"Міс Осінь" Конкурсна програма

Про матеріал
Мета цього заходу - допомогти педагогам-організаторам, класним керівникам в організації нетрадиційних виховних заходів, зробити змістовним та цікавим відпочинок школярів.
Перегляд файлу

Міс Осінь

 

(Конкурс)

 

Ведучий 1.  Засипала нас осінь сріблом,

              Позолотила зелен лист,

              Зібрала учнів в цьому залі.

                    Щоб показали нам свій хист.

Ведучий 2.  Відкрилися у школі двері

              І з нетерпінням ви ждете

              Що осінь вас запросить в гості

              Й на бал святковий проведе.

Ведучий 1.  Шановні друзі, ми раді вітати вас на конкурсі «Міс Осінь»

Ведучий 2.  Ми знову зібралися разом у ці останні осінні дні, щоб вибрати найчарівнішу…

Ведучий 1. Найпривабливішу…

Ведучий 2. Найгарнішу…

Ведучий 1. Найдивнішу…

Ведучий 2. Найрозумнішу…

Ведучий 1. Най-най-най…

 Ведучий 2. Хтось з великих сказав: “Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразд, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його, а інакше буде зовсім не весело.”

Ведучий 1. Що не кажіть, а Україна здатна славитися красунями. Їм в усі віки були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, багата фантазія і велика любов до рідного краю.

Ведучий2. Отже, зустрічаємо учасниць.        

 Ведучий 1. Отож розпочинаємо нашу конкурсну програму. Дівчата, бажаємо вам успіху, нехай юність, фортуна допоможе вам у всьому,а ми маємо надію

 

Ведучий 2. А оцінювати вас буде наше шановне, імените журі, теперішні цінителі розуму, краси і таланту. У них сьогодні постане нелегке завдання – із найгарніших, найталановитіших, найчарівніших дівчат обрати ту, єдину, яка буде гідною титулу « Міс Осінь – 2013»!

Ведучий 2. Переходимо до першого конкурсу– «Презентація». Завдання цього конкурсу полягає в тому, що кожна з наших чарівних дівчат в оригінальній формі розповідає нам про себе, свої захоплення, стиль одягу, якому дівчина надає перевагу.

Ведучий 1. Журі оцінює цей конкурс у 10 балів.

Слово для представлення має учасниця №1.  

Запрошуємо  учасницю  під  №2.   

Ведучий 2. Отже, оцінки за перший конкурс

Ведучий 2.  Далі наших учасниць чекає конкурс «Етикет».

Ведучий 1.  Кожна з вас має дати відповідь на 2 запитання, і запропонувати вихід із певної ситуації.

Ведучий 2.  Почнемо із запитань.

Ведучий 1   Чи потрібна сучасній дівчині така риса характеру як скромність і чому?

Ведучий 2.  Назвіть риси характеру сучасної дівчини.

Ведучий 1.  Які риси сучасних дівчат вам не подобаються?

Ведучий 2.  При знайомстві з новою для вас людиною що перше ви з’ясовуєте?

Ведучий 1.  Чи впевнено ви почуваєте себе у новому товаристві?

Ведучий 2.  Який стиль у музиці вам найбільше подобається?

 

Ведучий 1. Ти дізналася, що твоя найкраща подруга погано про тебе відгукнулася. Що ти вчиниш?.

 

Ведучий 2. Де ви впевненіше себе почуваєте: у веселій шумній компанії чи в невеликому колі друзів?

 

 

Ведучий 1. Яким, на вашу думку, повинен бути хлопець?

Ведучий 2. Чи вмієте ви розважати своїх гостей? Як?

Ведучий 1. Чи часто ви змінюєте свій імідж?

Ведучий 2. Що найголовніше у відносинах між хлопцем і дівчиною?

Ведучий 1. На кого б ви хотіли б бути схожим і чому?

Ведучий 2. Ваша улюблена пора року і чому?

Ведучий 1. Як ви розумієте вислів “ Коханню усі віки покірні “?

Ведучий 2. За що людину можна поважати?

Ведучий 1. А тепер ситуації.

Ведучий 2. Тебе знайомлять з юнаком. Хто повинен подати руку першим – ти чи він? ( Дівчина).

Ведучий 1. Ти знайомиш свого хлопця з подругою. Кого маєш представити першим – хлопця чи подругу? ( Подругу).

Ведучий 2. Ти ідеш із хлопцем вулицею. На вашому шляху трапилися круті сходи.

Хто з вас має іти першим – ти чи хлопець? ( Хлопець).

Ведучий 1. Ти запросила на день народження кількох друзів – хлопців та дівчат. З якого боку від дівчини має сидіти хлопець? ( Ліворуч ).

Ведучий 2. Юнак запросив тебе у кафе. Хто першим має зайи до приміщення? (Дівчина).

Ведучий 1. Ти домовилась із хлопцем про побачення, але відчуваєш, що прийти завчасно не встигнеш. На який час ти можеш дозволити собі запізнитися?   

  ( Не більше ніж на 15 хвилин).

Ведучий 2. Ви зайшли до залу кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам требе пройти до своїх місць. Хто має йти через ряд попереду – ти чи хлопець?  (Хлопець).

Ведучий 1. Під цас побачення ти кажеш хлопцеві, що батьки наказали прийти додому о певній годині вечора. Хто має слідкувати за часом – ти чи хлопець?  ( Хлопець).

 

 

Ведучий 2. Підведемо підсумок другого конкурсу.

Ведучий 1. Ну, що ж, перейдемо до наступного конкурсу, якого всі наші учасниці чекають  з нетерпінням. Конкурс « Сюрприз»

Ведучий 2. З дитинства всі любили читати казки.

Ведучий 1.   І ми пропонуємо вам  інсценізацію казки «Курочка ряба»  зі зміною запропонованого голосного звука.

Ведучий 2. Дорогі учасниці, вам потрібно інсценізувати казку і змінити усі голосні звуки на           «Е»  - і не помилитись!

 На сцену запрошується учасниці згідно їхніх номерів.

Ведучий 1 Слово надається журі. Нагадаємо, що максимальна оцінка – 5 балів!

Ведучий 1. Ви всі , напевне, знаєте, що українська кухня завжди славилася своїми смачними і калорійними стравами.

Ведучий 2. – Наступний конкурс «Гурманів». Дуже уважно послухайте уривок з твору “Енеїда” Котляревського.

Ведучий 1. (читає уривок)

Тут їли рознії потрави,

І все з полив'яних мисок,

І самі гарнії приправи

З нових кленових тарілок:

Свинячу голову до хріну

І локшину на переміну,

Потім з підлевою індик;

На закуску куліш і кашу,

Лемішку, зубци, путрю, квашу

І з маком медовий шулик.

П'ять казанів стояло юшки,

А в чотирьох були галушки,

Борщу трохи було не з шість;

Баранів тьма була варених,

Курей, гусей, качок печених,

І ласощі все пильно їли

 

Сластьони, коржики, стовпці,

Варенички пшеничні, білі,

Пухкі з кав’яром буханці;

Був борщ до шпундрів з буряками,

А в юшці потрух з галушками,

Потім до соку шарпанина,

Печена з часником свинина,

Крохмаль, який їдять пани.

Ведучий 2. Котляревський – знавець народного побуту. А тепер вам, дівчата, потрібно записати, які з перелічених страв ви запам’ятали.

(Дівчата пишуть на аркушах паперу).

Ведучий 1. Самі активні на нашому святі, цеж звісно - вболівальники!

Запитання для вболівальників:

1. Найменша жива система? (Клітина)

2. Якого шведського вченого називають «королем ботаніки»? (Карл Лінней)

3. Що спільного у рослини і слова? (Корінь)

4. Що є органом розмноження рослин? (Квітка)

5. Процес утворення у листках під дією світла органічних речовин. (Фотосинтез)

6. Верхній родючий шар земної кори. (Грунт)

7. Найбільша ягода в світі. (Гарбуз)

8. Яка рослина розкидає найбільшу кількість насіння? (Тополя)

9. Яке дерево найвище? (Евкаліпт)

10. Яка рослина є найдовшою? (Ліана)

11. Цю рослину використовують від ста недуг. (Цибуля)

12. На листках якої рослини ворожать? (Ромашка)

13. Найменша водна рослина. (Ряска)

14. Дерево – символ Києва. (Каштан)

15. Яка квітка є символом Японії? (Хризантема)

16. Час повного обертання Землі навколо своєї осі? (Доба)

17. Найбільша планета Сонячної системи. (Юпітер)

18. Прилад для вимірювання температури тіла. (Термометр)

19. Як називається суша, повністю оточена водою? (Острів)

20. Продовжіть приказку: «Хліб - ...» (усьому голова)

21. Тварина в чорно-білу смужку. (Зебра)

22. Продовжіть приказку: «Гарна дівчина, як у полі...(калина).

23. Птах, що не може літати. (Страус, пінгвін)

24. З чого виготовляють папір? (Дерево)

25. Їстівна рослина, що завезена з Америки. (Картопля)

Ведучий 2.  Далі конкурс для дотепних «Я - тобі, ти – мені». Дівчата підготували одна одній запитання з “підступом” Оцінюється здатність нестандартно, дотепно відповісти і, звичайно, саме запитання.

Наступний конкурс – “Осінні фантазії”.

Ведучий 1. Кожна з наших чарівних конкурсанток має свої естетичні смаки. Зараз дівчата покажуть свою фантазію та майстерність.

Ведучий 2. А ми разом з вами будемо дивитись осінні композиції, виготовлені руками конкурсанток.

Захист композиції “ Осінні фантазії “.

Ведучий 1. А зараз запрошуємо всіх учасниць на сцену для участі в конкурсі «Оратор».

Ведучий 2. Кожен чоловік хоче, щоб його жінка була не лише гарна, а й розумна, щоб могла не лише сімейний

бюджет правильно розподілити, а й підтримати розмову на будь-яку тему.

Ведучий 1. Тому останнє випробування для наших дівчат – не лише на ерудицію, а й на вміння гарно і правильно висловлювати свої думки.

Ведучий 2. Кожна дівчина обирає собі тему і в декількох реченнях має висловити свою думку з даного питання.

(Учасниці по черзі витягують листочки з темами.)

Що можна зробити для майбутнього України?

Дерево у моєму дворі.

Добре ім’я – найкраще багатство.

Дружба – це велика цінність.

За що я люблю свою школу.

Заглянь у природ.у

Кожна людина неповторна.

Мій добрий та мудрий друг.

Моя улюблена пора року.

Прощання з Осінню.

Ранок за моїм вікном.

Родинне вогнище.

Кожна людина – неповторна.

Вчителю мій - я тобі вклоняюсь.

Конкурс «Домашнє завдання»                           

Ведучий 1. Кожна з наших чарівних учасниць має свої естетичні смаки. Зараз дівчата покажуть свою фантазію  та майстерність.

Ведучий 2. А ми разом з вами будемо оцінювати сукні, виготовлені руками наших учасниць. Отже. Оголошуємо останній конкурс нашої розважальної програми   «Незвичайна сукня»

Ведучий 1. На сцену запрошується учасниці.

Ведучий 2. Слово надається журі.

Ведучий 1. Справді, дуже шкода, що все коли-небудь закінчується. Ось і наше свято доходить кінця.

Ведучий 2. Не варто засмучуватись, нас чекають приємні миті.

 Ведучий 1. А зараз настав час пролити трохи світла на наше «темне царство» невідомості і, нарешті, дізнатися, хто ж став королевою сьогоднішнього свята.

Ведучий 2. Слово для нагородження надається нашому шановному та іменитому журі

Титули:

 Міс Загадка

 Міс Артистичність

Міс Привабливість

Міс Симпатія

Міс Чарівність

Міс Ерудованість

Міс Скромність                  

 « Міс Осінь »  

  Ведучий 1. Любі друзі, наш вечір підходить до завершення. Я всім дякую за активну участь в наших конкурсах.

Ведучий 2. Хай щастям і радістю повняться домівки, веселий настрій не залишає вас.

Ведучий 1. До побачення! До нових зустрічей!

 

 

 

doc
Додано
16 жовтня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку