Методичний тренінг "Формування інноваційної діяльності педагога»

Про матеріал
методичний тренінг розширює знання педагогічного колективу про сучасні форми і методи навчання; розвиваває вміння працювати в команді; підвищує комунікативні навички педагогів
Перегляд файлу

Методичний тренінг "Формування інноваційної діяльності педагога»

Завдання тренінгу:

- Формувати сприятливий  психологічний клімат

- Розвивати  вміння працювати в команді

- Підвищити комунікативні навички педагогів

Необхідні матеріали:

- аркуші формату прості олівці, фломастери, презентації, відеоролики.

 

Хід тренінгу

Ведуча. Доброго дня, шановні колеги! Я рада вас всіх вітати на сьогоднішньому методичному тренінгу. Для цього вам потрібне бажання працювати та хороший  настрій.

Будь – який тренінг має свої правила. І ми з вами для успішної нашої співпраці  повинні дотримуватись певних правил.

   Правила роботи в групі:

Учасники  складають правила

Вправа «Очікування»

Учасники пишуть очікування від тренінгу і прикріплюють до макета валізи.

 

Вправа «Я люблю свою професію … »

Кожен з учасників по черзі обирає собі стікер у вигляді серця зі словамиВ.О. Сухомлинського

 

 

 

 

 

Висновок:  «У серце дитини увійде лише те, що йде від серця вчителя!»

 

Вправа  «Інформаційне повідомлення»

 

І ми прагнемо перейти до школи, яка розвиває індивідуальність,

забезпечує свободу вибору.

Але щоб користуватися свободою вибору,

ти повинен розуміти, як робити цей вибір.   

 Суспільство повинно зрозуміти,   що через вчителя ми будуємо

нову школу і нове ставлення   до дітей.

 

                                                              Міністр освіти та науки України

                                                                              Лілія  Гриневич

 

 

І саме однією з важливих якостей педагога, умов успішності його як професіонала є готовність до інноваційної діяльності.

 

Готовність педагога до інноваційної діяльності визначають за такими показниками:

1.Усвідомлення ним потреби запровадження педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці.

2. Інформованість про новітні педагогічні технології, знання новаторських методик роботи.

3.Готовність до подолання труднощів, пов'язаних зі змістом та організацією інноваційної діяльності.

4.Володіння практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та розроблення нових.

 

 

До різноманітних форм залучення педагога до інноваційної діяльності належать:

  • Тренінг
  • Майстер-клас
  • Методичні гостини
  • Прес-конференція
  • Педагогічний турнір
  • Педагогічна виставка

 

Вправа  Кроссенс « Інноваційна діяльність вчителя»

  1. Створення Кроссенс « Інноваційна діяльність вчителя».   Слово "кроссенс" означає "перетин" і придумано авторами за аналогією зі словом "кросворд", яке в перекладі з англійської означає "перетин слів

 

 

Робота в групах

  • Ключові компетентності Нової української школи
  • Інноваційні методи навчання
  • Ефективні прийоми та методи підготовки учнів до ДПА та ЗНО
  • Сучасний урок — основа ефективної та якісної освіти. 

 

  • Ключові компетентності Нової української школи

Висновок. Спільними для всіх ключових компетентностей є такі вміння, як читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами.

 

  • Інноваційні методи навчання

Висновок. Інноваційна діяльність є специфічною і досить складною, потребує особливих знань, навичок, здібностей. Впровадження інновацій неможливе без педагога-дослідника, який володіє системним мисленням, розвиненою здатністю до творчості, сформованою й усвідомленою готовністю до інновацій.

  • Ефективні прийоми та методи підготовки учнів до ДПА та ЗНО

Висновок. План індивідуальної підготовки до ЗНО

1. Розподіляємо час.

2. Вивчаємо програми та характеристики тестів.

3. Проходимо тести минулих років.

 

  • Сучасний урок — основа ефективної та якісної освіти. 

