Модифікована програма з інформатики 4 клас

Про матеріал
модифікована програма з інформатики для учня 4 касу з урахуванням змін, які внесені у типову освітню програму ЗЗСО з урахуванням особлив,стей психофізичного розвитку дитини. спрощення завдань. Мета програми: спрощення завдань, скорочення змісту матеріалу, який необхідно засвоїти дитині з ООП,надання додаткового часу школяру з ООП для роботи з текстовим / навчальним матеріалом; зниження складності завдання тощо.
Перегляд файлу

Схвалено        Затверджую

Педагогічною радою ліцею      Директор ліцею

29 серпня 2023 року       ______________________

Протокол №1        

Голова ПР________

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма (модифікована)

 з інформатики

на 20  -20   н.р.

здобувача освіти 4-А класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

Види навчальної діяльності

Очікувані результати навчання

1. ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ 

Інформація. Інформаційні процеси

 

Способи подання інформації

 

Сучасні цифрові пристрої

 

Сучасні носії інформації

 

Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних)

 

Збереження інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

 

Безпека в цифровому світі

 

Програмне забезпечення комп’ютера

 

Створення та редагування текстів за допомогою комп’ютера

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень за допомогою вчителя:

  • має уявлення про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією (з опорою на малюнки);

 

  • перетворює одну форму подання інформації в іншу: (текстове – в графічне, числове – в текстове тощо);
  • розрізняє види інформації за способом подання
  • наводить приклади сучасних комп’ютерних пристроїв
  • намагається пояснювати наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв
  • називає носії інформації;
  • розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації;
  • наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації;
  • намагається висловлювати припущення про достовірність інформації;

* За допомогою вчителя показує (називає) носії інформації;

 * За вказівкою учителя обирає пристрої для введення та виведення інформації.

  • використовує мережі для отримання достовірної інформації та спілкування;
  • висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з цифрових та інших джерел;
  • виявляє повагу до авторства інших осіб

* За допомогою виконує прості перетворення інформації з однієї форми подання в іншу.

 

ІНТЕРНЕТ

Пошук інформації у мережі Інтернет Інформаційна взаємодія.

Критичне оцінювання інформації

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень :

  • розуміє призначення програми-браузера;
  • вміє використовувати гіперпосилання;
  • висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел

Учень за допомогою вчителя:

  • Здійснює простий пошук інформації в мережі Інтернет

 

ІНФОРМАЦІЙНІ МОДЕЛІ

Складові частини об’єктів

 

Дії об’єктів

 

Форматування та редагування об’єктів

 

Створення структурних моделей

 

Додавання анімаційних ефектів до об’єктів

 

Розв’язування задач з використанням

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень має уявлення:

  • про складові об’єкта
  • частково класифікує об’єкти за їх властивостями
  • створює прості інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення, звук тощо для представлення ідей та/або результатів діяльності;
  • створює та змінює прості зображення;
  • вміє заповнювати таблицю ознак для предметів з однієї групи (класу);
  •  

Учень за допомогою вчителя:

  • створює прості інформаційні продукти, поєднуючи текст, зображення;
  • створює просту анімацію

 

* Під контролем вчителя намагається виконувати прості інтерактивні вправи;

* За допомогою учителя створює та редагує прості геометричні моделі та змінює значення їх властивостей (колір, форма, фон) (інтерактивні вправи)

 

 

АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ

Середовище програмування

 

Команди та інструменти

 

Середовище виконання алгоритму

 

 Алгоритми з розгалуженням, складання алгоритмів з повторенням

 

Математичні моделі

 

 Створення програмованих проєктів, зокрема анімаційних історій

 

 Ігри та стратегії перемоги

 

Проєкти

Диференціація навчання

Групова, індивідуальна робота

Кросворди, ребуси

Відповідь за планом

Інтерактивні завдання

Дидактичні ігри

Створення ситуації успіху

Учень має уявлення:

  • про алгоритмічні структури;
  • намагається діяти за інструкцією впорядковує об’єкти за певними ознаками;
  • намагається пояснити наслідки порушення плану, алгоритму послідовності дій у близькому середовищі, готових програмах, іграх;
  • розрізняє істинні та та хибні висловлювання

Учень за допомогою вчителя:

* за допомогою вчителя встановлює наступний/попередній крок алгоритму, намагається обрати ймовірний результат виконання алгоритму;

 * під контролем вчителя відтворює прості алгоритми;

 * за допомогою вчителя обирає команди для створення лінійного алгоритму.

  •  * за вказівкою вчителя називає дії, які можна виконувати над об’єктом.
  • має уявлення про процес створення роботів
  • наводить приклади ігор та стратегій перемоги

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
13 лютого
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку