№ з/п |
Кількість годин |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учня |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
1. |
32 |
Тема 1. Раціональні вирази
Раціональні вирази.
Раціональні дроби.
Основна властивість раціонального дробу.
Арифметичні дії з раціональними дробами.
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.
Степінь із цілим показником та його властивості.
Стандартний вигляд числа.
Функція , її графік і властивості |
Учень: має уявлення про дріб; знає основну властивість дробу; розпізнає дріб серед інших буквенних виразів; використовує основну властивість дробу під час обчислення; знаходить суму, різницю, добуток і частку двох дробів; формулює означення оберненої пропорційності, гіперболи; основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; умову рівності дробу нулю; означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; записує формулу функції; складає таблицю значень заданої функції для кількох значень аргументу; будує графік функції. |
Сенсомоторний розвиток: будує за допомогою креслярських інструментів графік функції; будує декілька функцій в одній системі координат; виконує всі рухові дії, які потрібні для виконання завдання. Пізнавальна діяльність: обчислює чотири алгебраїчні дії з дробами; використовує їх основну властивість під час розв’язування; виконує скорочення дробів; навчається будувати функцію та використовувати графік функції під час розв’язування задач; оволодіває вміннями розв’язувати вправи, що передбачають всі дії з дробами, розв’язувати рівняння із змінною в знаменнику дробу; виконує дії над степенями з цілим показником. Мовленнєвий розвиток: розпізнає, називає і записує дроби; читає арифметичні дії з дробами використовуючи терміни: сума, різниця, добуток і частка; формулює: основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; відтворює правила додавання, віднімання, множення, ділення дробів; описує алгоритм скорочення дробу; обгрунтовує властивості степеня з цілим показником; називає формулу функції у = k/x, формулює її означення; пояснює графік даної функції. Формування математичного мислення: розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, планувати та контролювати власні дії; розвиток вмінь аналізувати навчальний матеріал, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, діяти за аналогією. |
2. |
13 |
Тема 2. Квадратні корені і дійсні числа
Функція y = x2, її графік і властивості.
Арифметичний квадратний корінь. Властивості арифметичного квадратного кореня.
Раціональні числа.
Ірраціональні числа. Дійсні числа.
Функція , її графік і властивості |
Учень: має уявлення про квадратний корінь, арифметичний квадратний корінь, тотожності (√а)² = а, а > 0; √а² = |а|; знає властивості арифметичного квадратного кореня; знаходить значення арифметичного квадратного кореня; застосовує властивості арифметичного квадратного кореня для спрощення виразів; розрізняє графіки функцій у=х² і у=√х; будує графіки функцій у=х² і у=√х за заданими значеннями; графічно розв’язує рівняння.
|
Сенсомоторний розвиток: будує за допомогою креслярських інструментів графіки функцій у=х² і у=√х; виконує всі рухові дії, які необхідні для виконання завдань. Пізнавальна діяльність: оволодіває поняттями квадратний корень, арифметичний квадратний корень; засвоює властивості квадратного кореня; отримує уявлення про ірраціональні числа та дійсні числа; навчається виконувати тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені; навчається класифікувати дійсні числа; ознайомлюється з тотожностями (√а)² = а, а > 0; √а² = | а |; оволодіває вміннями розв’язувати вправи, що передбачають застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь; навчається аналізувати співвідношення між числовими множинами та їх елементами. |
3. |
18 |
Тема 3. Квадратні рівняння
Квадратні рівняння.
Формула коренів квадратного рівняння.
Теорема Вієта.
Квадратний тричлен.
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.
Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
Учень: має уявлення про квадратне рівняння; знає означення квадратного рівняння; виводить формулу його коренів; розпізнає квадратне рівняння серед інших рівнянь; записує і пояснює формулу коренів квадратного рівняння, способи розв’язування неповних квадратних рівнянь, формулу розкладання квадратного тричлена на множники; розв’язує неповні квадратні рівняння і квадратні рівняння за формулою коренів квадратного рівняння; знаходить суму та добуток коренів зведеного квадратного рівняння за теоремою Вієта; розв’язує нескладні раціональні рівняння, що зводяться до квадратних рівнянь; розв’язує дробові рівняння; розв’язує нескладні текстові задачі на складання квадратних рівнянь, що зводяться до квадратних.
|
Сенсомоторний розвиток: виконує всі рухові дії, які необхідні для виконання завдань. Пізнавальна діяльність: оволодіває поняттям квадратного рівняння; навчається виводити його формулу; формуються вміння розв’язувати квадратні рівняння і застосовувати їх до розв’язання математичних задач; навчається розв’язувати вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь різних видів; застосування теореми Вієта і оберненої до неї теореми; оволодіває вміннями складати і розв’язувати квадратні рівняння і рівняння, що зводяться до них, як математичних моделей текстових задач.
|
4. |
7 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
|
|
Довгострокова мета: