Тема: «Кути трикутника» (інтегрований урок математика + інформатика)
Мета: Ввести поняття кут трикутника Ознайомити учнів з різними видами трикутників, відповідно до його кутів. Показати учням, що сума кутів будь-якого трикутника є величина стала і дорівнює 1800. Розвивати в учнів уміння зображувати трикутники, розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні. Навчити учнів розв'язувати задачи.
Тип уроку: формування нових знань
Урок№ 5 клас
Розділ: Геометричні фігури і величини
Тема: «Кути трикутника» (інтегрований урок математика + інформатика)
Мета: Ввести поняття кут трикутника Ознайомити учнів з різними видами трикутників, відповідно до його кутів. Показати учням, що сума кутів будь-якого трикутника є величина стала і дорівнює 1800. Розвивати в учнів уміння зображувати трикутники, розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні. Навчити учнів розв’язувати задачи.
Тип уроку: формування нових знань
Хід уроку
На сьогоднішньому уроці ви розширите свої знання про види трикутників. Навчитеся будувати трикутники в залежності від їх кутів, а також навчитесь розв’язувати задачи на знаходження міри кутів.
У кожного учня є заготовлений шаблон трикутника з позначеними кутами 1,2,3.
Завдання:
Відірвати кут (1,3) і прикласти до кута2.
Запитання до класу:
Що ви отримали?
(Ви виявили, що сума трьох кутів трикутника дорівнює розгорнутому куту, оскільки міра розгорнутого кута дорівнює 1800, то і сума всіх кутів трикутника дорівнює 1800)
(діти працюють в графічному редакторі)
9. Підведення підсумків
10. Домашнє завдання