Міні проект «Мальовничий Дніпро-Бузький Лиман»

Про матеріал
Впровадження елементів STEАM- освіти на уроку математики у 5 класі НУШ під час вивчення теми «Натуральні числа, їх порівняння та округлення»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження елементів STEАM- освіти на уроку математики у 5 - Б класі під час вивчення теми «Натуральні числа, їх порівняння та округлення»Мальовничий Дніпро-Бузький лиман

Номер слайду 2

Мета: виконання вимог нової Української школи щодо наскрізних ліній навчальної програми, а саме: проведення інтегрованих уроків математики, природознавства, екології, мистецтва

Номер слайду 3

Завдання :-          сприяти формуванню в учнів комунікативних навичок;-          не тільки передати учням суму знань, а ще й навчити здобувати ці знання самостійно, застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань;-          прищепити учням вміння користуватися дослідницькими прийомами збирання інформації, висування гіпотез, уміння робити висновки.

Номер слайду 4

Вже друге літо, яке ми провели – воєнне. Ми зараз маємо дуже важкий період, але війна не зупинила життя, воно продовжується . Будь-яка ситуація рано чи пізно завершується, пам'ятайте про це. . Спробуємо пригадати те, що було для нас цінним та важливим у мирний час. Пропоную прийняти участь у міні проекті «Мальовничий Дніпро-Бузький лиман». Які спогади у вас зараз з*явилися? Купання, відпочинок на березі нашого лиману. Але, що означає слово «проект» ? Проект - це спільна навчально-пізнавальна, творча діяльність , спрямована на досягнення загального результату з розв'язування певної проблеми. Особливістю проекту є поєднання змісту різних навчальних предметів. Наш проект об*єднує в собі : математику, мистецтво, екологію, природознавство. Під час виконання проекту ми навчаємось пізнавати нове, самостійно досліджувати невідомі явища та предмети. Ми будемо досліджувати справжні, цікаві та складні питання,  робити власні висновки

Номер слайду 5

Наш мальовничий Дніпро-Бузький лиман за своїми розмірами є найбільшим на Чорному морі, його площа становить 800 км2,. Розташований він у північній частині Чорного моря, в межах Миколаївської та Херсонської областей, розмірами 63 км у довжину і 17 км у ширину Складається з витягнутого Дніпровського лиману та вузького Бузького лиману. Середня глибина 6-7 м, найбільша – 12 м.

Номер слайду 6

Стікають у лиман річки: Дніпро , довжина Дніпра— 2201 км;  Південний Буг , довжина 806 км, Інгул - 354 км, Інгулець - 549 км .

Номер слайду 7

Дніпровсько-Бузький лиман є рибопромисловим районом басейну Чорного моря. Ще 50 років тому в лимані щорічно виловлювали риби понад 15 000 тон за рік . Зараз показники вилову складають у 20 разів менше. Сьогодні на межі зникнення тут опинилися багато цінних видів риб, зокрема: білуга, осетер, севрюга, стерлядь, лосось чорноморський. Поширеними у його водах залишаються риби: сазан (короп), лящ, плоскирка, судак, сом європейський, окунь і щука. Деякі види, зокрема, сріблястий карась, сонячний окунь потрапили у водойму в результаті акліматизації.Інколи у лиман запливають чорноморські дельфіни, а також у великих кількостях проникла тюлька.

Номер слайду 8

За останні роки  погіршилися умови існування риб (окунь, лин, щука, золотий карась, тощо). Основна причина – рибальство і обміління у зв’язку зі зменшенням річкових стоків в рази. Залишки відмерлої рослинності перестали виноситися з водоймів;  почали накопичуватися, загнивати, зменшуючи вміст кисню, одночасно підвищуючи погіршуючи умови існування риб. Основними причинами забруднення води залишаються викиди у нього відходів виробництва, стічних каналізаційних вод та забруднення берегових смуг 

Номер слайду 9

Завдання:1. Порівняйте довжини річок, які стікають у лиман та розташуйте результати у порядку спадання2. Знайдіть, які зараз показники вилову риби у лимані3. Який вплив людини на лиман? Що кожен з нас може зробити, щоб не забруднювати воду у лимані? 4. Намалюйте , як ви відпочивали раніше на лимані .

Номер слайду 10

Робота Дронь Вадима( 5 – Б клас) "Незабутній відпочинок» Людина має вплив на Дніпро-Бузький лиман. Частіше за всього негативний: забруднення, неефективне функціонування водоочисних споруд. Особливо наш лиман постраждав, коли було підірвано Каховську ГЕС окупантами. І це дуже вплинуло на річкових жителів. Але ми можемо запобігти забрудненню води в лимані. А саме: не засмічувати берегову зону одноразовою посудою, пакетами та іншим сміттям. Після кожного відпочинку на лимані прибирати після себе. Не кидати у воду відходи. А також не підпалювати очерет. Тому дотримуючись простих правил ми збережемо природу!Вплив людини на лиман. Поради запобігання забруднення води у лимані

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку