поняття трикутника і чотирикутника, як окремих видів многокутників. Формувати вміння і навички, застосовувати набуті знання до розв'язування задач. Розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри; розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні.
Урок №51 5 клас
Розділ: Геометричні фігури і величини
Тема: «Многокутники»
(інтегрований урок математика + інформатика)
Мета: поняття трикутника і чотирикутника, як окремих видів многокутників. Формувати вміння і навички, застосовувати набуті знання до розв’язування задач. Розвивати в учнів уміння зображувати многокутники та обчислювати їх периметри; розвивати просторову уяву, логічне мислення. Виховувати культуру математичних записів, охайність при кресленні.
Тип уроку: формування вмінь та навичок
Хід уроку
Сьогодні ми з вами продовжимо вивчення теми «Многокутники»
Розв’язування задач (Бевз Г.П., Бевз В.Г. Математика: підручник для 5-го класу – К.: Зодіак-ЕКО,2005)
§ 16; № 753, 754, 765, 766, 768-770, 773,787.
За допомогою многокутників в графічному редакторі намалювати трьохповерховий і одноповерховий будинок .
Загадки:
Три точки невеличкі
Відрізками сполучимо
А те що утворилося
Всі разом ми озвучимо
Це фігура ………… (трикутник)
Чотири рівні сторони
Є й кути, прямі вони
Знають учні всі підряд
Чотирикутник цей - …………. (квадрат)
Розгадай ребус
§ 16; №767, 771, 774,786.