ПОВНА НАЗВА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради
Протокол №__ від ________
МОДИФІКОВАНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ДЛЯ 5 КЛАСУ
/інклюзивне навчання/
Учитель: ___________
Пояснювальна записка
Модифікована навчальна програма з англійської мови для 5 класу розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. №898 зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2022 р. №972. Програма укладена на основі чинної Модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. Англійська мова (5-й рік навчання): підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: видавництво Астон, 2023. – 152 с. Програма укладена з урахуванням освітніх потреб здобувача освіти.
Довготривалі цілі навчання:
Короткотривалі цілі навчання
|
Зміст |
Очікувані результати навчання |
Оцінювання знань здобувачів освіти за семестр/рік |
- Сприяти формуванню вміння презентувати себе (I am …. My name is …. My surname is ….), вимовляючи разом з педагогом, з учнями класу нові лінгвістичні одиниці. - Формувати вміння прослуховувати аудіозапис та сприймати іноземну мову на слух з допомогою асистента вчителя. - Сприяти формуванню вміння надавати короткі та повні відповіді на прості запитання. - Формувати вміння описувати малюнок в усній формі, використовуючи вивчену лексику. |
Starter Повторення вивченого /3 години/
|
- Відповідає на прості запитання про себе. - Надає коротку інформацію про себе, своїх друзів з допомогою асистента вчителя
|
Зразки робіт, портфоліо, усне опитування, тестові завдання, педагогічне спостереження
|
- Сприяти формуванню вмінь читати слова, короткі речення. - Формувати навички розпізнавати іншомовні слова на слух. - Сприяти виконанню простих завдань за прослуханим аудіозаписом з допомогою асистента вчителя. - Формувати вміння давати відповіді на прості запитання до теми. - Сприяти формуванню навичок складати речення з опорою на зразок і наочність. - Стимулювати вміння писати слова до теми. - Формувати вміння працювати в парах. - Сприяти засвоєнню кількісних і порядкових числівників. - Формувати вміння виконувати тестові завдання.
|
School is cool! Школа - це круто! /16 годин/ |
- Усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці. - Складає та записує з допомогою асистента вчителя 2-3 простих речення про шкільний день, улюблений урок. - Уміє знаходити необхідні слова за словником. - Читає з допомогою асистента вчителя слова, прості речення. - Використовує числівники в мовленні та на письмі. - Називає шкільні предмети, свій улюблений предмет з допомогою асистента вчителя |
Педагогічне спостереження, виконання завдань на картках, перевірка розуміння лексики, тестові завдання
|
- Стимулювати вміння складати прості запитання. - Формувати вміння розповідати коротко про свою родину. - Продовжити формування навичок читання слів, простих розповідних речень. - Сприяти формуванню вміння прослуховувати аудіозаписи, знаходити знайомі слова. - Формувати вміння давати відповіді на прості запитання до теми. - Стимулювати вміння списувати слова відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей та особливостей розвитку дрібної моторики рук. |
What about your family? Як щодо твоєї родини? /17 годин/ |
- Використовує усно та письмово з допомогою асистента вчителя вивчену лексику до теми. - Читає слова, речення, використовуючи словник, з допомогою асистента вчителя знаходить потрібну інформацію. - Складає усно речення (1-2) про свою родину з допомогою асистента вчителя та записує їх.
|
Зразки робіт, картки для індивідуальної роботи, виконання завдань, педагогічне спостереження
|
- Формувати навички читання слів, простих речень до теми. - Стимулювати вміння давати відповіді з допомогою асистента вчителя на прості запитання. - Формувати вміння користуватися словником, знаходити необхідні слова. - Сприяти формуванню вміння працювати в парах. - Формувати вміння складати речення про улюблену їжу. |
It’s tasty! Це смачно! /17 годин/
|
- Усно та письмово з допомогою асистента вчителя використовує вивчену лексику. - Визначає з допомогою асистента вчителя та з опорою на малюнки корисну й шкідливу їжу. - Називає слова до теми, вводить їх у прості речення з допомогою асистента вчителя. - Читає слова, прості речення з допомогою асистента вчителя |
Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження
|
- Формувати вміння називати, що зображено на малюнках, використовуючи іншомовні слова. - Продовжити працювати над формуванням уміння читати слова, короткі речення до теми. - Сприяти формуванню вміння прослуховувати аудіозаписи та виконувати прості завдання за прослуханим. - Формувати навички використання вивченої лексики в усному та писемному мовленні. |
It’s time to celebrate. Час святкувати /16 годин/ |
- Складає з допомогою асистента вчителя короткий опис малюнків до теми. - Надає відповіді з допомогою асистента вчителя на прості запитання про улюблене свято. - Використовує вивчені лексичні одиниці в усному мовленні з допомогою асистента вчителя. - Списує слова, короткі речення до теми з допомогою асистента вчителя. - Ознайомлюється з допомогою асистента вчителя з простими граматичними структурами, повторює за вчителем дієслова в різних часових формах. |
Педагогічне спостереження, зразки робіт, перевірка вивченої лексики, виконання індивідуальних завдань
|
- Формувати вміння використовувати прості репліки – відповіді на запитання. - Стимулювати вміння читати слова, короткі речення до теми. - Формувати вміння працювати в команді. - Формувати вміння складати прості речення про погоду. - Удосконалювати вміння шукати необхідні слова, використовуючи словник. |
What’s the weather like today? Яка сьогодні погода? /14 годин/ |
- Складає з допомогою асистента вчителя прості запитання про погоду та формує відповіді на них. - З допомогою асистента вчителя складає речення про улюблену погоду, пору року. - Читає лексичні одиниці, короткі речення про погоду. - Описує погоду за малюнком з допомогою асистента вчителя. - Записує слова про погоду та одяг у різні пори року. |
Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження
|
- Формувати навички прослуховування та читання коротких діалогів. - Опрацювати нові лексичні одиниці. - Сприяти формуванню навичок доповнювати слова в письмовій формі. - Формувати вміння складати прості речення про свої улюблені заняття. - Стимулювати вміння знайти в інтернеті інформацію про хобі відомих людей. - Формувати навички вживати в мовленні дієслова to like.
|
Let’s have fun! Відпочинок і дозвілля. Гайда веселитись! /14 годин/ |
- Використовує лексичні одиниці в усній та письмовій формах. - З допомогою асистента вчителя складає речення про свої улюблені заняття. - Читає з допомогою асистента вчителя слова та речення до теми. - Складає розповідь (2-3 речення) про заняття у вільний час. |
Педагогічне спостереження, зразки робіт, перевірка вивченої лексики, виконання індивідуальних завдань
|
- Сприяти участі в коротких рольових іграх. - Удосконалювати навички читання слів, речень. - Формувати навички відповідати на прості запитання, працювати в парах. - Сприяти виконанню простих граматичних завдань |
The place I live in Місце, в якому я живу /16 годин/ |
- Описує малюнок з допомогою асистента вчителя. - Складає речення (2-3) про своє село з допомогою асистента вчителя. - Доповнює слова у письмовій формі. - Читає слова, короткі речення про своє рідне село. - Записує з допомогою асистента вчителя слова до теми. |
Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження
|
- Формувати навички читання коротких текстів. - Сприяти виконанню завдань за прочитаним. - Формувати вміння давати відповіді на запитання з використанням вивченої лексики. - Заохочувати до виконання граматичних завдань. - Формувати вміння працювати в парах. |
Where to travel? Куди подорожувати? /15 годин/
|
- Усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці. - З допомогою асистента вчителя складає речення про вид транспорту, яким любить подорожувати. - Читає короткі повідомлення. - З допомогою асистента вчителя розповідає про способи подорожування (2-3 речення). - Знаходить за словником значення нових слів. |
Зразки робіт, картки для індивідуальної роботи, педагогічне спостереження, перевірка вивченої лексики
|
- Удосконалювати вміння використовувати в усній і письмовій формах вивчені лексичні одиниці до тем. - Сприяти застосуванню граматичних структур у мовленнєвій діяльності.
|
Let’s repeat! Нумо повторимо! /4 години/ |
- Усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці. - З допомогою асистента вчителя списує слова, речення. - Розпізнає на слух і розуміє значення вивчених слів. - Називає зображені на малюнку предмети англійською мовою з допомогою асистента вчителя. |
Аналіз портфоліо, зразки робіт, тестові завдання, перевірка вивчених лексичних одиниць і граматичних структур. |