«Між минулим і майбутнім»

Про матеріал
дослідити загадкових тварин динозаврів, їх еволюцію, гіпотези про зникнення динозаврів; визначити сутність динозаврів; розглянути особливості їхнього життя у мезозойську еру; проаналізувати причини зникнення динозаврів.
Перегляд файлу

3 клас. Я досліджую світ.

Тема місяця «Між минулим і майбутнім»

Харченко Ю.Д.

 

Тема: Чому зникли динозаври?

Мета: дослідити загадкових тварин динозаврів, їх еволюцію, гіпотези про зникнення динозаврів; визначити сутність динозаврів; розглянути особливості їхнього життя у мезозойську еру; проаналізувати причини зникнення динозаврів.

Обладнання: картон, клей, ножиці, малюнки  та інформація для леп бука «Світ динозаврів»; цеглинки Лего та лего Систем.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч.

1. Вітання

Озвався ранок сотнями пісень,

Співає поле, ліс і гори, й ріки!

Так починається осінній день.

      Було так завжди й буде так навіки.

- Доброго дня, діти!  Ви звернули увагу на те, який чудовий осінній ранок сьогодні – гарний, зачарований та тихий! Давайте і ми привітаємось один з одним якось по особливому, так, щоб не порушити осінньої тиші, ось наприклад без слів.

- Я буду читати  рядки  слів, а ви (кого це стосується) будете виконувати рухи.

        Мушкетери один одного вітали, капелюхи, уклоняючись, знімали.

        Гарні дами, що пишались собою, їм у відповідь кивали головою!

        Коли друга я у школі зустрічаю, йому радісно рукою помахаю!

Привітатись до  листочка - дотягнуся, а трави, що під ногами, - я зігнуся!

        Добрий ранок всім, хто вранці тут зібрались!

       Ось як чемно ми всі з вами привітались!

- Як чудово ми з вами привіталися, хоча й не промовили жодного слова. Іноді жести, показані з любов’ю,  мають більше змісту, ніж слова. 

- А зараз ми зможемо з вами висловити слова побажань на цілий день тому, хто стоїть поруч. У кожного з вас в руках осіннє листя, воно різнобарвне, як і людські побажання.

      (Діти передають листок оди одному, по черзі, називають з якого дерева листок (прикметник ) і говорять слова побажань)

Учитель.  «Валерія, дарую тобі березовий листочок, будь сьогодні радісною!»

(Побажання дітей по колу).

2. Черговий синоптик

Осінь гріється в теплім промінні,

Усміхається сонцем згори

І малює картини чарівні,

Та міняє щодня кольори.

– А яка ж сьогодні осінь? Про погоду сьогоднішнього дня, розповім вам я- _________

Синоптик. Листопад дарує нам мало сонячних днів, частіше стоїть непривітна, похмура й холодна погода. Сьогодні по всій території  міста спостерігається … погода, температура повітря становить … , вітер помірний, опади …

– А тепер послухаємо мого напарника - народного синоптика.

3. Вправа «Створи свій настрій»

Мета: розвивати фантазію учнів,комунікативні здібності, вміння висловлювати власні думки, вміння працювати в парі, здатність асоціювати і порівнювати свій настрій з відповідним настроєм, розвивати звя'зне мовлення. Виховуватиповагу до однокласників.

Обладнання: цеглинки LEGO.

Завдання:

1.Учні об’єднуються в пари.

2. Обирають цеглинку і пов’язують її зі своїм настроєм.

3. В парах складають історію свого настрою.

Наприклад:

1 учень                                      2 учень

 

1 учень: - Мій настрій схожий на сонечко.

2 учень: - Мій настрій схожий на чисте небо.

А разом наш настрій схожий на чисте сонячне небо.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Таблиця «Динозаври – міф чи реальність?»

 

 

Я знаю

Хочу дізнатися

Дізнався

 

 

 

 

 

 

 

2. Відеоролик "Прогулянки з динозаврами" 

- Перегляньте  відео і дайте відповідь на запитання "Чи жили динозаври колись поруч і одночасно з людьми?"( svitdovkola.org/pilot/3/media2-2)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Створення лепбку.

Сторінка1 “Розповіді про сутність динозаврів,особливості їх життя.»

Сторінка2  «Міфи про динозаврів.”

Сторінка 3 “Гіпотези зникнення динозаврів».

  1. C:\Users\Юлия\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20191209_153230.jpgПрезентація леп буків.

C:\Users\Юлия\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20191209_153127.jpg 

 

 

 

 

 

ІV. Підсумок уроку.

 

  1. Учні у групі за допомогою Лего Систем конструюють динозаврів.
  2. Презентація своїх виробів за планом:
  • Вид динозавра?
  •  До якої групи належить?;
  • Де проживає?;
  • Чим харчується?

 

docx
Додано
27 травня 2021
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку