Пригадаємо! з історії сюжету книги «Мауглі». Хлопчик зростав у вовчій зграї, пересувався на 4 кінцівках, їв сире м’ясо, гарчав. І потім хлопчик потрапляє в середовище людей. Йому важко адаптуватись до нормальних умов життя. Чого не вистачало Мауглі з самого початку?
Номер слайду 3
Стаття 7, 1. Дитину слід зареєструвати одразу ж після наро-дження, і з моменту народження вона має право на ім'я. Стаття 8. Держави зобов'язуються поважати право дитинина збереження індивідуальності, включаючи, ім'ята сімейні зв'язки.
Номер слайду 4
Формувати в учнів розуміння різниці між речами, які вони хочуть або хотіли б мати, та реальними потребами. Мета уроку
Номер слайду 5
Потреби - це необхідність у чомусь, бажання володіти певними речами, відчуття нестачі, якщо бажання залишається незадоволеним. Потреби. Потреби. Усе, що необхідно для підтримки життя, — їжа, одяг, житло — об'єднується в категорію фізіологічних потреб. Читати, подорожувати, мати комп’ютер, автомобіль, дачу тощо. Такі потреби називають вторинними
Номер слайду 6
Номер слайду 7
БАЖАННЯ- прагнення, потяг до здійснення чого-небудь; хотіння. БАЖАННЯДомашній інтернет варто класифікувати як примху, якщо людина не працює вдома
Номер слайду 8
Хліб, молоко, яйця та фрукти — усе це, безперечно, відноситься до потреб. А от печиво, чіпси, фруктовий сік та недешева м’ясна нарізка — це, звичайно ж, примхи. Також потрібно бачити різницю між звичайним молоком, яке має середню ціну, та супер натуральним органічним фермерським молоком з Закарпаття, яке коштує набагато дорожче. Те ж саме стосується і хліба: звичайний батон або подовий хліб — потреба, а от висівковий, з 12-ма видами злаків і додаванням меду є примхою
Номер слайду 9
Потреби та бажання. ПершочерговіДругорядніМатеріальніНематеріальніШкідливіКорисні
Номер слайду 10
1. Записати в зошит інформацію зі слайдів 5, 7, 92. Подані бажання та потреби розподілити на 2 колонки (важливо/необхідно) та записати в зошит: Мати повагу серед людей, Не голодувати, Мати гарну сім'ю, Дотримуватися традицій, Допомагати іншим, Мати владу, Мати житло, Бути готовим до випробувань, Спілкуватися, Дотримуватися порядку, Жити для людей, Отримати освіту, Жити у безпеці, почуватися захищеним, Досягати взаєморозуміння з оточуючими, Досягати успіху, Працювати в колективі, Бути гарним другом. Домашнє завдання