3 клас. Я досліджую світ.
Тема місяця «Між минулим і майбутнім»
Харченко Ю.Д.
Тема: Чому зникли динозаври?
Мета: дослідити загадкових тварин динозаврів, їх еволюцію, гіпотези про зникнення динозаврів; визначити сутність динозаврів; розглянути особливості їхнього життя у мезозойську еру; проаналізувати причини зникнення динозаврів.
Обладнання: картон, клей, ножиці, малюнки та інформація для леп бука «Світ динозаврів»; цеглинки Лего та лего Систем.
Хід уроку
І. Ранкова зустріч.
1. Вітання
Озвався ранок сотнями пісень,
Співає поле, ліс і гори, й ріки!
Так починається осінній день.
Було так завжди й буде так навіки.
- Доброго дня, діти! Ви звернули увагу на те, який чудовий осінній ранок сьогодні – гарний, зачарований та тихий! Давайте і ми привітаємось один з одним якось по особливому, так, щоб не порушити осінньої тиші, ось наприклад без слів.
- Я буду читати рядки слів, а ви (кого це стосується) будете виконувати рухи.
Мушкетери один одного вітали, капелюхи, уклоняючись, знімали.
Гарні дами, що пишались собою, їм у відповідь кивали головою!
Коли друга я у школі зустрічаю, йому радісно рукою помахаю!
Привітатись до листочка - дотягнуся, а трави, що під ногами, - я зігнуся!
Добрий ранок всім, хто вранці тут зібрались!
Ось як чемно ми всі з вами привітались!
- Як чудово ми з вами привіталися, хоча й не промовили жодного слова. Іноді жести, показані з любов’ю, мають більше змісту, ніж слова.
- А зараз ми зможемо з вами висловити слова побажань на цілий день тому, хто стоїть поруч. У кожного з вас в руках осіннє листя, воно різнобарвне, як і людські побажання.
(Діти передають листок оди одному, по черзі, називають з якого дерева листок (прикметник ) і говорять слова побажань)
Учитель. «Валерія, дарую тобі березовий листочок, будь сьогодні радісною!»
(Побажання дітей по колу).
2. Черговий синоптик
Осінь гріється в теплім промінні,
Усміхається сонцем згори
І малює картини чарівні,
Та міняє щодня кольори.
– А яка ж сьогодні осінь? Про погоду сьогоднішнього дня, розповім вам я- _________
Синоптик. Листопад дарує нам мало сонячних днів, частіше стоїть непривітна, похмура й холодна погода. Сьогодні по всій території міста спостерігається … погода, температура повітря становить … , вітер помірний, опади …
– А тепер послухаємо мого напарника - народного синоптика.
3. Вправа «Створи свій настрій»
Мета: розвивати фантазію учнів,комунікативні здібності, вміння висловлювати власні думки, вміння працювати в парі, здатність асоціювати і порівнювати свій настрій з відповідним настроєм, розвивати звя'зне мовлення. Виховуватиповагу до однокласників.
Обладнання: цеглинки LEGO.
Завдання:
1.Учні об’єднуються в пари.
2. Обирають цеглинку і пов’язують її зі своїм настроєм.
3. В парах складають історію свого настрою.
Наприклад:
1 учень 2 учень
1 учень: - Мій настрій схожий на сонечко.
2 учень: - Мій настрій схожий на чисте небо.
А разом наш настрій схожий на чисте сонячне небо.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Я знаю |
Хочу дізнатися |
Дізнався |
|
|
|
2. Відеоролик "Прогулянки з динозаврами"
- Перегляньте відео і дайте відповідь на запитання "Чи жили динозаври колись поруч і одночасно з людьми?"( svitdovkola.org/pilot/3/media2-2)
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Сторінка1 “Розповіді про сутність динозаврів,особливості їх життя.»
Сторінка2 «Міфи про динозаврів.”
Сторінка 3 “Гіпотези зникнення динозаврів».
ІV. Підсумок уроку.