Міс Весна (Конкурсна програма)

Про матеріал
Конкурсна програма розрахована для учнів 9-11 класів, яка допоможе класним керівникам у проведенні свята. Також розвиває творчі здібності учнів, формує естетичну культуру, виховує повагу до жінки.
Перегляд файлу

Міс Весна

 

(Конкурсна програма)

 

Вікова категорія: для учнів 9-11 класів

Мета: розвивати творчі здібності учнів, формувати естетичну культуру, виховувати повагу до жінки.

1 вед. Кажуть, в Парижі найкращі жінки,

          Але, мабуть, усе навпаки. 

          Найкращі жінки живуть в Україні,

          Всі українки  справжні перлини,        

          Пора їх в скульптурі створити,     

          В Луврі з Венерою в ряд помістити.

2 вед.  Усіх затьмарять сьогодні красою,

            Ви, мабуть, згодні зі мною?

            Тож ми радо всім побажаємо:

            Щоб сонце світило мирно і ясно,

            А наші жінки щоб були прекрасні!

1 вед.  Доброго вечора шановні гості, учителі та учні  нашої школи!

2 вед. Ми зібралися для того, щоб обрати ту єдину дівчину, яка буде символом краси в нашій школі!

1 вед. Ласкаво просимо на конкурс краси і молодості.

Разом. «Міс Весна»

2 вед. Адже жінка  це одвічний біль і одвічна  втіха. Вона може перетворити життя на рай і на пекло. Від її любові чи не любові залежить дуже багато. 

1 вед. А краса її підносить чоловіка до найвищого блаженства. Чоловіки заради своїх леді здатні на будь-які вчинки. Вони дарують їм найвибагливіші квіти, найкоштовніші подарунки.

2 вед.  Є у нашій школі мама

            Над всіма найголовніша

           Треба їй про все подбати,

            Чи в теплі будемо сидіти,

            Чи усі ми ситі, взуті,

            Чи веселі, чи надуті,

            Чи здорові, чи слабенькі

            Дбає наш директор-ненька.

1 вед.    Тому слово для привітання хочу надати не 

просто жінці, яка сміливо зробила крок у вир шкільного життя, не просто людині, яка кожного дня зігріває нас материнською ласкою, а найчарівнішій леді нашої школи, Галині Пімівні.

2 вед.  Дозвольте  і нам привітати всіх дівчаток, дівчат і жінок з святом весни!

1 вед.  Адже, що таке 8 березня? Зранку - це квіти, ніжні слова, потім уроки по 30 хвилин, діти вас люблять і вітають, вчителі двійок не ставлять. Всі задоволені і щасливі.

2 вед.Тому бажаємо, щоб ви ніколи не чекали цього свята, щоб воно у вас було кожного  дня.

1 вед.  А зараз дозвольте розпочати наш конкурс. 

2 вед. Але перед тим як її розпочати дозвольте представити членів журі, які будуть оцінювати конкурси.

2 вед. Журі буде оцінювати конкурси за п’ятибальною шкалою. Після кожного конкурсу журі буде оголошувати оцінки, які вони виставили кожній із дівчат.

1вед. Зустрічайте тих, хто буде виборювати звання «Міс Весна»!

2 вед.Зустрічайте, учасниця під №1. Яскрава особистість, стримана серйозна, розумна і вродлива впевнено  крокує до своєї мети і, будьте певні, здолає будь-які труднощі.  Наша Іванна.

1 вед. Учасниця  під №2. Енергійна, талановита, активна, фортуна не обходить їїстороною. Любить слухати музику і танцювати. Прекрасна Альона!

2 вед. Учасниця під №3 Вона весела та активна, також гарна та спортивна, багато друзів має,  і отримує все, що забажає.

Ось вона, наша Богдана!

1вед. Учасниця під №4.

 Вона весела, активна, полюбляє подорожувати. Має багато друзів. Завжди готова допомогти у біді. Марія!

2 вед.Учасниця під №5.  Добра, завжди усміхнена, гарна, чутлива. Мабуть жодна людина в нашій школі не залишиться байдужою до її посмішки.Очі іскряться радістю і добром. Зустрічаймо Оксану!

1 вед. Учасниця під №6  Енергійна, талановита, активна, яскрава особистість, добра, має почуття гумору. Удача не обходить її стороною. Полюбляє боротися, але нікого не вважає своїм супротивником. Наша Ангеліна!

2 вед. Учасниця під №7 Обожнює слухати музику, та поратись на кухні має багато подруг, вважає себе дівчиною, яка знає, чого вона прагне. Чарівна Ангеліна!

2 вед.   Отже,  перший конкурс  це візитка.  В цьому конкурсі кожна    учасниця якнайкраще представить себе, розкаже і покаже свої захоплення.

1 вед.    А членам журі доведеться сьогодні попрацювати ,  оцінювати наших дівчат їм доведеться за 5 бальною системою.

2вед. Надаємо слово учасниці №1

1 вед.   Продовжує конкурс учасниця під №2

2 вед. Покаже себе учасниця №3

1 вед. Надаємо слово конкурсантці №4

2 вед. Запрошуємо на сцену учасницю №5

1 вед. Візитка учасниці №6

2 вед. Розповість про себе учасниця №7

1 вед.   Надаємо слово нашому журі, яке оголосить результати І конкурсу.

2 вед. Переходимо до другого конкурсу, який називається «Розминка»

 Дівчатам по черзі будемо задавати питання, а їх завдання — правильно давати відповіді. Конкурс оцінюється по1 б. за правильну відповідь.

Учасниця № 1. Український поет, автор рядків: «Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть»

(Т.Г. Шевченко)

Учасниця № 2. Як звали трьох поросят-будівників? (Ніф-Ніф, Наф-Наф, Нуф-Нуф)

Учасниця № 3. Хто такий Андрій Шевченко? (футболіст)

Учасниця № 4. Скільки місяців у двох роках? (24)

Учасниця № 5. Префікс у слові «пробудження».(Про)

Учасниця № 6. Квітка сонця. (Соняшник)

Учасниця № 7. Чи кладуть дріжджі в пісочне тісто? (ні)

Учасниця № 1. Типовий колір шкіри африканців. (Коричневий, чорний)

Учасниця №2. Як називається суша, повністю оточена водою? (Острів)

Учасниця № 3. Продовжіть приказку: «Хліб - ...» (усьому голова)

Учасниця № 4. Тварина в чорно-білу смужку. (Зебра)

Учасниця № 5. Як називається улюблений танець в Україні? (гопак).

Учасниця №6. Шампіньйони – це а) м’ясо; б) пиріжки; в) гриби.

Учасниця № 7. Якою тваринкою був діснеєвський містер МакДак? (Качка)

Учасниця № 1. Комаха, яка виготовляє мед. (Бджола)

Учасниця № 2. Люди, які народилися майже одночасно. (Близнюки)

Учасниця № 3. Що за птах: вночі гуляє, а вдень спочиває? (Сова)

Учасниця № 4. Птах, що не може літати. (Страус, пінгвін)

Учасниця №5. З чого виготовляють папір? (Дерево)

Учасниця № 6. Герой казки — Хлопчик-Цибулька. (Чиполіно)

Учасниця № 7. Чим дихають риби? (зябрами)

Учасниця №1. Назвати осінні місяці за календарем. (вересень, жовтень, листопад)

Учасниця № 2. Ім’я хлопчика, якого гусенятко врятувало від Баби Яги. (Телесик)

 Учасниця № 3. Коли відзначаємо День Незалежності України? (24 серпня)

Учасниця №4.  Найвищий виконавчий і розпорядчий орган державної влади в Україні. (уряд)

Учасниця №5.   Столиця Франції. (Париж)

Учасниця № 6. Хто такий Віталій Кличко? (боксер)

Учасниця №7. Як називається сумочка, в якій знаходяться предмети, необхідні для того, щоб зробити макіяж? (косметичка)

Учасниця № 1. Щоб замісити тісто, що краще – лити воду в муку, чи сипати муку в воду? (лити воду)

Учасниця № 2. Статус міста Київ в Україні. (столиця)

Учасниця № 3. Їстівна рослина, що завезена з Америки. (Картопля)

Учасниця № 4. Як називається тварина з довгою шиєю? (Жирафа)

Учасниця № 5. Заступник самовара. (чайник)

Учасниця № 6. Столиця Італії. (Рим).

Учасниця №7. Хто став першим Президентом незалежної України? (Кравчук)

1 вед.   Просимо журі оголосити результати 2-х конкурсів.

2 вед.  Ні для кого не секрет, що пройде трохи більше року і наші красуні розправлять крила і полетять у самостійне життя. Хтось піде гризти гранітнауки в університетах,  деякі будуть працювати на благо своєї Вітчизни, а інші міцно тримаючи за руку свого обранця поспішатимуть до РАГСу. І о, лихо! Нареченому потрібно зав'язати краватку. Що ж робити? Адже татко краватку не носив, і в школі цьому не вчили. (Оцінюється в  5 балів)

  1 вед.   Як з цим впораються наші дівчата, зараз побачимо. 

 

Для цього на сцену запрошуємо наших помічників.

(виходять хлопці)

2 вед. Запрошуємо наших чарівних красунь. Готові? Раз! Два! Три! Почали!

(Хто перший впорається з завданням, спускається до журі в супроводі дівчат)

ІV-й конкурс — "Нагодуй діток".

1 вед.  Перед будь-яким святом українські господині, звичай­но ж, намагалися причепурити оселю. У гарної господині кажуть, "у хаті, як у віночку". Але ж у кожній оселі є маленькі дітки, які часто завдають батькам клопоту. Завдання у вас зараз не легке. Потрібно нагодувати так дитину, щоб вона швидко поїла і не забруднила підлогу.

2 вед. Для оголошення результатів надаємо слово журі.

V конкурс Веселі художниці.

1 вед.   Потрібно зобразити всім відому особистість маркером, який можна тримати тільки в зубах. А особистість ця кіт Леопольд.

Конкурс оцінюється в 5 балів.

   VІ конкурс. "Пазли" 
2 вед.  Завдання: На швидкість скласти картинку. Для конкурсу  дається 2 хвилини.

Конкурс оцінюється в 5 балів.

VІІ Конкурс «Світ моїх захоплень»

1 вед.  А зараз переходимо до перегляду домашніх завдань учасниць.

Останній конкурс нашої програми називається «Світ моїх захоплень», де кожна з конкурсанток має у повній мірі розкрити свої таланти.

2 вед.  А поки вельмишановне журі працює, ми вам зачитаємо

Основний Закон джентльменів для вчителів Маківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, колегіум».

 Розділ 1. Загальні засади.

Стаття 1. Жінка вважається людиною.

Стаття 2. Жінка, яка перебуває на території нашої рідної школи, вважається леді.

Стаття 3. Леді є самостійною, н від кого незалежною, вільною і суверенною.

Стаття 4. Суверенітет леді поширюється на всю її територію.

Стаття 5. Розум і краса є основним багатством леді, що перебуває під особливою охороною загальношкільної Ради 

джентельменів.

Стаття 6. Основним символом леді є усмішка. Столицею леді є Учительська.

Розділ 2. Права і свободи леді.

Стаття 7. Леді мають право на свободу від совісті, коли ставлять джентльмену в журнал оцінку, нижчу чотирьох балів.

Стаття 8. Леді мають право на несанкціоноване відвідування батьків найбільш неслухняних джентльменів.

Стаття 9. Леді мають право на безстрокову незаплановану відпустку, з повним відшкодуванням, у разі виходу з ладу нервової системи з вини джентльменів.

Стаття 10. Ніхто не має права порушувати територіального суверенітету леді, втручаючись у її особисте життя, крім родичів, сусідів,  колег по роботі, представників адміністративних служб, санепідемстанції, Верховної Ради, Генеральної Асамблеї ООН та позаштатного кореспондента 

Бі-Бі-Сі - завгоспа.

Розділ 3. Обов'язки джентльменів.

Стаття 11. З моменту виходу цього закону всі джентльмени

позбавляються своїх прав, окрім права виконувати свої обов'язки.

Розділ 4. Прикінцеві положення

Стаття 12. Повноваження джентльмена не припиняються довічно.

Стаття 13. Основний Закон вступає в силу з моменту його урочистого про читання в цій залі.

Примітка: Термін «джентльмен» означає мешканець школи у віці від 6 до 17 ро ків чоловічої статі.

Під терміном «леді» мається на увазі кожна окремо взята особа педколективу та обслуговуючого персоналу школи жіночого роду в називному відмінку однини.

2 вед. Цікавий закон видали наші джентльмени. Мені здається, що з введенням  його у нашій школі, нам і вчителям, буде легше працювати.

 1 вед.   А зараз журі оголосить результати нашого конкурсу. За мить ми дізнаємось, хто ж з учасниць отримає титул «Міс Весна».

Оголошуються результати журі за такими номінаціями:

Міс Весна.

Міс глядацьких симпатій.

Міс артистичність.

Міс фантазія.

Міс грація.

Міс елегантність.

Міс оригінальність.

Міс усмішка.

Міс дружба.

Міс шарм.

1 вед.   На прощання хочемо ще раз привітати всіх зі святом:

             Хай квітнуть дні яскравим цвітом

             І будуть в них сердечність і тепло,

             Щоб у житті було чому радіти,

            А смутку, щоб ніколи не було.

2 вед .    Нехай трояндами цвітуть літа прекрасні,

              Нехай здійсняться тисячі бажань.

              Бажаєм у цей день Вам тільки щастя

              Та здійснення всіх мрій і сподівань.

1 вед.     Дякуємо всім за увагу!

2 вед.    До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 жовтня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку