Нумо, дівчата
(Конкурсна прорграма)
Ведучий 1.Теплий промінь березневий
Розбудив дзвінку весну.
Ароматом квітів перших
День святковий огорнув.
Ведучий 2.Він вітання наші щирі
Передасть всім дамам милим,
Щоб жили в добрі і мирі,
Щоб здійснились їхні мрії,
Щоб коханими були,
Щоб у радості цвіли.
Ведучий 1.З ледь відчутним весняним подихом приходить до нас чудове жіноче свято – 8 Березня.
Ведучий 2.Цей день несе у світ ніжність і красу. Адже усе найдорожче, що є у нашому житті, - щастя, радість, надія, кохання пов’язане з жінкою.
Ведучий 1.Без вас, дорогі жінки та дівчата, не було б стільки світла, любові і тепла. Ви наповнюєте будні яскравими фарбами, спонукаєте до шляхетних вчинків і добрих справ.
Ведучий 2. Сьогодні вашій увазі ми пропонуємо конкурсну гру «Нумо, дівчата!».
Ведучий 1. Надіємось, що ви отримаєте задоволення від спілкування і надовго залишаться приємні спогади.
Ведучий 2. Ми спробуємо довести всім, що гарний настрій можна зберегти при будь-якому ставленні до нас фортуни і переконаєтесь, що найголовніше – це людська гідність.
Ведучий 1. Сьогодні жіноче свято, а тому запрошуємо на сцену учасниць конкурсної гри.
Ведучий 2.У нашій грі бере участь 3 команди.
Команда «Грація»;
Команда «Круті дівчата»;
Команда «Дівчина - весна».
Ведучий 1. В цій грі не буде переможених, просто одній з команди пощастить.
Ведучий 2. Яка з команд переможе - вирішувати журі. (Представлення журі).
Ведучий 1. Отже, розпочинаємо.
Ведучий 2. І конкурс «Візитка»: (5 балів)
- емблема, назва команди;
- девіз;
- звернення до журі, суперників, вболівальників.
Ведучий 1. ІІ конкурс «Як це було». (5 балів)
Учасниці розповідають або зачитують повідомлення на тему: «З історії святкування 8 Березня».
Ведучий 2. Приємно спілкуватися з розумною людиною: що не запитаєш, майже на все у неї є відповідь.
Ведучий 1. В цьому ми зараз переконаємося. Розпочинаємо ІІІ конкурс «Мозкова атака». Командам будуть задаватись запитання, за кожну правильну відповідь 1 бал.
Ведучий 2. Запитання для команди «Дівчина-весна»
Ведучий 1. Запитання для команди «Круті дівчата»
10.Що у світі найшвидше? (Думка).
Ведучий 2. Запитання для команди «Грація»
Ведучий 1. Поки наше вельмишановне журі проводить підсумки перших трьох конкурсів, пропоную подивитися номер від вболівальників, а учасниці будуть готуватися до ІV конкурсу «Сучасна пісня»
Ведучий 2. Оцінюється: музичний супровід, майстерність виконання.
Ведучий 1. А зараз слово журі.
Ведучий 2. V Конкурс капітанів. Прошу до мене підійти капітанів команд і 2 помічники. Я думаю, зі мною багато хто погодиться, що в наш важкий час потрібно вміти все. У багатьох в бабусі або в самих дома є корова. Подивимось чи вміють наші дівчата доїти корову. В ролі корови – гумові рукавички (потрібно 2 стільці, 2 відеречка, в рукавиці наливають воду).
Хто видоїть «корову » швидше. Конкурс оцінюється в 10 балів.
Ведучий 1. Переходимо до VІ конкурсу «Модний одяг»
Ведучий 2. Учасницям було дано завдання створити одяг з газет, журналів.
Ведучий 1. Зустрічаємо майбутніх дизайнерів.
(Слово має журі).
Ведучий 2. VІІ випробування називається «Дегустатори».
Завдання: потрібно із зав’язаними очима на смак і на дотик визначити, що знаходиться в тарілці.
Ведучий 1. VІІІ конкурс «Винахідники»
Як ми знаємо, жінки є дуже винахідливими: протікає каструля – вазон в неї посадили, розсаду. А скільки з пластикових пляшок придумають: кружки, навіть з ручками, і поливальниці та багато іншого. А тепер хочу звернутись до учасниць: «Поміркуйте, де можна застосувати капронові колготки, які вже втратили своє перше призначення».
Ведучий 2. На виконання завдання дається 1 хвилина. Відповіді записуйте на аркушеві.
Ведучий 1. Переходимо до ІХ конкурсу «Я - візажист».
Ведучий 2. Цей конкурс нам покаже, чи вміють наші дівчата привести себе у порядок, чи вміють губки підмалювати, оченята підфарбувати? Учасницям дається 3 хвилини.
Ведучий 1. Ось і підійшли до завершення наші змагання.
Ведучий 2. Для нагородження наших команд слово надається журі.
(Весь вечір супроводжується музикою).