МИСТЕЦТВО КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з мистецтва за підручником «Мистецтво». Автори: О. Калініченко, Л. Аристова (2021) для 4 класу ( 2 год.)
Перегляд файлу

 п/ п

Дата    

Тема уроку

Очікувальні результати

ІІ семестр

.     33.

12.01

 

              Світ дитячих мрій

Образотворче мистецтво.

Зимові фантазії . Архітектори, макет.

 Створення макету казкового міста Кая та

Герди  з казки « Снігова королева» с. 68 – 69.

виконує дитячі пісні  [4 МИО 1.1]; добирає засоби музичної виразності [4МИО1.2][4МИО1.1] орієнтується в поняттях музичної грамоти [4МИО2.2 ]; рухається під музику, використовуючи відомі танцювальні елементи [4МИО2.2 ].

 

 

 

добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва[4МИО1.3],  передає характерні особливості образів  [4МИО 1.2 ]; використовує елементарні закони перспективи передаючи плановість простору у площинних зображеннях  [4МИО 2.2 ]; виділяє композиційний центр головне і другорядне у сюжетній композиції [4МИО 2.2 ]; дотримується цілісності при створенні композиції [4МИО 3.3 ].

 

 

 

 

    34.

12.01

Музичне мистецтво.

Зимові фантазії. Балет, кардабалет. Балет « Снігова Королева». Розучування та виконання пісні « Диво – місто Навпаки».  с. 70 – 71.

   35.

19.01

Образотворче мистецтво.

У сніговому королівстві. Театральне мистецтво, художник, декоратор, макет декорації.

Виготовлення макету театральної декорації  « У палаці Снігової королеви» ( І спосіб).   с. 72

  36.

19.01

Музичне мистецтво.

У сніговому королівстві. Балет « Снігова королева» (« Принц і принцеса»). Виконання пісні « Диво – місто Навпаки». с. 74 - 75

  37.

26.01

Образотворче мистецтво

У сніговому королівстві. Театральне мистецтво, художник, декоратор, макет декорації.

Виготовлення макету театральної декорації  « У палаці Снігової королеви» ( ІІ спосіб )  с. 73

  38.

26.01

Музичне мистецтво.

У сніговому королівстві. Балет « Снігова королева» ( « У палаці Снігової королеви»). Перегляд мультфільму « Балерина»

 ( фрагмент). Виконання пісні « Диво – місто Навпаки». с. 74 - 75

  39.

02.02

Образотворче мистецтво.

Казкові пригоди. Ілюстрація, головне і другорядне в композиції.

Створення ескізу обгортки для цукерок

 « Гуллівер» ( фарби, фломастери ). С. 76 – 77

 

 

 

 

 

                                         Календарно-тематичне планування                       з  мистецтва за підручником «Мистецтво». Автори:  О. Калініченко,  Л. Аристова     (2021)  для 4 класу    ( 2 год.)

 

 

  40. 

02.02

Музичне мистецтво.

Казкові пригоди. Сюїта.

В. Птушкін сюїта , Гуллівер» ( увертюра, ліліпути, романс лапутян ). Розучування та виконання пісні « Вітерець». С. 78 - 79

 

 

 

 

 

наводить приклади  жанрів циркового мистецтва, покладаючись на власний досвід [4МИО 2.2];

розрізняє за характерними ознаками деякі жанри музичного ( пісня, танець) [4МИО 2.2].

   41.

09.02

Образотворче мистецтво.

Веселий цирк. Цирк, циркова вистава, циркові жанри.

Створення обємної композиції « Веселий цирк» із персонажами, що рухаються.  С. 80 – 81.

   42.

09.02

Музичне мистецтво.

Веселий цирк. Циркова вистава.

Перегляд мультфільму « Парасолька в цирку» на музику В. Поклада. Виконання пісні 

« Вітерець». с. 82 – 83

     43.

16.02

                  Вийди, вийди, сонечко.

Образотворче мистецтво.

Проводи зими. Багатофігурна композиція, статичні і динамічні пози. 

Створення багатофігурної композиції « Проводи зими» ( із зображенням персонажів у статичному або динамічному стані) с. 84 – 85.

емоційно сприймає

твори різних видів

мистецтва [4МИО

2.2];

відтворює емоційне враження мистецтва різними художніми засобами [4МИО 2.1];

вирізняє і характеризує елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу  ( мелодія, темп, динаміка, ритм ) [4МИО 2.1], [ 4МИО

2.2].

     44.

16.02

Музичне мистецтво.

Проводи зими. Народна пісня, веснянка, опера. М. Лисенко « Зима і Весна».

Розучування та виконання пісні  « Чижику» С. 86 – 87.

   45. 

23.02

Образотворче мистецтво.

Свято весняної природи. Колорит, вплив сонячного освітлення на сприймання кольорів.

Створення живописної композиції « Свято весняної природи» ( акварель) с. 88 – 89.

   46.

23.02

Музичне мистецтво.

Свято весняної природи. Гаївки.

Пісні – ігри. Р. Гринків « Веснянка»

 ( бандура). Розучування укр. народної пісні « А ми просо сіяли». Виконання пісні  « Чижику» с. 90 – 91.

     47.

02.03

 

Образотворче мистецтво. 

Весняні ігри. Гаївки, веснянки, закрита композиція, центр композиції. 

Виготовлення вітрячка ( кольоровий папір)  с. 92 – 93.

 

 

 

створює сценічні інтерпретації пісенних образів; виконує нескладні ролі[4МИО 1.1], [4МИО 2.2];  грає елементарні театральні етюди (перевтілюється у

 

   48.

02.03

Музичне мистецтво.

Весняні ігри. Пісні – заклички. Закликання весни « Весняночка».  Виконання укр. народної пісні  « Вийди, вийди, сонечко». С. 94 – 95.

запропонованих персонажів) [4МИО 1.2]; вправляється над інтонацією мовлення, диханням; дикцією, мімікою, жестами [4МИО 1.1] , [4МИО 2.2]; імітує характерні рухи, ходу, звуки, міміку, інтонацію і тембр, ритм мовлення

[4МИО 1.1] , [4МИО

2.2];

пояснює різницю у виборі засобів виразності

 [4МИО 1.1], [4МИО

2.2].

         49.

 

 

09.03

                 До народних джерел

Образотворче мистецтво.

Великодні свята.  Великдень. Писанка.

Писанкові дива, писанки з різних куточків України,  прадавні знаки ( символи) на писанках. 

Виготовлення вітальної листівки до Великодня. С. 96 – 97.

     50.

09.03

Музичне мистецтво.

Великодні свята. Соло, ансамбль.

О. Білаш.  Гуцульська писанка . Розучування та виконання пісні М. Бурмаки « Писанка». С. 98 -99.

   51.

16.03

Образотворче мистецтво.

Великодні свята.  Великдень. Писанка.

Писанкові дива, писанки з різних куточків України,  прадавні знаки ( символи) на писанках. 

Виготовлення аплікації до Великодня

(розміщення орнамента в смузі)  С. 96 – 97.

     52.

16.03

Музичне мистецтво.

Великодні свята. Соло, ансамбль. О. Білаш.  Гуцульська писанка.  М/ ф « Великдень». Виконання пісні  М. Бурмаки « Писанка». С. 98 -99.

     53.

23.03

Образотворче мистецтво.

Чарівні візерунки. Петриківський  розпис.

Квіти. Прийоми петриківського розпису.  Створення композиції чарівної квітки ( гуаш, акварель). С. 100 – 101.

характеризує твори живопису, графіки,

скульптури [4МИО

2.2];  розрізняє засоби художньої виразності.

[4МИО 2.2]

     54. 

23.03

Музичне мистецтво

 Чарівні візерунки. Коломийка. Лемківська, Бойківська коломийки. М ф « Це наше,  це твоє. Трембіта». Розучування українських коломийок. С. 102 – 103.

     55. 

06.04

Образотворче мистецтво.

Чарівні візерунки. Петриківський  розпис. Квіти. Прийоми петриківського розпису.  Створення скульптур фантастичних тварин

 ( олівці).

 

 

 

 

 

порівнює музичні та візуальні, сценічні, хореографічні образи [4МИО 2.2]; зіставляє художні образи та характеризує цілісність художнього образу: акторську гру, костюми, декорації, грим, реквізит,

 

     56. 

06.04

Музичне мистецтво.

 Чарівні візерунки. Коломийка. Лемківська, Бойківська коломийки. М/ ф « Це наше , це твоє. Трембіта». Виконання пісні « Писанка» С. 102 – 103.

освітлення, музичне оформлення театрального твору  [4МИО 1.3], [4МИО

2.2].

 

 

вирізняє і порівнює засоби виразності різних видів мистецтва у створенні подібних образів (зокрема, персонажів казок, тварин, героїчних, фантастичних інших характерних образів, явищ природи) [4МИО 2.2].

  57. 

13.04

Образотворче мистецтво.

Веселі настрої. Різновиди виробів декоративно – прикладного мистецтва. Мороховець. Опішнянський куманець.  Ліплення тварин за мотивами образів , сторених народними майстрами. С. 104-105

  58. 

13.04

Музичне мистецтво. 

Веселі настрої. Гумореска.  Жартівлива.

М/ ф « Грицю, Грицю, до роботи».

Розучування Української народної пісні

 « Грицю, Грицю, до роботи». С 106 – 107.

  59.   

20.04

               Симфонія візерунків.

Образотворче мистецтво.

Секрети вишитого рушника. Вишитий рушник: геометричний, рослинний та зооморфний орнамент. Традиційне народне весілля, орнаменти на вишивках.

Вишивка рослинного орнаменту ( у стрічці). С. 108 – 109.

  60.   

20.04

Музичне мистецтво.

 Секрети вишитого рушника.  Пісня А. Малишко, П. Майборода « Пісня про рушник». Танець з рушниками. Розучування пісні. Виконання укр. нар. пісні « Грицю, Грицю, до роботи»  с. 110-111.

     61.

27.04

Образотворче мистецтво.

Секрети вишитого рушника. Вишитий рушник: геометричний, рослинний та зооморфний орнамент. Традиційне народне весілля, орнаменти на вишивках.

Вишивка зооморфного  орнаменту (птах). С. 108 – 109.

  62.   

27.04

Музичне мистецтво.

Секрети вишитого рушника. Пісня А.  Малишко, П. Майборода « Пісня про рушник». Танець з рушниками. Розучування пісні. Виконання укр. нар. пісні « Грицю, Грицю, до роботи»  с. 110 -111.

 

 

 

 

 

 

 

 

  63.  

04.05

Образотворче мистецтво.

Кольорове диво. Сітчастий орнамент, символи дерева життя. Килим. Ескіз килима.  Створення сітчастого орнамента – ескізу килима ( кольоровий папір). с. 112 – 113.

вирізняє елементи художньої мови творів видів мистецтва для характеристики художнього образу

[4МИО 2.2];

    64.  

04.05

Музичне мистецтво.

Кольорове диво. Симфонія.  Л. Ревуцький. Симфонія № 2 ( ч.). Розучування та виконання пісні « Де шукати кольори?»  с. 114 – 115.

вирізняє і порівнює засоби виразності

різних видів

мистецтва [4МИО

2.2];

    65.

11.05

Образотворче мистецтво.

Майстри – віртуози. Ковальство, вироби ковалів. Рапорт. Декоративні композиції з металу.

Створення композиції  « Металеве мереживо» ( папір). С. 116 – 117.

розрізняє та характеризує художні матеріали, якими виконана робота  ( олівці, фарби фломастери, пластилін тощо)

[4МИО 2.2];

 

    66.

11.05

Музичне мистецтво.

Майстри – віртуози. Концерт. 

М. Сильванський   Легкий концерт для фортепіано з оркестром. Розучування та виконання пісні « Ми – нащадки козаків» с. 118 -119.

 

    67.

18.05

           Ми – нащадки козаків.

Образотворче мистецтво.

Козацька звитяга. Козаки. Зображення емблеми спортивно – мистецького фестивалю « Козацька звитяга»  ( олівці) с. 120 – 121.

порівнює свої уподобання щодо

різних видів

мистецтва [4МИО

3.4]; визначає свої враження від різних творів одного виду мистецтва ( за жанрами, настроями, образами, засобами виразності) [4МИО 3.3];  4МИО 3.4

    68.

18.05

Музичне мистецтво.

Козацька звитяга. Історичні пісні. 

Українські народні пісні « Пісня про Байду». « Ой на горі та женці жнуть». Виконання пісні

« Ми – нащадки козаків». С. 22 – 123.

 

 

 

 

 

 

    69.

25.05

Образотворче мистецтво.

Україна – моя Батьківщина. Пам’ятки архітектури, пропорція, кут зору.  Лепбук « Визначні пам’ятки мого краю»  с. 124 – 125.  

характеризує свою

власну творчість за поданими орієнтирами;  аналізує свої досягнення , свої сильні сторони [4МИО 3.1];

    70.

25.05

Музичне мистецтво.

Україна – моя Батьківщина. Патріотичні пісні.  М/ ф « Це наше і це твоє».

Всесвітньовідомий танок  Гопак – наш !  Розучування та виконання пісні « Щастя»    с. 126 – 127.

обирає ( за допомогою вчителя) спосіб удосконалення та може його пояснити [4МИО 3.1]; презентує створені художні образи ( спів,

витвори образотворчого мистецтва [4МИО

3.2].

    71.

01.06

Образотворче мистецтво. 

Перевір свої досягнення. 

Шкільна виставка учнівських художніх творів. С. 128 – 129.

 

 

 

 

 

 

 

    72.

01.06

Музичне мистецтво.

 Перевір свої досягнення.  Перевір свої досягнення. Урок – концерт.

 

 

  

 

 

pdf
Додано
9 січня 2023
Переглядів
515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку