Модифікована навчальна програма з англійської мови для 5 класу /інклюзивне навчання/

Про матеріал
Модифікована навчальна програма з англійської мови для 5 класу розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. №898 зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2022 р. №972. Програма укладена на основі чинної Модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. Англійська мова (5-й рік навчання): підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: видавництво Астон, 2023. – 152 с. Програма укладена з урахуванням освітніх потреб здобувача освіти
Перегляд файлу

ПОВНА НАЗВА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

         Рішення педагогічної ради

        Протокол №__ від ________

        

 

 

МОДИФІКОВАНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ДЛЯ 5 КЛАСУ

/інклюзивне навчання/

 

 

 

                                                Учитель: ___________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Пояснювальна записка

 

Модифікована навчальна програма з англійської мови для 5 класу розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р.  №898 зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2022 р. №972. Програма укладена на основі чинної Модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. Англійська мова (5-й рік навчання): підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: видавництво Астон, 2023. – 152 с. Програма укладена з урахуванням освітніх потреб здобувача освіти.

 

Довготривалі цілі навчання:

  •          сприяти формуванню вміння здійснювати усне мовленнєве спілкування;
  •          стимулювати вміння розпізнавати на слух лексичні одиниці, граматичні структури;
  •          сприяти формуванню вміння самостійно вживати лексичні одиниці та граматичні структури в усному мовленні;
  •          сприяти формуванню навичок читання простих коротких слів та вміння розпізнавати їх значення;
  •          формувати навички письма;
  •          розвивати мовні, інтелектуальні й пізнавальні здібності;
  •          формувати позитивне ставлення до іноземної мови.

 

Короткотривалі цілі навчання

 

Зміст

Очікувані результати навчання

Оцінювання знань здобувачів освіти за семестр/рік

- Сприяти формуванню вміння презентувати себе (I am …. My name is …. My surname is ….), вимовляючи разом з педагогом, з учнями класу нові лінгвістичні одиниці.

- Формувати вміння прослуховувати аудіозапис та сприймати іноземну мову на слух з допомогою асистента вчителя.

- Сприяти формуванню вміння надавати короткі та повні відповіді на прості запитання.

- Формувати вміння описувати малюнок в усній формі, використовуючи вивчену лексику.

Starter

Повторення вивченого

/3 години/

 

 

- Відповідає на прості запитання про себе.

- Надає коротку інформацію про себе, своїх друзів  з допомогою асистента вчителя

 

Зразки робіт, портфоліо, усне опитування, тестові завдання, педагогічне спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Сприяти формуванню вмінь читати слова, короткі речення.

- Формувати навички розпізнавати іншомовні слова на слух.

- Сприяти виконанню простих завдань за прослуханим аудіозаписом з допомогою асистента вчителя.

- Формувати вміння давати відповіді на прості запитання до теми.

- Сприяти формуванню навичок складати речення з опорою на зразок і наочність.

- Стимулювати вміння писати слова до теми.

- Формувати вміння працювати в парах.

- Сприяти засвоєнню кількісних і порядкових числівників.

- Формувати вміння виконувати тестові завдання.

 

School is cool!

Школа - це круто!

/16 годин/

- Усно та письмово  використовує вивчені лексичні одиниці.

- Складає та записує з допомогою асистента вчителя 2-3 простих речення про шкільний день, улюблений урок.

- Уміє знаходити необхідні слова за словником.

- Читає з допомогою асистента вчителя слова, прості речення.

- Використовує числівники в мовленні та на письмі.

- Називає шкільні предмети, свій улюблений предмет з допомогою асистента вчителя

Педагогічне спостереження, виконання завдань на картках, перевірка розуміння лексики, тестові завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Стимулювати вміння складати прості запитання.

- Формувати вміння розповідати коротко про свою родину.

- Продовжити формування навичок читання слів, простих розповідних речень.

- Сприяти формуванню вміння прослуховувати аудіозаписи, знаходити знайомі слова.

- Формувати вміння давати відповіді на прості запитання до теми.

- Стимулювати вміння списувати слова відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та особливостей розвитку дрібної моторики рук.

What about your family?

Як щодо твоєї родини?

/17 годин/

- Використовує усно та письмово з допомогою асистента вчителя вивчену лексику до теми.

- Читає слова, речення, використовуючи словник, з допомогою асистента вчителя  знаходить потрібну інформацію.

- Складає  усно речення (1-2) про свою родину  з допомогою асистента вчителя та записує їх.

 

 

 

Зразки робіт, картки для індивідуальної роботи, виконання завдань, педагогічне спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Формувати навички читання слів, простих речень до теми.

- Стимулювати вміння давати відповіді з допомогою асистента вчителя на прості запитання.

- Формувати вміння користуватися словником, знаходити необхідні слова.

- Сприяти формуванню вміння працювати в парах.

- Формувати вміння складати речення про улюблену їжу.

It’s tasty!

Це смачно!

/17 годин/

 

- Усно та письмово з допомогою асистента вчителя використовує вивчену лексику.

- Визначає з

допомогою асистента вчителя та з опорою на малюнки корисну й шкідливу їжу.

- Називає слова до теми, вводить їх у прості речення з допомогою асистента вчителя.

- Читає слова, прості речення з допомогою асистента вчителя

Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження

 

 

 

 

 

 

 

- Формувати вміння називати, що зображено на малюнках, використовуючи іншомовні слова.

- Продовжити працювати над формуванням уміння читати слова, короткі речення до теми.

- Сприяти формуванню вміння прослуховувати аудіозаписи та виконувати прості завдання за прослуханим.

- Формувати навички використання вивченої лексики в усному та писемному мовленні.

It’s time to celebrate.

Час святкувати

/16 годин/

- Складає з допомогою асистента вчителя короткий опис малюнків до теми.

- Надає відповіді з допомогою асистента вчителя на прості запитання про улюблене свято.

- Використовує вивчені лексичні одиниці в усному мовленні з допомогою асистента вчителя.

- Списує слова, короткі речення до теми з допомогою асистента вчителя.

- Ознайомлюється з допомогою асистента вчителя з простими граматичними структурами, повторює за вчителем дієслова в різних часових формах.

Педагогічне спостереження, зразки робіт, перевірка вивченої лексики, виконання індивідуальних завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Формувати вміння використовувати прості репліки – відповіді на запитання.

- Стимулювати вміння читати слова, короткі речення до теми.

- Формувати вміння працювати в команді.

- Формувати вміння складати прості речення про погоду.

- Удосконалювати вміння шукати необхідні слова, використовуючи словник.

What’s the weather like today?

Яка сьогодні погода?

/14 годин/

- Складає з допомогою асистента вчителя прості запитання про погоду та формує відповіді на них.

- З допомогою асистента вчителя складає речення про улюблену погоду, пору року.

- Читає лексичні одиниці, короткі речення про погоду.

- Описує погоду за малюнком з допомогою асистента вчителя.

- Записує слова про погоду та одяг у різні пори року.

Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Формувати навички прослуховування та читання коротких діалогів.

- Опрацювати нові лексичні одиниці.

- Сприяти формуванню навичок доповнювати слова в письмовій формі.

- Формувати вміння складати прості речення про свої улюблені заняття.

- Стимулювати вміння знайти в інтернеті інформацію про хобі відомих людей.

- Формувати навички вживати в мовленні дієслова to like.

 

Let’s have fun!

Відпочинок і дозвілля. Гайда веселитись!

/14 годин/

- Використовує лексичні одиниці в усній та письмовій формах.

- З допомогою асистента вчителя складає речення про свої улюблені заняття.

- Читає з допомогою асистента вчителя слова та речення до теми.

- Складає розповідь (2-3 речення) про заняття у вільний час.

Педагогічне спостереження, зразки робіт, перевірка вивченої лексики, виконання індивідуальних завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Сприяти участі в коротких рольових іграх.

- Удосконалювати навички читання слів, речень.

- Формувати навички відповідати на прості запитання, працювати в парах.

- Сприяти виконанню простих граматичних завдань

The place I live in

Місце, в якому я живу

/16 годин/

- Описує малюнок з допомогою асистента вчителя.

- Складає речення (2-3) про своє село з допомогою асистента вчителя.

- Доповнює слова у письмовій формі.

- Читає слова, короткі речення про своє рідне село.

- Записує з допомогою асистента вчителя слова до теми.

Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження

 

 

 

 

 

- Формувати навички читання коротких текстів.

- Сприяти виконанню завдань за прочитаним.

- Формувати вміння давати відповіді на запитання з використанням вивченої лексики.

- Заохочувати до виконання граматичних завдань.

- Формувати вміння працювати в парах.

Where to travel?

Куди подорожувати?

/15 годин/

 

- Усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці.

- З допомогою асистента вчителя складає речення про вид транспорту, яким любить подорожувати.

- Читає короткі повідомлення.

- З допомогою асистента вчителя розповідає про способи подорожування (2-3  речення).

- Знаходить за словником значення нових слів.

Зразки робіт, картки для індивідуальної роботи, педагогічне спостереження, перевірка вивченої лексики

 

 

 

 

 

 

 

 

- Удосконалювати вміння використовувати в усній і письмовій формах вивчені лексичні одиниці до тем.

- Сприяти застосуванню граматичних структур у мовленнєвій діяльності.

 

Let’s repeat!

Нумо повторимо!

/4 години/

- Усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці.

- З допомогою асистента вчителя списує слова, речення.

- Розпізнає на слух і розуміє значення вивчених слів.

- Називає зображені на малюнку предмети англійською мовою з допомогою асистента вчителя.

Аналіз портфоліо, зразки робіт, тестові завдання, перевірка вивчених лексичних одиниць і граматичних структур.


 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
25 вересня
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку