«Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями 1 класу результатів навчання»

Про матеріал
Даний матеріал подано, як фрагмент самооцінювання учнів на уроці математики у 1 класі. Дані картки самооцінювання допомагають дитині критично себе оцінити.
Перегляд файлу

ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА

«Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями 1 класу результатів навчання»

Предмет (програма)   Математика  О.Я. Савченко

Клас  1

Тема Додавання і віднімання в межах 10

Очікувані результати (з програми) з індексами                                                                                                                                                володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 [1 МАО 4.3]; виконує додавання та віднімання на основі нумерації Арифметичні дії додавання і чисел [1 МАО 4.3];прогнозує результат додавання та віднімання [1 МАО 1.3];

 

Ключові компетентності     Вільне володіння державною мовою; Математична компетентність;  Уміння вчитися впродовж життя;

 

Наскрізні вміння ·         Критично та системно мислити, ініціативність; Конструктивне керування емоціями

 

 

 

№ з/п

Навичка, яку потрібно сформувати/виміряти

(операційний опис очікуваного результату)

Завдання

(з підручника або складене)

 

Оцінка-коментар

(текст вербальної оцінки вчителя)

 

Інструменти для зворотного

зв'язку - самооцінювання

Інструменти для зворотного

зв’язку -  взаємооцінювання

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

Очікувані результати :

Сформувати повноцінну нави чку додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

Виконувати додавання та віднімання на основі нумерації чисел

 

Прогнозувати результат додавання та віднімання

 

Якщо робота виконана бездоганно, доречними будуть такі фрази: Бездоганна робота; Відмінний результат; Відмінна робота;           Якщо у роботі є деякі незначні помилки, доречно використати наступні форми вербального оцінювання:         Я знала, що ти впораєшся, але під час обчислень ти допустив декілька помилок;                В тебе є прогрес в обчислюванні але під час обчислень ти допустив декілька помилок;                 Якщо у роботі є певні помилки, доречними будуть такі фрази:                     Спробуй ще раз розв’язати це завдання;                            Не все вдалося тепер, наступного разу буде краще;                            Є над чим працювати, я тобі допоможу;

 

 

Шкала самооцінювання

 

“Взаємоперевірка” (усна форма)Запропонувати  в парах  обмінятися картками та перевірити виконане завдання;

За поданими критеріями , обговорити спільно сильні та слабкі сторони в роботах.

 

 

 

 

 

 

 

 

*У разі використання підручника, вкажіть прізвище авторів/ автора, номер сторінки.

 

docx
Додано
7 травня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку