Місячний моніторинг за ____________________________
Зміст моніторингу |
Не помічено |
Іноді |
Часто |
|
|||
Байдужість |
|
|
|
Небажання вчитися |
|
|
|
Низька успішність |
|
|
|
Труднощі в застосуванні навчальних матеріалів |
|
|
|
|
|||
Виявляє інтерес до навчання |
|
|
|
Активно працює під час уроків |
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле |
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні |
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
Працює зосереджено |
|
|
|
Доброзичливо ставиться до оточуючих |
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроків, гри, відпочинку |
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії |
|
|
|
Математика: |
|
|
|
Орієнтується у просторі, пояснює розташування предметів |
|
|
|
Додає і віднімає числа у межах 100 |
|
|
|
Розв’язує приклади на множення та ділення |
|
|
|
Розв’язує задачі |
|
|
|
Вимірює довжини об’єктів за допомогою підручних засобів, лінійки |
|
|
|
Українська мова: |
|
|
|
Висловлює власне ставлення до прочитаного |
|
|
|
Виявляє інтерес до читання, відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати |
|
|
|
Пише прості висловлювання-переписує, пише з пам’яті, під диктовку слова |
|
|
|
Я досліджую світ: |
|
|
|
Цікавиться темами, що вивчаються, виявляє допитливість до навколишнього світу |
|
|
|
Встановлює найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі |
|
|
|
Проводить найпростіші спостереження і дослідження у навколишньому світі |
|
|
|
Дотримується правил поведінки в громадських місцях, на природі |
|
|
|
|
|||
Стан у класі: |
|
|
|
Ізоляція |
|
|
|
Протиставляє себе колективу |
|
|
|
Приналежність до мікрогруп |
|
|
|
Проявляє лідерські здібності |
|
|
|
Відношення до інших дітей: |
|
|
|
Жорстокість із слабшими і молодшими |
|
|
|
Зневажливе ставлення до однолітків |
|
|
|
|
|||
З вчителями: |
|
|
|
Конфліктні стосунки з одним вчителем |
|
|
|
Конфлікти з декількома вчителями |
|
|
|
Грубість, нетактовність |
|
|
|
Брехня |
|
|
|
З батьками: |
|
|
|
Конфліктні стосунки |
|
|
|
Грубість, пихатість |
|
|
|
Брехня |
|
|
|
|
|||
Зайнятість в гуртках, секціях, тощо |
|
|
|
З друзями на вулиці |
|
|
|
Вдома (хобі, зайнятість гаджетами) |
|
|
|