Модель професійної компетентності педагога-організатора

Про матеріал

Педагог-організатор повинен знати:

1. Основи загальнокультурної підготовки:

-основні віхи історичного та культурного розвитку України;

-державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні.

2. Дисципліни психолого-педагогічного циклу:

-основи педагогіки;

-сутність процесу виховання, його загальних і конкретних цілей, завдань, організаційних форм, засобів, методів;

-форми і методи виховання громадянина України та ін.

Перегляд файлу

МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

ПЕДАГОГА- ОРГАНІЗАТОРА

 

 

І. Педагог-організатор повинен знати:

 

1. Основи загальнокультурної підготовки:

  • основні віхи історичного та культурного розвитку України;
  • державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні.

2. Дисципліни психолого-педагогічного циклу:

  • основи педагогіки;
  • сутність процесу виховання, його загальних і конкретних цілей, завдань,   організаційних форм, засобів, методів;
  • форми і методи виховання громадянина України;
  • анатомо-фізіологічні, вікові, психологічні особливості учнів;
  • зміст, форми і методи організації дозвілля дітей;
  • соціально-педагогічні основи профілактики правопорушень.

3. Методологію новаторсько-оригінальних дій:

  • наукові основи інноваційних технологій виховання;
  • моделі виховних систем шкіл нового типу;
  • педагогічні інновації в зарубіжній теорії і практиці.

4. Законодавчо-нормативне забезпечення.

 

 

II. Педагог-організатор повинен володіти уміннями:

 

а) діагностико-прогностичними:

  • ефективно застосовувати теоретичні професійні знання в практичній  діяльності;
  • здійснювати аналіз методичної та іншої літератури і визначати найбільш   оптимальні прийоми організації позанавчальної діяльності учнів;
  • розробляти необхідне методичне забезпечення позакласних виховних заходів;
  • вміти визначати конкретну мету виховного заходу, завдання виховного впливу;
  • вміти аналізувати результати своєї роботи і робити висновки щодо їх вдосконалення.

б) організаторськими:

  • надавати допомогу у створенні та організації діяльності дитячих організацій,
  • об'єднань, рухів на основі співробітництва, творчої співдіяльності;
  • планувати і організовувати позакласну виховну роботу;
  • координувати діяльність організацій, об'єднань у навчальному закладі та поза ним;
  • спільно з педагогічним колективом розвивати мережу гуртків, клубів, об'єднань за інтересами, залучати до них дітей;
  • вживати заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх.

в) фаховими:

  • володіти методикою організації позакласної діяльності дітей;
  • володіти методикою підготовки, проведення, аналізу виховних заходів;
  • розвивати творчі інтереси дітей, їх інтелектуальні здібності;
  • знати і володіти формами і засобами національно-культурного відродження школи;
  • впровадження в життя народних традицій, звичаїв, обрядів, свят  (рідної мови, народної пісні тощо).
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Духницька Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
2494
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку