ЗАТВЕРДЖЕНО
на засіданні педагогічної ради
Ліцей 39
Міста Києва
від _________________ 2024 р.
МОДИФІКОВАНА ПРОГРАМА
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
(першого семестру)
НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Пояснювальна записка
Модифікована програма з англійської мови для 6 класів розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Зимомря І.М., Мойсюк В.А., Тріфан М.С., Унгурян І.К., Яковчук М.В.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Джоанна Коста та Мелані Вільямс “Prepare” Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста та Мелані Вільямс “Prepare” – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 144 з урахуванням освітніх потреб здобувача освіти.
№з/п |
Теми навчального матеріалу |
Зміст навчального матеріалу |
Очікуванні результати |
1. |
Тема 1. Повторення. Школа. Здоров’я і спорт
Щоденні справи Улюблене заняття Улюблений вид спорту Моя родина Мої шкільні предмети Особові займенники Алфавіт Конструкції - There is, there are Дієслово - Verb to be Конструкції - Have got/Has got
Числа, дати Модальні дієслова (Verb can)
Прислівники (Adverbs of frequency) Теперішній час - Present Simple Порівняння часів - Present continuous and Simple Сполучники: Or, but та and Правила читання звуку /ə/ |
-Повідомляє інформацію про наявність та відсутність шкільних предметів у класі. - Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. - Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі. - Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри. - Може надати інформацію про себе та свої спортивні хобі, сприймає інформацію по темі на слух і розпізнає в тексті. - Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. - Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті. - Може надати інформацію щодо своїх повсякденних справ і тих, що відбуваються зараз, ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. - Може написати коротке повідомлення про свій день. - Читає короткі тексти про паралімпійські ігри і українських паралімпійських чемпіонів. - Презентує результати проєктної роботи. |
- Поєднує діяльність із фразою
- Коротко говорить про розпорядок дня
- Коротко говорить про улюблений вид спорту
- Може вказати на улюблену справу, хобі
- Може назвати різні види захоплень
- Може написати Числа, дати, дні тижня, місяці
- Може назвати літери алфавіту у словах
- Може скласти та написати короткі речення з: Конструкції - There is, there are Дієслово - Verb to be Конструкції - Have got/Has got Модальним дієсловом (Verb can) Прислівники (Adverbs of frequency) Теперішній час - Present Simple Порівняння часів - Present continuous and Simple Сполучниками: Or, but та and
Може: - показати кімнати та називає їх; - називати члени родини; - називати предмети меблів; - називати шкільні предмети; - прочитати та перекласти тексти; - сприймати на слух елементи прослуханого тексту. - Може презентувати результати проєктної роботи «Паралімпійські ігри», склавши 5 – 7 речень. |
2. |
Тема 2. Мистецтво. Відпочинок та дозвілля Види музики Почуття та емоції Музика та музичні інструменти Стилі музики Бесіда про емоції Продукти харчування, улюблені страви в Україні та країнах виучуваної мови
Правила читання слів Граматичні структури: like, don’t like, hate, love + -ing Past simple of be – was/were
|
-Може назвати різні стилі музики та музикальні інструменти, описати взаємодію з різними музичними інструментами. -Може розповісти про різні стилі музики та музикальні інструменти. -Може розповісти про своє захоплення музикою. -Може розповісти про свої преференції у стилях музики та музикальних інструментів. -Може описати почуття та емоції людей. -Може розповісти про власні почуття та емоції. -Може описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками -Може поділитись інформацією у письмовому вигляді про досвід перебування на вечірках - Презентує індивідуальні проєкти, -Mоже дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, проблеми та способи їх поступового рішення - Створює проєкт "Вечірка-сюрприз" |
- Може скласти та написати короткі речення з граматичними структурами: - like, don’t like, hate, love + -ing - Past simple of be – was/were Може: - назвати деякі стилі музики та музикальні інструменти; - розповісти про своє захоплення музикою склавши кілька речень; - розповісти кілька речень про досвід перебування на вечірках; - називати та написати слова - частини тіла; - називати та написати слова - продукти харчування; - називає фрукти і овочі, національні страви; - розказати про улюблену страву та перелічує продукти, з яких вона приготовлена; - вміє розділяти здорове і не здорове харчування; - прочитати та перекласти тексти; - сприймати на слух елементи прослуханого тексту; - може показати емоції; - Може презентувати результати проєктної роботи «Вечірка-сюрприз», склавши 5 – 7 речень. |
3. |
Тема 3. Дозвілля Відомі події в історії Робота та досвід роботи Захоплива подорож Улюблені місця, відомі споруди та їх опис Безпека вдома
Минулий час - Past simple: regular and irregular verbs; -Past simple: negatives and questions; -Вимова закінчення -ed someone, anyone, etc. Правила читання звуку /ɜː/ і /ɔː/
|
- Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом - Може розповісти про видатні події у світовій історії та навести приклади - Може розповісти про видатні події в історії своєї країни - Може обговорити будівлі міста та описати їх - Може розповісти про різні професії та навички, які притаманні певній професійній діяльності - Може вести бесіду та ставити питання про події, що стались в минулому - Може вести бесіду про роботу та професійні навички Може поділитись та надати інформацію про роботу у вихідний день - Може розповісти про роботу, яку вони б хотіли у майбутньому та чому -Може називати види активностей, якими люди займаються на відпочинку та у вільний час |
- Може скласти та написати короткі речення з граматичними структурами: - Минулий час - Past simple: regular and irregular verbs; -Past simple: negatives and questions; - someone, anyone, etc.;
Може: - називати та написати слова – щоденні дії - називати та написати слова –шкільні предмети - прочитати та перекласти тексти; - сприймати на слух елементи прослуханого тексту; -Розрізняє звуки /ɜː/ і /ɔː/ та може прочитати слова; - сортує іменники на злічувальні і незлічувальні; - Може презентувати результати проєктної роботи «Поради при надзвичайних ситуаціях вдома», склавши 5 – 7 речень.
|
4. |
Тема 4. Одяг і мода. Покупки ОдягОпис власних речейКупівля-продаж речейПокупкиПравила читання звуку /s/, /ʃ/, /tʃ/, /ə/Займенникиsome, any, a lot of, a few,a bit ofфрази з forТрадиції святкування Різдва та Нового Року в англомовних країнах та Україні
|
- Може описати картинку – розповісти, про різний одяг людей. Навести приклади свого улюбленого одягу. - Може розповісти про одяг та улюблені покупки використовуючи відповідні займенники -Може назвати речі, які часто купує у магазинах, розповідати про свідомі та обдумані покупки. -Аргументує вибір з приводу онлайн чи офлайн шопінгу -Може розповісти про онлайн - бізнес. Аргументувати свою думку на основі прочитаної інформації. -Може розповісти про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. Надає уточнювальну інформацію. -Може проаналізувати текст про типи місць, куди можна піти за покупками; -Презентує індивідуальний проєкти, готує і проводять опитування за відповідною темою; - Може читати та переказати текст Традиції святкування Різдва та Нового Року в англомовних країнах та Україні |
- Може описати картинку про одяг людей. - Може назвати речі, які часто купує у магазинах; - Складає речення з - some, any, a lot of, a few,a bit of- Може записати речення з займенниками;- Показує на карті країни; - Намагається побудувати запитання; -Розрізняє звуки /s/, /ʃ/, /tʃ/, /ə/ та може прочитати слова;Може: -називати та написати слова –одяг та матеріали -скласти та написати слова – фрази з for- може назвати великі свята у році - Може презентувати результати проєктної роботи «Мої покупки», склавши 5 – 7 речень. - Може читати та перекладати текст «Традиції святкування Різдва та Нового Року в англомовних країнах та Україні» |