Міні-квест з англ.мови у 4 кл. за т. "Present Simple. Present Continuous.

Про матеріал

Ця гра проводилася мною на уроці контролю лексичних і граматичних знань з теми Present Simple and Present Continuous, прийменники, опис кімнати. Квест розрахований на урок, 45 хв. Я вирішила провести контроль знань учнів у такій незвичайній формі замість контрольної роботи з теми. Кожен учень проявив себе в тій чи іншій формі, відповідаючи та шукаючи відгадки на різні завдання. Такий метод навчання приваблює дітей до вивчення англ. мови, активує їх пізнавальну діяльність та робить процес навчання творчим та захоплюючим!

Перегляд файлу

Міни – квест на уроці англійської мови  в  4 класі за темою :

                                          Present Simple and Present Continuous.

         Ця гра проводилася  мною вперше. Для її проведення мене підштовхнули комп’ютерні ігри-квести, в яких ми подорожуємо по різних станціях, розв’язуємо задачі та головоломки під час переміщення по цим станціям, отримуємо бали за правильні відповіді. В кінці  гри визначається переможець. Ця гра проводилася мною на уроці контролю лексичних і граматичних знань з теми Present Simple and Present Continuous, прийменники, опис кімнати. Квест  розрахований  на урок, 45 хв.  Я вирішила провести контроль знань учнів у такій незвичайній формі замість контрольної роботи з теми. Кожен учень проявив себе в тій чи іншій формі, відповідаючи та шукаючи відгадки на різні завдання. Така форма роботи дуже сподобалась дітям.

             Такий метод навчання приваблює дітей до вивчення англ. мови, активує їх пізнавальну діяльність та робить процес навчання творчим та захоплюючим!                                                             

                                                                                  Етапи квесту.

1.Відповісти на запитання. (Учасникам раздаються по п’ять питань на кольорових аркушах, їх задача- написати поруч правдиву відповідь.)

  1. Is your classroom big or small?
  2. Is it dark or light?
  3. Is it messy or clean before classes? After classes?
  4. What colour is the blackboard?
  5. How many windows do you have in your classroom?

 

  1. Where is the blackboard?
  2. Do you have many pictures and photos on the walls? How many?
  3. How many plants do you have? Are they in the pots?
  4. Do you have a computer in your classroom?   Where is it?          
  5.  How many windows do you have in your classroom?

 

2. Заповніть  пропуски недостаючою  інформацією.  ожна команда отримує один листок з завданням.  Задача – написати правильно всі пункти!)

 

  Present Simple               /                         * як утворюється                      

        Present Continuous       /                         *дія відбувається

                                                                             * приклади)

 

 

3. Підбери пару !   (Учням роздаються карточки зі словами.  Задачапідібрати антоніми )

On the left                                                                                               in front of                               

Modern                                                                                                    tidy                                    

Downstairs                                                                                             wide

Behind                                                                                                      old

Messy                                                                                                      on the right

Narrow                                                                                                    upstairs

 

4. Розприділи прислівники згідно порядку (від ніколи до завжди).(Завдання на картках)

often =

always =

 

sometimes =

 

usually =

 

never = 0

 

 

 

5.  Зєднай питання і відповіді до них.

 

 

 

1. What are the girls reading?                                                              In the park

2. Where are the boys riding their bikes?                                         In the morning

3. What is Gregory saying?                                                                   Books

4. When does Emma dress?                                                                  Hello!     

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фокіна Світлана Альбертівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
28 червня 2018
Переглядів
2083
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку