Місячний моніторинг дитини з ООП

Про матеріал
Документ містить зразок місячного моніторингу для дитини з особливими освітніми потребами. Надаю подібний зразок
Перегляд файлу

Місячний моніторинг  за    ____________________________

Зміст моніторингу

Не помічено

Іноді

Часто

  1. Навчальна діяльність

Байдужість

 

 

 

Небажання вчитися

 

 

 

Низька успішність

 

 

 

Труднощі в застосуванні навчальних матеріалів

 

 

 

  1. Характеристика особистих досягнень

Виявляє інтерес до навчання

 

 

 

Активно працює під час уроків

 

 

 

Ставить запитання про нове, незрозуміле

 

 

 

Виявляє старанність у навчанні

 

 

 

Виявляє самостійність у роботі

 

 

 

Працює зосереджено

 

 

 

Доброзичливо ставиться до оточуючих

 

 

 

Співпрацює з іншими дітьми

 

 

 

Вирішує конфлікти мирним шляхом

 

 

 

Дотримується правил поведінки під час уроків, гри, відпочинку

 

 

 

Бере відповідальність за свої дії

 

 

 

Математика:

 

 

 

Орієнтується у просторі, пояснює розташування предметів

 

 

 

Додає і віднімає числа у межах 100

 

 

 

Розв’язує приклади на множення та ділення

 

 

 

Розв’язує  задачі

 

 

 

Вимірює довжини об’єктів за допомогою підручних засобів, лінійки

 

 

 

Українська мова:

 

 

 

Висловлює власне ставлення до прочитаного

 

 

 

Виявляє інтерес до читання, відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати

 

 

 

Пише прості висловлювання-переписує, пише з пам’яті, під диктовку слова

 

 

 

Я досліджую світ:

 

 

 

Цікавиться темами, що вивчаються, виявляє допитливість до навколишнього світу

 

 

 

Встановлює найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі

 

 

 

Проводить найпростіші спостереження і дослідження у навколишньому світі

 

 

 

Дотримується правил поведінки в громадських місцях, на природі

 

 

 

  1. Стосунки з однолітками

Стан у класі:

 

 

 

Ізоляція

 

 

 

Протиставляє себе колективу

 

 

 

Приналежність до мікрогруп

 

 

 

Проявляє лідерські здібності

 

 

 

Відношення до інших дітей:

 

 

 

Жорстокість із слабшими і молодшими

 

 

 

Зневажливе ставлення до однолітків

 

 

 

  1. Відносини з дорослими

З вчителями:

 

 

 

Конфліктні стосунки з одним вчителем

 

 

 

Конфлікти з декількома вчителями

 

 

 

Грубість, нетактовність

 

 

 

Брехня

 

 

 

З батьками:

 

 

 

Конфліктні стосунки

 

 

 

Грубість, пихатість

 

 

 

Брехня

 

 

 

  1. Проведення позаурочного часу

Зайнятість в гуртках, секціях, тощо

 

 

 

З друзями на вулиці

 

 

 

Вдома (хобі, зайнятість гаджетами)

 

 

 

 

docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку