Мої потреби та бажання 5 клас

Про матеріал
Розробка призначена для роботи з учнями 5 класу на уроці "Права дитини". Містяться основні короткі відомості по уроку
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мої бажання та потреби

Номер слайду 2

Пригадаємо! з історії сюжету книги «Мауглі». Хлопчик зростав у вовчій зграї, пересувався на 4 кінцівках, їв сире м’ясо, гарчав. І потім хлопчик потрапляє в середовище людей. Йому важко адаптуватись до нормальних умов життя. Чого не вистачало Мауглі з самого початку?

Номер слайду 3

Стаття 7, 1. Дитину слід зареєструвати одразу ж після наро-дження, і з моменту народження вона має право на ім'я. Стаття 8. Держави зобов'язуються поважати право дитинина збереження індивідуальності, включаючи, ім'ята сімейні зв'язки.

Номер слайду 4

Формувати в учнів розуміння різниці між речами, які вони хочуть або хотіли б мати, та реальними потребами. Мета уроку

Номер слайду 5

Потреби - це необхідність у чомусь, бажання володіти певними речами, відчуття нестачі, якщо бажання залишається незадоволеним. Потреби. Потреби. Усе, що необхідно для підтримки життя, — їжа, одяг, житло — об'єднується в категорію фізіологічних потреб. Читати, подорожувати, мати комп’ютер, автомобіль, дачу тощо. Такі потреби називають вторинними

Номер слайду 6

Номер слайду 7

БАЖАННЯ- прагнення, потяг до здійснення чого-небудь; хотіння. БАЖАННЯДомашній інтернет варто класифікувати як примху, якщо людина не працює вдома

Номер слайду 8

Хліб, молоко, яйця та фрукти — усе це, безперечно, відноситься до потреб. А от печиво, чіпси, фруктовий сік та недешева м’ясна нарізка — це, звичайно ж, примхи. Також потрібно бачити різницю між звичайним молоком, яке має середню ціну, та супер натуральним органічним фермерським молоком з Закарпаття, яке коштує набагато дорожче. Те ж саме стосується і хліба: звичайний батон або подовий хліб — потреба, а от висівковий, з 12-ма видами злаків і додаванням меду є примхою

Номер слайду 9

Потреби та бажання. ПершочерговіДругорядніМатеріальніНематеріальніШкідливіКорисні

Номер слайду 10

1. Записати в зошит інформацію зі слайдів 5, 7, 92. Подані бажання та потреби розподілити на 2 колонки (важливо/необхідно) та записати в зошит: Мати повагу серед людей, Не голодувати, Мати гарну сім'ю, Дотримуватися традицій, Допомагати іншим, Мати владу, Мати житло, Бути готовим до випробувань, Спілкуватися, Дотримуватися порядку, Жити для людей, Отримати освіту, Жити у безпеці, почуватися захищеним, Досягати взаєморозуміння з оточуючими, Досягати успіху, Працювати в колективі, Бути гарним другом. Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костіна Неля Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0