Модельна навчальна програма "Алгебра, 7 клас" НУШ, автора Істер О.С., 2023 р

Про матеріал
Модельна навчальна програма для закладів загальної середньої освіти "Алгебра, 7 клас" автора Істер О.С.
Перегляд файлу

Модельна навчальна програма для закладів загальної середньої освіти “Алгебра. 7 – 9  клас”, 2023 рік

Автор: Істер О.С.- учитель вищої категорії, учитель — методист, 050-387-39-71, ister69@gmail.com

7 клас

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Зміст навчального матеріалу

Види навчальної діяльності здобувачів освіти

Тема 1. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ

Розпізнає лінійне рівняння з однією змінною серед даних рівнянь; наводить приклади: рівносильних рівнянь, лінійних рівнянь з однією змінною, які мають один корінь, безліч коренів, не мають коренів; формулює: означення рівняння, кореня рівняння, рівносильних рівнянь, основні властивості рівняння; пояснює: що означає розвязати рівняння, що таке рівносильні рівняння; характеризує: випадки, коли лінійне рівняння має 1 розвязок, безліч розвязків, не має жодного; складає рівняння за умовою текстової задачі; розвязує вищеназвані типи рівнянь; створює математичну модель задачі у вигляді рівняння; розвязує сюжетні задачі з реальними даними щодо: безпеки руху, розрахунку сімейного бюджету, безпеки і охорони здоровя, практичних аспектів фінансів.

Загальні відомості про рівняння.

 

Рівносильні рівняння.

 

Лінійні рівняння з однією змінною.

 

Розвязування лінійних рівнянь.

 

Розвязування задач за допомогою лінійних рівнянь

 

Рівняння як математична модель задачі.

 Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, контролю знань та оцінювання результатів навчання.

   

Самостійна робота з підручником та

додатковою літературою. Пошук інформації в інтернеті.

   

Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність. Виступи з доповідями.

   

 Індивідуальна, колективна та групова робота й робота в парах під час розв’язування проблемних ситуацій.
    

Дидактичні ігри

Тема 2. ЦІЛІ ВИРАЗИ

Розуміє, що таке числовий вираз, вираз зі змінними; розрізняє: числові вирази та вирази зі змінними; одночлени серед інших алгебраїчних виразів, одночлени стандартного вигляду, подібні одночлени; многочлени, многочлени стандартного вигляду, подібні члени многочлена; читає числові вирази та вирази зі змінними, використовуючи математичну термінологію; записує числові вирази та вирази зі змінними; наводить приклади числових виразів, виразів зі змінними, одночленів та одночленів стандартного вигляду, многочленів; пояснює: як знайти числове значення виразу зі змінним; що таке тотожні вирази, тотожність, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт, многочлен ст.вигляду; розуміє дію піднесення до степеня, розкладання многочлена на множники, доведення властивостей степеня; формулює означення одночлена, степеня з натуральним показником, многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; властивості степеня; правила множення многочленів; записує та обгрунтовує властивості степеня з натуральним показником, формули скороченого множення; розвязує вправи, що передбачають обчислення числового виразу, тотожні перетворення виразів, застосування властивостей степеня для спрощення виразів, зведення одночлена чи многочлена до стандартного вигляду, множення одночленів чи многочленів, піднесення до степеня, рокладання многочлена на множники, визначення степеня многочлена, тощо.

Вирази зі змінними.Цілі раціональні вирази.

 

Тотожність. Тотожні перетворення виразу.

 

Степінь з натуральним показником.

 

Властивості степеня з натуральним показником.

 

Одночлен. Піднесення одночленів до степеня.

 

Множення одночленів.

 

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена.

 

 

Додавання, віднімання і множення многочленів.

 

Формули квадрата одночлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів.

 

 

Розкладання многочленів на множники.

 Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, контролю знань та оцінювання результатів навчання.

   

Самостійна робота з підручником та

додатковою літературою. Пошук інформації в інтернеті.

   

Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність. Виступи з доповідями.

   

 Індивідуальна, колективна та групова робота й робота в парах під час розв’язування проблемних ситуацій.
    

Дидактичні ігри

Тема 3. Функції

Наводить приклади: функціональних залежностей, лінійних функцій; розуміє: які залежності між величинами є функціональними, сутність поняття функції; пояснює, що таке аргумент, функція, область визначення і область значень функції, графік функції; формулює означення понять функція, графік функції, лінійна функція, пряма пропорційність; розпізнає лінійну функцію та пряму пропорційність; усвідомлює, що лінійні функції можуть слугувати математичними моделями реальних життєвих ситуацій; називає та ілюструє на прикладах способи задання функції; описує побудову графіка функції; розвязує вправи, що передбачають: знаходження ОВФ, знаходження значення функції, побудову графіка функції, визначення окремих характеристик функції за її графіком (нулі, додатні чи відємні значення); використовує лінійну функцію та її графік для моделювання реальних процесів.

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

 

Функція.

 

Область визначення та область значень функції.

 

Способи задання функції.

 

Графік функції.

 

Лінійна функція, її графік та властивості.

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, контролю знань та оцінювання результатів навчання.

   

Самостійна робота з підручником та

додатковою літературою. Пошук інформації в інтернеті.

   

Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність. Виступи з доповідями.

   

 Індивідуальна, колективна та групова робота й робота в парах під час розв’язування проблемних ситуацій.
    

Дидактичні ігри

Тема 4. Системи лінійних рівнянь з двома змінними

Розпізнає рівняння з двома змінними; наводить приклади: рівняння з двома змінними, системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; формулює означення лінійного рівняння з двома змінними, розвязку лінійного  рівняння з двома змінними; пояснює що означає ровязати рівняння з двома змінними, систему рівнянь з двома змінними, що таке графік рівняння з двома змінними; будує графіки рівняння; характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розвязок, має безліч розвязків, не має жодного розвязку; складає системи рівнянь за умовою текстової задачі; усвідомлює, що системи лінійних рівнянь можуть слугувати математичними моделями реальних ситуацій; розвязує системи двох рівнянь різними способами; створює математичну модель задачі у вигляді системи рівнянь.

Рівняння з двома змінними. Розвязок рівняння з двома змінними. Графік рівняння з двома змінними.

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік.

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розвязок.

Розвязування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом, способом додавання, способом підстановки.

 

Розвязування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними як математична модель задачі.

Виконання вправ та розв’язування задач (усно та письмово), передбачених очікуваними результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, контролю знань та оцінювання результатів навчання.

   

Самостійна робота з підручником та

додатковою літературою. Пошук інформації в інтернеті.

   

Дослідницька, проєктна та пошукова діяльність. Виступи з доповідями.

   

 Індивідуальна, колективна та групова робота й робота в парах під час розв’язування проблемних ситуацій.
    

Дидактичні ігри.

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Планування
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
Додано
22 вересня
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку