Тема: Океани
Мета оцінювання: встановити відповідності рівня особистих навчальних
досягнень учнів в оволодінні знаннями, уміннями, навичками з теми «Океани», виявити прогалини в знаннях;
виявлення рівня сформованості знань, способів навчальної діяльності школярів на рівнях:
формування в учнів способів самоконтролю, самооцінки,
самоаналізу, самокорекції видів навчальної діяльності.
Навчальні цілі:
Учень повинен засвоїти:
Пояснювати:
Характеризувати:
Застосовувати знання:
Аналізувати:
Оцінювати:
Тип уроку: урок тематичного оцінювання
Хід уроку:
І Організаційний момент.
Привітання. Вступне слово вчителя. Психологічна хвилинка
Правила роботи з листками контролю (вчитель готує листки з завданнями усіх етапів, з урахуванням максимальної кількості балів, які можуть отримати учнів під час виконання роботи)
ІІ Мотивація навчальної діяльності.
Постановка мети та визначення завдань.
ІІІ Оцінювання навчальних досягнень.
Мета оцінювання: виявити рівень сформованості знань учня про етапи дослідження океанів та характерні риси природи океанів за допомогою географічного диктанту
Форма робота: індивідуальна
ЗАВДАННЯ. Добавити пропущене слово (за кожну правильну відповідь учень отримує 0,5 балів, максимальна кількість балів – 2б)
Мета оцінювання: за допомогою тестів формату В виміряти рівень начальних досягнень учнів про географічне положення, морської течії океанів та особливості рельєфу океанів
Форма робота: індивідуальна
ЗАВДАННЯ. Співвіднести назви географічних об’єктів з їх географічним положенням, з наведених прикладів знайдіть логічну пару (за кожну правильно знайдену пару учень отримує 1 бал, максимальна кількість - 4б)
1) острів Шрі-Ланка 1) Тихий океан
2) Маріанський жолоб 2) Атлантичний океан
3) Баренцове море 3) Індійський океан
4) течія Гольфстрим 4) Північний Льодовитий океан
Мета оцінювання: виявити рівень сформованості знань та умінь учня графічно представити на карті основні географічні об’єкти: моря, , затоки, протоки, острови
Форма роботи: індивідуальна
ЗАВДАННЯ. За допомогою кольорових олівців позначте та підпишіть на контурній карті «Карта океанів» слідуючи географічні об’єкти:
Моря: Біле, Аравійське
Затоки: Персидська,
Протоки: Берингова
Острови: Гавайські, Ісландія
Течії: Канарська
Підводні хребти: Ломоносова
(за кожне правильно виконане завдання учень отримує 0,5 балів, максимальна кількість балів – 4б)
Форма роботи: індивідуальна
ЗАВДАННЯ: Охарактеризуйте екологічні проблеми Світового океану. Запропонуйте шляхи їх розв’язання. (учні працюють в групах по 4 чоловіка, де кожен має можливість отримати максимальну кількість балів – 2 б, головну роль відіграє старший групи)
Мета оцінювання: виявити рівень сформованості вмінь виділяти головне, розвивати мовленнєві вміння, культуру усного мовлення, розвиток логічного мислення, екологічної культури.
Форма роботи: робота в групах
ІV. Підсумок уроку.
Самоперевірка за допомогою написаних на дошці правильних відповідей
Збір виконаних завдань.
V. Домашнє завдання.