ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА
«Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями 1 класу результатів навчання»
Предмет (програма) Математика О.Я. Савченко |
Клас 1 |
Тема Додавання і віднімання в межах 10 |
Очікувані результати (з програми) з індексами володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 [1 МАО 4.3]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації Арифметичні дії додавання і чисел [1 МАО 4.3];прогнозує результат додавання та віднімання [1 МАО 1.3];
|
Ключові компетентності Вільне володіння державною мовою; Математична компетентність; Уміння вчитися впродовж життя;
|
Наскрізні вміння · Критично та системно мислити, ініціативність; Конструктивне керування емоціями
|
|
№ з/п |
Навичка, яку потрібно сформувати/виміряти (операційний опис очікуваного результату) |
Завдання (з підручника або складене)
|
Оцінка-коментар (текст вербальної оцінки вчителя)
|
Інструменти для зворотного зв'язку - самооцінювання |
Інструменти для зворотного зв’язку - взаємооцінювання |
1.
2.
3. |
Очікувані результати : Сформувати повноцінну нави чку додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 Виконувати додавання та віднімання на основі нумерації чисел
Прогнозувати результат додавання та віднімання
|
|
Якщо робота виконана бездоганно, доречними будуть такі фрази: Бездоганна робота; Відмінний результат; Відмінна робота; Якщо у роботі є деякі незначні помилки, доречно використати наступні форми вербального оцінювання: Я знала, що ти впораєшся, але під час обчислень ти допустив декілька помилок; В тебе є прогрес в обчислюванні але під час обчислень ти допустив декілька помилок; Якщо у роботі є певні помилки, доречними будуть такі фрази: Спробуй ще раз розв’язати це завдання; Не все вдалося тепер, наступного разу буде краще; Є над чим працювати, я тобі допоможу;
|
Шкала самооцінювання
|
“Взаємоперевірка” (усна форма)Запропонувати в парах обмінятися картками та перевірити виконане завдання; За поданими критеріями , обговорити спільно сильні та слабкі сторони в роботах.
|
|
|
|
|
|
|
*У разі використання підручника, вкажіть прізвище авторів/ автора, номер сторінки.