Висновок.  Відомий педагог Е.І.Ільїн відмічав: «Урок - це спілкування, а не просто робота,   життя, а не година в розкладі». 
Що означає, урок - це життя? Так. Це життя учителя, який любить свою професію, любить дітей, переживає невимовну радість від спілкування з ними, дуже чуйно відноситься до усіх їх прикрощів і радощів і, найголовніше, вірить в них, пишається ними.
Урок - це життя дитини, наповнене чуттєвим захватом від сприйняття спільного переживання емоційної радості.
Гарна школа починається з уроку. Від нього залежить усе: культура, доброзичливість у взаєминах між учнями, вчителями і батьками.

Ведуча. Шановні колеги! Місія нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. УКРАЇНСЬКА ШКОЛА БУДЕ УСПІШНА, ЯКЩО ПРАЦЮЮТЬ УСПІШНІ  УЧИТЕЛІ 21 СТОЛІТТЯ,

Я часто замислююсь над тим, яким же має бути вчитель 21 століття. Розумним і здатним зрозуміти, сучасним, справедливим – обов’язково скажуть учні.

Має любити дітей, бути ерудованим, вимогливим – доповнять батьки.

Я би доповнила цей список  наступними якостями: вчитель має бути професіоналом, патріотом, гуманістом і альтруїстом.

Сьогодні важливо розуміти, що вчитися треба протягом усього життя. 

Без умінь ХХІ століття ми просто не уявляємо повноцінного життя, доступу до абсолютно нового інструменту для саморозвитку.

     Тож, шановні вчителі, крокуймо в ногу з часом, будьмо професійно компетентними, бо саме від нас залежить майбутнє наших дітей, майбутнє держави.

Вправа «Портрет учителя 21 століття»

Висновок.  “Діти сьогодні хочуть сучасних, діти сьогодні хочуть креативних, діти сьогодні хочуть учителів, які насамперед розуміють їх”.

Відео «Вчитель 21 століття»

Релаксація «Я – весняне сонце»

     - Шановні колеги, прошу вас зараз трохи помріяти та пофантазувати Відкиньтесь, будь ласка, на спинки стільців, глибоко вдихніть і видихніть. Повільно заплющте очі. Подумайте про те, що вже весна, уявіть себе саме весняним сонечком, сонечком, від якого йде безліч промінчиків любові, тепла, доброти, ласки, ніжності, натхнення… Ваші промінчики падають на землю і там виростають чудові квіти, падають на дерева – і розпускаються листочки. Співають птахи. І не дивлячись на велич нашої планети, ви спроможні зігріти її всю, бо ви не одні! Вам допомагають ваші учні – сонячні зайчики.

Ведуча. Отже, шановні колеги, наша «валіза очікувань» повна новими ідеями, задумами, проектами. Тож, як говорять, дозвольте Вам на «добру дорогу» розповісти невеличку ПРИТЧУ ПРО ЖИТТЯ ...

Одного разу хлопчик з батьком вирушили в гори. Несподівано хлопчик спіткнувся і впав. Боляче вдарившись,він закричав: «О-о-о-о-й!» На свій подив почув, як десь далеко в горах якийсь голос вторив йому: «О-о-о-о-й!» Зацікавившись, він прокричав:«Ти хто?!» І у відповідь почув: «Ти хто?!» Розгніваний такою відповіддю, хлопчик голосно вигукнув: «Боягуз!» До нього долинула відповідь: «Боягуз!» Хлопчик поглянув на батька й запитав: «Що це таке?» Батько усміхнувся і сказав: «Синку, а тепер послухай уважно». І він прокричав у напрямку гір: «Я в захваті від тебе!» Голос відповів: «Я в захваті від тебе!» Він знову прокричав: «Ти переможець!» Голос відповів: «Ти переможець!»Хлопчик здивовано подивився на батька. Тоді батько пояснив синові: «Люди називають цей голос ВІДЛУННЯМ, а насправді це — ЖИТТЯ. Воно повертає тобі назад усе, що ти говориш і робиш. Наше життя — просте відображення наших вчинків. Життя поверне тобі все, що ти дав йому».

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Підгородецька Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
7 квітня 2019
Переглядів
2580
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку