8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Місто майбутнього творимо ми!

Про матеріал

Розвага "Місто майбутнього творимо ми!" має на меті формувати у дошкільнят модель поведінки життя та систему цінностей, що відповідають потребам сталого розвитку людства, вчити економно використовувати енергоресурси, берегти довкілля, розвивати пізнавальні інтереси дітей, спостережливість, навички критичного мислення, вміння розв'язувати проблемні ситуації, сприяти розвитку комунікативних навичок, правил організованої комунікації у дитячому колективі, виховувати екологічно грамотну особистість, людину нового покоління з почуттям власної відповідальності за навколишній світ.

Перегляд файлу

Розвага для дітей старшого дошкільного віку

«Місто майбутнього творимо ми!»

Мета:

  • формувати у дошкільнят модель поведінки життя та систему цінностей, що відповідають потребам сталого розвитку людства;
  • вчити економно використовувати енергоресурси, берегти довкілля;
  • розвивати пізнавальні інтереси дітей, спостережливість, навички критичного мислення, вміння розв’язувати проблемні ситуації;
  • сприяти розвитку комунікативних навичок, правил організованої комунікації у дитячому колективі;
  • виховувати екологічно грамотну особистість, людину нового покоління з почуттям власної відповідальності за навколишній світ.

Обладнання та матеріали:

  • магнітофон 
  • кермо електровелосипеда
  • костюми Сонечка, Струмочка, Проліска, Листка

 

Хід розваги

Вихователь: Любі діти! Я знаю, що ви давно мрієте про подорож. Сьогодні ми з вами завітаємо до міста майбутнього. Його ми збудуємо разом з вами. Яким воно стане, теж залежить від нас. Пропоную вам заплющити свої оченята і помріяти про це чудове місто.

Вправа «Мрія про місто майбутнього»

(музичне оформлення)

Вихователь: Дозвольте мені зазирнути у ваші мрії. Розкажіть, яким ви бачите місто майбутнього.

Орієнтовні відповіді дітей (квітучим, радісним, красивим, сонячним…)

Щоб потрапити до омріяного нами міста нам потрібно виконати завдання.

Квест «Знайди транспорт»

Правила квесту: за допомогою підказок (стрілки, жуки-сонечка, які заховані у різних куточках групової кімнати) діти знаходять транспорт.

Вихователь: Ви гарно виконали творче завдання і дізналися, що ми будемо подорожувати до міста нашої мрії електровелосипедом.

Дитина: Рідне місто –  красиве, чудове,

Наймиліша для нас батьківщина,

Європейського стилю обнови

Тут побачила кожна людина.

Дитина: Кохане місто, ти найкраще в світі,

Між горами, як маківка, цвітеш.

Тобі складають українські діти

Свою пошану і любов без меж.

Дитина: Стане місто енергоефективним!

Для цього зробимо усе,

Так! – економії активній,

Що нам добробут принесе.

Дитина: Потрібні дії, не лише слова.

Усі разом планету ми врятуєм.

Хай зменшується викид CO₂,

                Що нашу екологію руйнує.

Вихователь: Наші електричні велосипеди безпечні для довкілля. Вони корисні для здоров’я, легкі і зручні в користуванні. І ось ми уже наблизилися до першої зупинки.

1 зупинка – Теплинка

Сонечко: Я дарую всім тепло,

                  Світло я дарую людям,

                  Промінцями ллю добро,

                  По всій землі, повсюди.

Вихователь: Тепло і світло – це запорука здоров’я людини та життя рослин і усього живого на землі, запам’ятайте це, діти. Тепло, яке є в наших будинках, теж потрібно берегти.

Дитина: Повинні знати я і ти –

Тепло нам треба берегти,

Тож вікна, двері зачиняйте,

До хати холод не пускайте.

Дитина: Енергія сонця і вітру порив,

                І річки могутньої сила, –

                Це все для людини Всевишній створив,

                Щоб користувалася вміло.

Танець дітей і Сонечка

2 зупинка – Краплинка

Струмочок: Я Струмочок –  веселий, дзвінкий,

                       Починається річка із мене,

                       Де дівчата пускають вінки

                       І травичка зелена-зелена.

 

Дитина: У краплиночці води –

Теплі дощика сліди.

Срібна крапелька роси,

Сяйво Божої краси.

У воді життя основа

І веселка кольорова.

Вправа «Перестрибни струмок»

(діти перестрибують уявний струмок і кажуть компліменти воді)

Дитина: Чиста вода запорука здоров’я,

Використовуй воду з любов’ю.

З дому виходиш – кран закривай,

Воду даремно не розливай.

Кожна краплина- безцінна перлина,

Це пам’ятає навіть дитина.

Вихователь: Давайте ми з вами поклянемося, що завжди будемо берегти воду і

ніколи не будемо засмічувати джерела, струмки, річки, ставки та озера.

Дослід з водою

3 зупинка – Зелена рослинка

Пролісок: Я – Пролісок, весняна квітка мила,

                   Мене земля, мов матінка зростила,

                   Благаю, не зривай мене, людино,

                   Бо згину я і весь мій рід загине.

Вихователь: Рослини – це зелені легені нашої Землі. Вони такі дивовижні, кожна з них неповторна і чарівна. Навіть маленька непомітна квіточка має свою легенду і цілющу силу.

Вправа «Прикраси квітами планету»

(на листку ватману намальована планета Земля, яку діти прикрашають паперовими квітами і кажуть свої побажання)

4 зупинка – Суха стеблинка

Листок: Я – сухий Листок малини,

               Осінь, холод чую,

               У гніздечку для пташини

               Я перезимую.

Дитина: Осінь настала – падає листя,

Сохне бадилля, квіти барвисті.

Хтось розпалив на подвір’ї багаття

І заховався тихо у хаті.

Шкодить довкіллю, шкодить людині,

Думає Хтось, що живе тільки нині.

Дитина: Очі пекучий дим виїдає,

А у легені нам потрапляють:

Окис азоту, чад, пестициди,

Гази токсичні різного виду.

Листя палити сухе – ЗАБОРОНА!

Так нам говорять наші закони.

Хто не послухає – штраф тому буде,

Ще й  зневажатимуть всі його люди.

Вихователь: Листя ми не будемо спалювати, а навчимося його компостувати,

щоб одержувати органічні добрива, які стануть в пригоді для підживлення зелених насаджень.

5 зупинка – Сміттєва стежинка

Дитина: Щоб не втопитись у смітті,

Ти вивчи правила прості:

                Де є сміття- нема краси,

                Сміття лише в смітник неси.

                Хліб зачерствів – віддай тварині,

                А крихти хліба дай пташині.

Дитина: Порядок знай- сортуй сміття,

                Покращиш цим своє життя.

                Окремо пластик і папір,

                Так роблять вже давно, повір.

Дидактична гра «Сортуємо сміття»

Вихователь: Немає такого сміття, з яким не може справитися людина. Ми сьогодні навчилися сортувати сміття, а ще із нього можна зробити красиві, неповторні речі.

Виставка поробок із покидькового матеріалу

6 зупинка – Родинна

Дитина: Тато в магазин ходив,

Тато лампочки купив,

Економні та надійні,

Ціни ще й були акційні.

Тато все на світі знає,

Про  бюджет сімейний дбає.

Вихователь: Ось і кінцева зупинка, любі малята. Закінчилася наша цікава,

повчальна подорож. Ви справилися із завданнями, багато дізналися цікавого, ми з вами створили місто майбутнього і знаємо, як потрібно жити, щоб стати справжніми людьми цього міста.

Дитина: Любімо наше славне місто,

                Плекаймо, наче райський сад,

                Нехай стремління наші чисті

                Встеляє срібний зорепад.

Дитина: Добра найбільшу нагороду

                Здобути  в радості спішім,

                Від екології природи,

                До екології душі!

Вихователь: А зараз ми закріпимо з вами правила життя у місті майбутнього.

Маленькі кроки до великих змін

Діти: Не будемо:

  • зривати квіти
  • смітити
  • забруднювати воду
  • спалювати сміття
  • дражнити тварин

          Ми будемо:

  • сортувати сміття
  • берегти природу
  • закривати крани
  • годувати пташок
  • поважати один одного
  • виготовляти подарунки своїми руками
  • говорити компліменти
  • любити рідне місто

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку