№ п/ п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувальні результати |
ІІ семестр |
|||
. 33. |
12.01
|
Світ дитячих мрій Образотворче мистецтво. Зимові фантазії . Архітектори, макет. Створення макету казкового міста Кая та Герди з казки « Снігова королева» с. 68 – 69. |
виконує дитячі пісні [4 МИО 1.1]; добирає засоби музичної виразності [4МИО1.2][4МИО1.1] орієнтується в поняттях музичної грамоти [4МИО2.2 ]; рухається під музику, використовуючи відомі танцювальні елементи [4МИО2.2 ].
добирає інструменти, художні матеріали відповідно до виду мистецтва[4МИО1.3], передає характерні особливості образів [4МИО 1.2 ]; використовує елементарні закони перспективи передаючи плановість простору у площинних зображеннях [4МИО 2.2 ]; виділяє композиційний центр головне і другорядне у сюжетній композиції [4МИО 2.2 ]; дотримується цілісності при створенні композиції [4МИО 3.3 ].
|
34. |
12.01 |
Музичне мистецтво. Зимові фантазії. Балет, кардабалет. Балет « Снігова Королева». Розучування та виконання пісні « Диво – місто Навпаки». с. 70 – 71. |
|
35. |
19.01 |
Образотворче мистецтво. У сніговому королівстві. Театральне мистецтво, художник, декоратор, макет декорації. Виготовлення макету театральної декорації « У палаці Снігової королеви» ( І спосіб). с. 72 |
|
36. |
19.01 |
Музичне мистецтво. У сніговому королівстві. Балет « Снігова королева» (« Принц і принцеса»). Виконання пісні « Диво – місто Навпаки». с. 74 - 75 |
|
37. |
26.01 |
Образотворче мистецтво У сніговому королівстві. Театральне мистецтво, художник, декоратор, макет декорації. Виготовлення макету театральної декорації « У палаці Снігової королеви» ( ІІ спосіб ) с. 73 |
|
38. |
26.01 |
Музичне мистецтво. У сніговому королівстві. Балет « Снігова королева» ( « У палаці Снігової королеви»). Перегляд мультфільму « Балерина» ( фрагмент). Виконання пісні « Диво – місто Навпаки». с. 74 - 75 |
|
39. |
02.02 |
Образотворче мистецтво. Казкові пригоди. Ілюстрація, головне і другорядне в композиції. Створення ескізу обгортки для цукерок « Гуллівер» ( фарби, фломастери ). С. 76 – 77
|
Календарно-тематичне планування з мистецтва за підручником «Мистецтво». Автори: О. Калініченко, Л. Аристова (2021) для 4 класу ( 2 год.)
40. |
02.02 |
Музичне мистецтво. Казкові пригоди. Сюїта. В. Птушкін сюїта , Гуллівер» ( увертюра, ліліпути, романс лапутян ). Розучування та виконання пісні « Вітерець». С. 78 - 79 |
наводить приклади жанрів циркового мистецтва, покладаючись на власний досвід [4МИО 2.2]; розрізняє за характерними ознаками деякі жанри музичного ( пісня, танець) [4МИО 2.2]. |
41. |
09.02 |
Образотворче мистецтво. Веселий цирк. Цирк, циркова вистава, циркові жанри. Створення обємної композиції « Веселий цирк» із персонажами, що рухаються. С. 80 – 81. |
|
42. |
09.02 |
Музичне мистецтво. Веселий цирк. Циркова вистава. Перегляд мультфільму « Парасолька в цирку» на музику В. Поклада. Виконання пісні « Вітерець». с. 82 – 83 |
|
43. |
16.02 |
Вийди, вийди, сонечко. Образотворче мистецтво. Проводи зими. Багатофігурна композиція, статичні і динамічні пози. Створення багатофігурної композиції « Проводи зими» ( із зображенням персонажів у статичному або динамічному стані) с. 84 – 85. |
емоційно сприймає твори різних видів мистецтва [4МИО 2.2]; відтворює емоційне враження мистецтва різними художніми засобами [4МИО 2.1]; вирізняє і характеризує елементи музичної мови, застосовані для характеристики музичного образу ( мелодія, темп, динаміка, ритм ) [4МИО 2.1], [ 4МИО 2.2]. |
44. |
16.02 |
Музичне мистецтво. Проводи зими. Народна пісня, веснянка, опера. М. Лисенко « Зима і Весна». Розучування та виконання пісні « Чижику» С. 86 – 87. |
|
45. |
23.02 |
Образотворче мистецтво. Свято весняної природи. Колорит, вплив сонячного освітлення на сприймання кольорів. Створення живописної композиції « Свято весняної природи» ( акварель) с. 88 – 89. |
|
46. |
23.02 |
Музичне мистецтво. Свято весняної природи. Гаївки. Пісні – ігри. Р. Гринків « Веснянка» ( бандура). Розучування укр. народної пісні « А ми просо сіяли». Виконання пісні « Чижику» с. 90 – 91. |
|
47. |
02.03 |
Образотворче мистецтво. Весняні ігри. Гаївки, веснянки, закрита композиція, центр композиції. Виготовлення вітрячка ( кольоровий папір) с. 92 – 93.
|
створює сценічні інтерпретації пісенних образів; виконує нескладні ролі[4МИО 1.1], [4МИО 2.2]; грає елементарні театральні етюди (перевтілюється у |
48. |
02.03 |
Музичне мистецтво. Весняні ігри. Пісні – заклички. Закликання весни « Весняночка». Виконання укр. народної пісні « Вийди, вийди, сонечко». С. 94 – 95. |
запропонованих персонажів) [4МИО 1.2]; вправляється над інтонацією мовлення, диханням; дикцією, мімікою, жестами [4МИО 1.1] , [4МИО 2.2]; імітує характерні рухи, ходу, звуки, міміку, інтонацію і тембр, ритм мовлення [4МИО 1.1] , [4МИО 2.2]; пояснює різницю у виборі засобів виразності [4МИО 1.1], [4МИО 2.2]. |
49.
|
09.03 |
До народних джерел Образотворче мистецтво. Великодні свята. Великдень. Писанка. Писанкові дива, писанки з різних куточків України, прадавні знаки ( символи) на писанках. Виготовлення вітальної листівки до Великодня. С. 96 – 97. |
|
50. |
09.03 |
Музичне мистецтво. Великодні свята. Соло, ансамбль. О. Білаш. Гуцульська писанка . Розучування та виконання пісні М. Бурмаки « Писанка». С. 98 -99. |
|
51. |
16.03 |
Образотворче мистецтво. Великодні свята. Великдень. Писанка. Писанкові дива, писанки з різних куточків України, прадавні знаки ( символи) на писанках. Виготовлення аплікації до Великодня (розміщення орнамента в смузі) С. 96 – 97. |
|
52. |
16.03 |
Музичне мистецтво. Великодні свята. Соло, ансамбль. О. Білаш. Гуцульська писанка. М/ ф « Великдень». Виконання пісні М. Бурмаки « Писанка». С. 98 -99. |
|
53. |
23.03 |
Образотворче мистецтво. Чарівні візерунки. Петриківський розпис. Квіти. Прийоми петриківського розпису. Створення композиції чарівної квітки ( гуаш, акварель). С. 100 – 101. |
характеризує твори живопису, графіки, скульптури [4МИО 2.2]; розрізняє засоби художньої виразності. [4МИО 2.2] |
54. |
23.03 |
Музичне мистецтво Чарівні візерунки. Коломийка. Лемківська, Бойківська коломийки. М ф « Це наше, це твоє. Трембіта». Розучування українських коломийок. С. 102 – 103. |
|
55. |
06.04 |
Образотворче мистецтво. Чарівні візерунки. Петриківський розпис. Квіти. Прийоми петриківського розпису. Створення скульптур фантастичних тварин ( олівці).
|
порівнює музичні та візуальні, сценічні, хореографічні образи [4МИО 2.2]; зіставляє художні образи та характеризує цілісність художнього образу: акторську гру, костюми, декорації, грим, реквізит, |
56. |
06.04 |
Музичне мистецтво. Чарівні візерунки. Коломийка. Лемківська, Бойківська коломийки. М/ ф « Це наше , це твоє. Трембіта». Виконання пісні « Писанка» С. 102 – 103. |
освітлення, музичне оформлення театрального твору [4МИО 1.3], [4МИО 2.2].
вирізняє і порівнює засоби виразності різних видів мистецтва у створенні подібних образів (зокрема, персонажів казок, тварин, героїчних, фантастичних інших характерних образів, явищ природи) [4МИО 2.2]. |
57. |
13.04 |
Образотворче мистецтво. Веселі настрої. Різновиди виробів декоративно – прикладного мистецтва. Мороховець. Опішнянський куманець. Ліплення тварин за мотивами образів , сторених народними майстрами. С. 104-105 |
|
58. |
13.04 |
Музичне мистецтво. Веселі настрої. Гумореска. Жартівлива. М/ ф « Грицю, Грицю, до роботи». Розучування Української народної пісні « Грицю, Грицю, до роботи». С 106 – 107. |
|
59. |
20.04 |
Симфонія візерунків. Образотворче мистецтво. Секрети вишитого рушника. Вишитий рушник: геометричний, рослинний та зооморфний орнамент. Традиційне народне весілля, орнаменти на вишивках. Вишивка рослинного орнаменту ( у стрічці). С. 108 – 109. |
|
60. |
20.04 |
Музичне мистецтво. Секрети вишитого рушника. Пісня А. Малишко, П. Майборода « Пісня про рушник». Танець з рушниками. Розучування пісні. Виконання укр. нар. пісні « Грицю, Грицю, до роботи» с. 110-111. |
|
61. |
27.04 |
Образотворче мистецтво. Секрети вишитого рушника. Вишитий рушник: геометричний, рослинний та зооморфний орнамент. Традиційне народне весілля, орнаменти на вишивках. Вишивка зооморфного орнаменту (птах). С. 108 – 109. |
|
62. |
27.04 |
Музичне мистецтво. Секрети вишитого рушника. Пісня А. Малишко, П. Майборода « Пісня про рушник». Танець з рушниками. Розучування пісні. Виконання укр. нар. пісні « Грицю, Грицю, до роботи» с. 110 -111.
|
63. |
04.05 |
Образотворче мистецтво. Кольорове диво. Сітчастий орнамент, символи дерева життя. Килим. Ескіз килима. Створення сітчастого орнамента – ескізу килима ( кольоровий папір). с. 112 – 113. |
вирізняє елементи художньої мови творів видів мистецтва для характеристики художнього образу [4МИО 2.2]; |
64. |
04.05 |
Музичне мистецтво. Кольорове диво. Симфонія. Л. Ревуцький. Симфонія № 2 ( ч.). Розучування та виконання пісні « Де шукати кольори?» с. 114 – 115. |
вирізняє і порівнює засоби виразності різних видів мистецтва [4МИО 2.2]; |
65. |
11.05 |
Образотворче мистецтво. Майстри – віртуози. Ковальство, вироби ковалів. Рапорт. Декоративні композиції з металу. Створення композиції « Металеве мереживо» ( папір). С. 116 – 117. |
розрізняє та характеризує художні матеріали, якими виконана робота ( олівці, фарби фломастери, пластилін тощо) [4МИО 2.2];
|
66. |
11.05 |
Музичне мистецтво. Майстри – віртуози. Концерт. М. Сильванський Легкий концерт для фортепіано з оркестром. Розучування та виконання пісні « Ми – нащадки козаків» с. 118 -119. |
|
67. |
18.05 |
Ми – нащадки козаків. Образотворче мистецтво. Козацька звитяга. Козаки. Зображення емблеми спортивно – мистецького фестивалю « Козацька звитяга» ( олівці) с. 120 – 121. |
порівнює свої уподобання щодо різних видів мистецтва [4МИО 3.4]; визначає свої враження від різних творів одного виду мистецтва ( за жанрами, настроями, образами, засобами виразності) [4МИО 3.3]; 4МИО 3.4 |
68. |
18.05 |
Музичне мистецтво. Козацька звитяга. Історичні пісні. Українські народні пісні « Пісня про Байду». « Ой на горі та женці жнуть». Виконання пісні « Ми – нащадки козаків». С. 22 – 123.
|
|
69. |
25.05 |
Образотворче мистецтво. Україна – моя Батьківщина. Пам’ятки архітектури, пропорція, кут зору. Лепбук « Визначні пам’ятки мого краю» с. 124 – 125. |
характеризує свою власну творчість за поданими орієнтирами; аналізує свої досягнення , свої сильні сторони [4МИО 3.1]; |
70. |
25.05 |
Музичне мистецтво. Україна – моя Батьківщина. Патріотичні пісні. М/ ф « Це наше і це твоє». Всесвітньовідомий танок Гопак – наш ! Розучування та виконання пісні « Щастя» с. 126 – 127. |
обирає ( за допомогою вчителя) спосіб удосконалення та може його пояснити [4МИО 3.1]; презентує створені художні образи ( спів, витвори образотворчого мистецтва [4МИО 3.2]. |
71. |
01.06 |
Образотворче мистецтво. Перевір свої досягнення. Шкільна виставка учнівських художніх творів. С. 128 – 129. |
|
72. |
01.06 |
Музичне мистецтво. Перевір свої досягнення. Перевір свої досягнення. Урок – концерт.
|
|