
|
|
|
|
М |
|
|
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
Т |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
Ю |
|
4 |
П |
О |
Л |
І |
Г |
О |
Н |
|
|
|
|
Т |
|
|
|
Р |
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
Е |
|
|
|
|
2 |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
Р |
|
|
|
|
Р |
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
У |
Ч |
Е |
Н |
Ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ч |
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
О |
|
|
|
|
5 |
П |
Е |
Р |
Е |
Р |
В |
А |
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|