Ми різні та ми разом

Про матеріал
• Кожна дитина унікальна і має право на щасливе дитинство. • Інклюзивне навчання – це спільна відповідальність вчителя, учнів та батьків. • Тільки разом ми можемо створити атмосферу, де кожен учень почувається комфортно і може розвиватися.
Перегляд файлу

Класна година в інклюзивному класі: "Ми різні, але разом"

Мета класної години:

  • Посилити розуміння учнями цінності різноманітності та інклюзії.
  • Сформувати позитивне ставлення до однолітків з особливими потребами.
  • Розвинути навички співпраці та взаємодопомоги.
  • Створити атмосферу прийняття та поваги в класі.

Структура класної години:

  1. Вступ (5-7 хвилин)
    • Привітання учнів.
    • Короткий вступний розповідь про те, що кожна людина унікальна і має свої особливості.
    • Запитання до класу: "Чим ми відрізняємося один від одного?" (відповіді учнів можуть стосуватися зовнішності, інтересів, здібностей тощо).
  2. Основна частина (20-25 хвилин)
    • Розповідь про інклюзію: простими словами пояснити поняття "інклюзія", навести приклади з життя класу.
    • Обговорення:
      • Які переваги дає інклюзивне навчання?
      • Як ми можемо допомогти однокласнику з особливими потребами?
      • Які якості важливі для дружби?
    • Вправа "Моє бажання": кожен учень пише на листочку одне бажання для свого однокласника з особливими потребами (наприклад, "Я хочу, щоб ти був щасливий", "Я хочу разом з тобою грати в ігри").
    • Перегляд короткого мультфільму або відеоролика про інклюзію (можна знайти в інтернеті).
  3. Заключна частина (10-12 хвилин)
    • Підведення підсумків: обговорити з учнями, що нового вони дізналися, які почуття викликала класна година.
    • Створення плакату або колажу "Ми разом!" з малюнками і написами учнів.
    • Обіцянка: заохотити учнів продовжувати проявляти доброту, взаємодопомогу та толерантність один до одного.

Активності та вправи:

  • Гра "Знайди пару": роздати учням картки з різними якостями (добрий, розумний, смішний тощо). Завдання – знайти пару з такою ж якістю і пояснити, чому саме ця якість є важливою.
  • Вправа "Дерево дружби": намалювати на ватмані дерево, на гілках якого учні будуть прикріплювати листочки зі своїми іменами та побажаннями для однокласників.
  • Розповіді про свої особливості: запропонувати учням розповісти про свої захоплення, таланти, що їм подобається і не подобається. Це допоможе учням краще пізнати один одного і зрозуміти, що всі ми різні.

Рекомендації:

  • Підготовка: ретельно підготуйте матеріали для класної години, продумайте всі деталі.
  • Індивідуальний підхід: враховуйте особливості кожного учня, адаптуйте завдання та вправи.
  • Співпраця з батьками: залучайте батьків до підготовки та проведення класної години.
  • Позитивна атмосфера: створюйте атмосферу довіри, підтримки і взаєморозуміння.
  • Регулярність: проводити подібні заходи регулярно, щоб закріпити отримані знання та навички.

Важливо пам'ятати:

  • Кожна дитина унікальна і має право на щасливе дитинство.
  • Інклюзивне навчання – це спільна відповідальність вчителя, учнів та батьків.
  • Тільки разом ми можемо створити атмосферу, де кожен учень почувається комфортно і може розвиватися.

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку