Урок-подорож "У світі шифрування". Діти працюють у командах, за період уроку вони отримують після виконання всіх завдань шматок шифру. В кінці уроку складають шматочки і розшифровують зашифровану фразу шифром Цезаря.
Множення та ділення десяткових дробів Трохимчук Ольга Володимирівна
Номер слайду 3
Назвіть професії, які пов’язані з обчисленням десяткових дробів? Відповідь поясніть
Номер слайду 4
Фронтальне опитування
Номер слайду 5
Сформулювати правило множення десяткових дробів?
Номер слайду 6
Щоб перемножити два десяткових дроби, треба:1) перемножити їх як натуральні числа, не звертаючи уваги на коми;2) в отриманому добутку відокремити комою справа стільки цифр, скільки їх стоїть після ком в обох множниках разом. Правило множення десяткових дробів.
Номер слайду 7
Назвіть властивості множення дробів
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Сформулювати правило ділення десяткових дробів на натуральне число?
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Сформулювати правило ділення на десятковий дріб?
Номер слайду 12
Номер слайду 13
У ході еволюції людина зрозуміла важливість своєчасного одержання достовірної й правильно відібраної інформації. І, нарешті, усвідомили необхідність інформацію цю захищати.
Номер слайду 14
Шифрування - це процес перетворення інформації в незрозумілу для будь-кого окрім призначеного отримувача . Шифрування інформації відбувається для того, щоб зберегти, передати чи захистити повідомлення.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Дії з десятковими дробами. Робота в командах
Номер слайду 17
1. Обчисліть найбільш зручним способом:0,23 ∙ 0,7+0,3 ∙ 0,23
Номер слайду 18
Відомо, наприклад, що в Древній Греції голову раба голили, писали на його голові, чекали, коли волосся знову виростуть, після чого відправляли з дорученням до адресата
Номер слайду 19
Номер слайду 20
2. Обчисліть:0,5 ∙ 40,1 - 27,04 : 2
Номер слайду 21
Рівняння, що містять десятковий дріб
Номер слайду 22
3. Розв’яжи рівння: 9х + 6х – 0,15 = 6,15
Номер слайду 23
Одним з відомих прикладів кодування даних є шифр Цезаря, який римський імператор Гай Юлій Цезар ( 100 - 44 рр. до н.е.) Для кодування використовувалась заміна кожної літери в тексті на іншу, що знаходилась на декілька позицій праворуч чи ліворуч за алфавітом.
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Задачі
Номер слайду 26
4. Розв’яжи задачу: Розгорнутий кут розділили на три кути променями, що виходять із його вершини. Градусна міра першого кута становить 0,75 градусної міри розгорнутого кута, градусна міра другого - 2/3 решти. Знайдіть градусну міру третього кута
Номер слайду 27
5. Розв’яжи задачу: Автобус проїхав до міста 382,5 км зі швидкістю 85 км/год, а повернувся, рухаючись зі швидкістю 76,5 км/год. Скільки всього часу тривала поїздка?