Мета:
повторити й узагальнити вивчений лексичний матеріал по темі; розвивати навички роботи над індивідуальними та груповими проектами та вміння отримувати інформацію з різних джерел (підручник, Інтернет, додаткова література); навчати учнів висловлювати своє власне ставлення до явищ, подій; вдосконалювати навички роботи з текстом з метою отримання потрібної інформації для подальшого її використання; розвивати академічну доброчесність, формувати ключові компетентності: спілкуватися іноземною мовою, висловлювати думки; формувати інформаційно-цифрову компетентність: здійснювати пошукову діяльність; навчити учнів орієнтуватися в інформаційному просторі, сформувати інформаційну культуру; формування вміння вчитися упродовж життя: розвивати здібності критичного мислення й незалежного висловлювання учасників освітнього процесу; вчити працювати самостійно з інформацією, організовувати свій час і навчальний простір; оцінювати власні навчальні досягнення;
Очікувані результати : учень може дискутувати і висловити власну думку та своє ставення до молодіжних культур; працювати в групах; може обговорювати питання щодо молодіжного руху; вживати граматичні структури герундія та інфінитива зі словами Like, love, hate, prefer
Обладнання: гаджети, підручник та aудіозапис до нього, зошит, презентація, картки самооцінювання
Ресурси:
Google Презентація URL:https://docs.google.com/presentation/d/1txOx0LVEz4V2rnD7qzNlsdI3pRKC-eS5/edit#slide=id.p1
Віртуальна дошка Jamboard URL:https://jamboard.google.com/d/1LnaM0ew3KzUSOJE51Vn09sGdaRNIpbFa-c9Kw6U2RgI/edit?usp=sharing
Відео: Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України. MON UKRAINE URL: https://youtu.be/yYKHuAEhjBU?si=Oe_SWCV-4y7Jm7Vl
Програма “Word on the Street” (co produced by the British Council and BBC) (Episode 1. Camden Market) URL:https://learnenglish.britishcouncil.org/general-english/video-series/word-street/wots-camden/camden-fashion
Lp40. Gerund/Infinitive (Pre-Intermediate) URL: https://wordwall.net/play/28852/298/18972
Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу, комбінований
Перебіг уроку :
1. Introduction
1.1. Greeting: T: Good morning children!
How are you today?
Are you ready for the lesson?
Let's start
1.2. Theme and aims.
Т: Look at the screen and guess the topic of today’s lesson. So it’s «We, the youth generation». So, we are going to summarize our knowledge and revise the vocabulary on this topic.
At the end of the lesson you should be able to say what kind of teenagers you are: typical or not typical. You will work in three groups, present your projects, watch video and do other tasks.
But at first look at the screen and let’s learn about your mark for this lesson
1.3 Warming up:
T: On your boards there are some handouts, some cards. Please, take card number 2, do the task and be ready to answer some questions. You have 2 minutes for doing this work.
Questions
Are these statements about Ukrainian or British teens?
Which of the statements are true about you/your best friend?
What statement about teens you can add.
T: Well, now summarize: What is a teenager? Begin with This is a person, who…
Minute of Silence
2. Main Body
2.1. Grammar. Writing. Hate, like, love and prefer with Gerund or Infinitive
Перевірка тест 1. Like, love, hate, prefer + infinitive or gerund URL: http://www.servator.cat/eva/index_files/Grammar/2ndcycle/4tESO/likelovehateinfger.htm
2.2. Checking homework. Speaking . Захист творчих проєктів про молодіжні рухи, інші учні відповіді на запитання за змістом виступів.
2.3. Relax
Close your eyes and relax for 1 minute.
2.4. Watching the video. Використання програми “Word on the Street” (co produced by the British Council and BBC) (Episode 1. Camden Market)
Let’s thank our classmates and go on. To my mind youth always try to find smth new and today we’ll watch video about new culture.
1)Етап підготовки до аудіювання.
Зняття лексичних та фонетичних труднощів.
2)Етап аудіювання. Знайти пару.
3)Етап перевірки розуміння тексту. Name all characteristics of this style
2.5. Reading. Skimming. Пошукове читання тексту, заповнення таблиці і презентація наробок групами.
2.6. Discussion: What is a typical and an untypical teenager?
3. Summarizing
3.1. Homework
Test. Wordwall
Write a compоsition «What type of teenager I am».
3.2. Reflexion. Оцінювання.