Многокутники, поняття трикутника і чотирикутника

Про матеріал

поняття трикутника і чотирикутника, як окремих видів многокутників. Формувати вміння і навички, застосовувати набуті знання до розв'язування задач. Розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри; розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні.

Перегляд файлу

Урок №51                                                            5 клас

Розділ:  Геометричні фігури і величини

Тема: «Многокутники»

 (інтегрований урок математика + інформатика)

Мета: поняття трикутника і чотирикутника, як окремих видів многокутників. Формувати вміння і навички, застосовувати набуті знання до розв’язування задач. Розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри; розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні.

Тип уроку: формування вмінь та навичок

Хід  уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання (взаємоперевірка)
  3. Повторення
  1. Яка фігуру називається многокутником?
  2. Що таке трикутник?
  3. Що називається периметром многокутника?
  4. Який трикутник називається рівнобедреним?
  5. Який трикутник називається рівностороннім?
  6. Скільки сторін, вершин і кутів має чотирикутник?
  7. Який трикутник називається різносторонні?

 

  1. Мотивація.

Сьогодні ми з вами продовжимо вивчення теми «Многокутники»

 

  1. Засвоєння нових знань

Розв’язування задач (Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика: підручник для 5-го класу – К.: Зодіак-ЕКО,2005)

§ 16; № 753, 754, 765, 766, 768-770, 773,787.

  1. Самостійна робота (творча робота)

За допомогою многокутників в графічному редакторі намалювати трьохповерховий і одноповерховий будинок .

 

Загадки:

Три точки невеличкі

Відрізками сполучимо

А те що утворилося

Всі разом ми озвучимо

Це фігура ………… (трикутник)

 

Чотири рівні сторони

Є й кути, прямі вони

Знають учні всі підряд

Чотирикутник цей - …………. (квадрат)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підведення підсумків

Розгадай ребус

сканирование0031 

 

 

 

 

сканирование0031 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Домашнє завдання

§ 16; №767, 771, 774,786.

 

docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
1292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку