Ми - школярі. План-конспект корекційного заняття для дітей з розладами аутичного спектру

Про матеріал
Корекційне заняття спрямоване на стимулювання мовної та психічної активності, повторення правил поведінки під час уроку, формування пізнавального інтересу до завдань, розвиток фонематичного слуху, розвиток дрібної моторики пальців рук.
Перегляд файлу

План-конспект корекційного заняття

для дітей з розладами аутичного спектру

1 клас

Підготувала вчитель-дефектолог КЗ «Знамянська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради»

Шевченко Вікторія Вікторівна

 

Тема. Ми-школярі

Мета. Стимулювання мовної та психічної активністі, повторення   правил поведінки під час уроку, формування  пізнавального інтересу до завдань, розвиток фонематичного слуху, розвиток дрібної моторики пальців рук.

Хід заняття

I. Привітання

 Вчитель. - Добрий день, діти. Зараз ми  з вами перевіремо, хто сьогодні присутній на уроці?

Вправа  «Впізнай однокласника»

Мета: вчити дитину розрізняти обличчя однокласників, вказувати на відповідну фотографію ( класний куточок або стенд «Наш клас» ) чи на саму дитину.

Хід вправи.

1. Впізнавання по фотографії.

На моніторі телевізора чи комп’ютера  показуємо фото учнів класу. Діти впізнають та називають імена своїх однокласників, впізнають себе на фото. 

2. Впізнавання обличчя.

 Коли в класі  знаходяться знайомі діти, вчитель пропонує «Підійди до ...».

Вчитель. -Діти, давайте з вами  повторимо правила поведінки на уроці. Пригадайте, ви повинні сидіти за партою з прямою спиною, якщо хтось хоче відповісти - піднімає руку.

 

Потрібно, щоб:

E:\2021\3клас\уроки\image016.jpg

Вчитель. -Діти, яка зараз пора року? (Демонстрація  карток : пора  року Зима і Весна). Якщо на дворі холодно і йде сніг… то ми говоримо, що це Зима. А тепер доповніть речення :  Весною… (називають з допомогою вчителя прикмети весни).

II. Розклад заняття

Вчитель. Діти, уважно подивіться на наш розклад. Продзвенів дзвінок на урок E:\2021\3клас\уроки\Без названия.jpg (Показуємо дзвіночок і прибираємо його). Що у нас далі за розкладом? E:\2021\3клас\уроки\Без названия (1).jpgУчень. -Буква «Ве»

III. Гра «Cпіймай літеру».

Вчитель. Зараз ми пограємо з цією буквою. Коли ви побачите картинку в назві якої є буква «Ве» - ви плескаєте в долоні.

E:\2021\3клас\уроки\maxresdefault.jpg

А тепер на слух. Коли ви почуєте в словах звук [В] –плескаєте в долоні.

E:\2021\3клас\уроки\maxresdefault (1).jpg

 Вчитель. Хто хоче знайти цю букву з-поміж інших букв?

E:\2021\3клас\уроки\лепим-буквы-из-пластилина.jpg

 Вчитель: - Тепер напишемо нашу букву «Ве». (Діти пальчиками або паличками пишуть букву на дощечках з піском). А зараз ми виліпимо її з пластиліну або викладемо з мозаїки на вибір:

E:\2021\3клас\уроки\18bukvy_plastilinom_i_mozaikoj_2016.jpg

IV. Геометричні фігури

Вчитель. Подивіться на наш розклад. Що ми будемо робити далі?

E:\2021\3клас\уроки\184505.005.jpg

Діти називають наступний етап уроку. Фігури.

-Правильно. Ми будемо вибирати геометричні фігури.  Візьміть червоний квадрат. (Діти по черзі вибирають необхідну за кольором і формою фігуру, яку називає вчитель).

-Молодці. Покладіть цю фігуру праворуч (ліворуч, вгорі,внизу). Подивимося, які фігури у Святослава, (Федіра, Максима). Назвіть їх.

V. Закінчення заняття

Вчитель. -Подивіться на наш розклад. Що далі? E:\2021\3клас\уроки\Без названия.jpgТак. Дзвіночок. Правильно, далі дзвінок з уроку. Давайте визначемо, хто сьогодні буде дзвонити у дзвоник? Тепер ви можете встати з-за парт. Дякую за роботу на уроці!

doc
Додано
14 листопада 2023
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку