МОДИФІКОВАНА ПРОГРАМА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ (першого семестру) НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Про матеріал
МОДИФІКОВАНА ПРОГРАМА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ (ПЕРШОГО СЕМЕСТРУ). ЦЯ ПРОГРАМА ДОПОМОЖЕ ЧИТЕЛЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІДГОТУВАТИ НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ УЧНІВ З ООП. ТАКІ ЗМІНИ ВНОСЯТЬ В ТИПОВУ ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ ЗЗСО З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ.
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні педагогічної ради

Ліцей 39

Міста Києва 

від _________________ 2024 р.

        

  

 

 

 

 

МОДИФІКОВАНА ПРОГРАМА

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ

(першого семестру)

НА  2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

 

 

Модифікована програма з англійської мови для 6 класів розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Зимомря І.М., Мойсюк В.А., Тріфан М.С., Унгурян І.К., Яковчук М.В.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Джоанна Коста та Мелані Вільямс “Prepare” Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста та Мелані Вільямс “Prepare” – Київ: Видавництво «Лінгвіст»,  2022 – 144 з урахуванням освітніх потреб здобувача освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№з/п

Теми навчального матеріалу

Зміст навчального матеріалу

Очікуванні результати

1.

Тема 1.

Повторення. Школа. Здоров’я і спорт

 

Щоденні справи

Улюблене заняття

Улюблений вид спорту

Моя родина

Мої шкільні предмети

Особові займенники

Алфавіт

Конструкції - There is, there are

Дієслово - Verb to be

Конструкції - Have got/Has got

 

Числа, дати

Модальні дієслова (Verb can)

 

Прислівники (Adverbs of frequency)

Теперішній час - Present Simple

Порівняння часів - Present continuous and Simple

Сполучники: Or, but та and

Правила читання звуку /ə/

-Повідомляє інформацію про наявність та відсутність шкільних предметів у класі.

- Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

- Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі.

- Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри.

- Може надати інформацію про себе та свої спортивні хобі, сприймає інформацію по темі на слух і розпізнає в тексті.

- Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

- Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті.

- Може надати інформацію щодо своїх повсякденних справ і тих, що відбуваються зараз, ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

- Може написати коротке повідомлення про свій день.

- Читає короткі тексти про паралімпійські ігри і українських паралімпійських чемпіонів.

- Презентує результати проєктної роботи.

 

 - Поєднує діяльність із фразою

 

 - Коротко говорить про розпорядок дня

 

 - Коротко говорить про улюблений вид спорту

      

 - Може вказати на улюблену справу, хобі

        

 - Може назвати різні види захоплень

 

 - Може написати Числа, дати, дні тижня, місяці

 

 - Може назвати літери алфавіту у словах

 

 - Може скласти та написати короткі речення з:

  Конструкції - There is, there are

  Дієслово - Verb to be

  Конструкції - Have got/Has got

  Модальним дієсловом (Verb can)

  Прислівники (Adverbs of frequency)

  Теперішній час - Present Simple

  Порівняння часів - Present continuous and     Simple

 Сполучниками: Or, but та and

 

  Може:

   - показати кімнати та називає їх;

   - називати члени родини;

   - називати предмети меблів;

   - називати шкільні предмети;

   - прочитати та перекласти тексти;

    - сприймати на слух елементи прослуханого тексту.

 - Може презентувати результати проєктної роботи  «Паралімпійські ігри», склавши 5 – 7 речень.

2.

Тема 2.  

 Мистецтво. Відпочинок та дозвілля

Види музики

Почуття та емоції

Музика та музичні інструменти

Стилі музики

Бесіда про емоції

Продукти харчування, улюблені страви в Україні та країнах

виучуваної мови

 

Правила читання слів

Граматичні структури:

like, don’t like, hate, love + -ing

Past simple of be – was/were

 

 

 -Може назвати різні стилі музики та музикальні інструменти, описати взаємодію з різними музичними інструментами.

 -Може розповісти про різні стилі музики та музикальні інструменти.

 -Може розповісти про своє захоплення музикою.

 -Може розповісти про свої преференції у стилях музики та музикальних інструментів.

 -Може описати почуття та емоції людей.

 -Може розповісти про власні почуття та емоції.

 -Може описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

 -Може поділитись інформацією у письмовому вигляді про досвід перебування на вечірках

- Презентує індивідуальні проєкти,

-Mоже дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, проблеми та способи їх поступового рішення

- Створює проєкт "Вечірка-сюрприз"

 - Може скласти та написати короткі речення з граматичними структурами:

 - like, don’t like, hate, love + -ing

 - Past simple of be – was/were

  Може:

   - назвати деякі стилі музики та музикальні інструменти;

   - розповісти про своє захоплення музикою склавши кілька речень;

   - розповісти кілька речень про досвід перебування на вечірках;

   - називати та написати слова - частини тіла;

   - називати та написати слова - продукти харчування;

   - називає фрукти і овочі, національні страви;

   - розказати про улюблену страву та перелічує продукти, з яких вона приготовлена;

    - вміє розділяти здорове і не здорове харчування;

     - прочитати та перекласти тексти;

      - сприймати на слух елементи прослуханого тексту;

 - може показати емоції;

 - Може презентувати результати проєктної роботи  «Вечірка-сюрприз», склавши 5 – 7 речень.

3.

Тема 3.

Дозвілля

Відомі події в історії

Робота та досвід роботи

Захоплива подорож

Улюблені місця, відомі споруди та їх опис

Безпека вдома

 

Минулий час - Past simple: regular and  irregular verbs;

-Past simple: negatives and questions;

-Вимова закінчення -ed

someone, anyone, etc.

Правила читання звуку /ɜː/ і /ɔː/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом

- Може розповісти про видатні події у світовій історії та навести приклади

 - Може розповісти про видатні події в історії своєї країни

 - Може обговорити будівлі міста та описати їх

 - Може розповісти про різні професії та навички, які притаманні певній професійній діяльності

 - Може вести бесіду  та ставити питання про події, що стались в минулому

 - Може вести бесіду про роботу та професійні навички

Може поділитись та надати інформацію про роботу у вихідний день

- Може розповісти про роботу, яку вони б хотіли у майбутньому та чому

 -Може називати види активностей, якими люди займаються на відпочинку та у вільний час

- Може скласти та написати короткі речення з граматичними структурами:

- Минулий час - Past simple: regular and  irregular verbs;

-Past simple: negatives and questions;

- someone, anyone, etc.;

 

 Може:

 - називати та написати слова – щоденні дії

 - називати та написати слова –шкільні предмети

 - прочитати та перекласти тексти;

 - сприймати на слух елементи прослуханого тексту;

-Розрізняє звуки /ɜː/ і /ɔː/ та може прочитати слова;

- сортує іменники на злічувальні і незлічувальні;

- Може презентувати результати проєктної роботи  «Поради при надзвичайних ситуаціях вдома», склавши 5 – 7 речень.

 

 

4.

Тема 4.

 Одяг і мода. Покупки

Одяг

Опис власних речей

Купівля-продаж речей

Покупки

Правила читання звуку /s/, /ʃ/, /tʃ/, /ə/

Займенники

some, any, a lot of, a few,

a bit of

фрази  з  for

Традиції святкування Різдва та Нового Року в англомовних країнах та Україні

 

 

 

- Може описати картинку – розповісти, про різний одяг людей. Навести приклади свого улюбленого одягу.

- Може розповісти про одяг та улюблені покупки використовуючи відповідні займенники

-Може назвати речі, які часто купує у магазинах, розповідати про свідомі та обдумані покупки.

-Аргументує вибір з приводу онлайн чи офлайн шопінгу

-Може розповісти про онлайн - бізнес. Аргументувати свою думку на основі прочитаної інформації.

-Може розповісти про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. Надає уточнювальну інформацію.

-Може проаналізувати текст про типи місць, куди можна піти за

покупками;

-Презентує індивідуальний проєкти, готує і проводять опитування за відповідною темою;

- Може читати та переказати текст Традиції святкування Різдва та Нового Року в англомовних країнах та Україні

 

- Може описати картинку про одяг людей.

-  Може назвати речі, які часто купує у магазинах;

-  Складає речення з - some, any, a lot of, a few,

a bit of

-  Може записати речення з займенниками; 

- Показує на карті країни;

- Намагається побудувати запитання;

-Розрізняє звуки /s/, /ʃ/, /tʃ/, /ə/ та може прочитати слова;

 Може:

 -називати та написати слова –одяг та матеріали

 -скласти та написати слова – фрази  з  for

-  може назвати великі свята у році

 - Може презентувати результати проєктної роботи  «Мої покупки», склавши 5 – 7 речень.

 - Може читати та перекладати текст «Традиції святкування Різдва та Нового Року в англомовних країнах та Україні»

 

docx
Додав(-ла)
Гладюк Інна
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
7 листопада
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку