Схвалено Затверджую
Педагогічною радою ліцею Директор ліцею
29 серпня 2023 року ______________________
Протокол №1
Голова ПР________
Індивідуальна навчальна програма (модифікована)
з інформатики
на 20 -20 н.р.
здобувача освіти 4-А класу
Зміст навчального матеріалу |
Види навчальної діяльності |
Очікувані результати навчання |
1. ЦИФРОВІ ПРИСТРОЇ |
||
Інформація. Інформаційні процеси
Способи подання інформації
Сучасні цифрові пристрої
Сучасні носії інформації
Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних)
Збереження інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)
Безпека в цифровому світі
Програмне забезпечення комп’ютера
Створення та редагування текстів за допомогою комп’ютера |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень за допомогою вчителя:
* За допомогою вчителя показує (називає) носії інформації; * За вказівкою учителя обирає пристрої для введення та виведення інформації.
* За допомогою виконує прості перетворення інформації з однієї форми подання в іншу.
|
ІНТЕРНЕТ |
||
Пошук інформації у мережі Інтернет Інформаційна взаємодія. Критичне оцінювання інформації |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень :
Учень за допомогою вчителя:
|
ІНФОРМАЦІЙНІ МОДЕЛІ |
||
Складові частини об’єктів
Дії об’єктів
Форматування та редагування об’єктів
Створення структурних моделей
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів
Розв’язування задач з використанням |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень має уявлення:
Учень за допомогою вчителя:
* Під контролем вчителя намагається виконувати прості інтерактивні вправи; * За допомогою учителя створює та редагує прості геометричні моделі та змінює значення їх властивостей (колір, форма, фон) (інтерактивні вправи)
|
АЛГОРИТМИ І ПРОГРАМИ |
||
Середовище програмування
Команди та інструменти
Середовище виконання алгоритму
Алгоритми з розгалуженням, складання алгоритмів з повторенням
Математичні моделі
Створення програмованих проєктів, зокрема анімаційних історій
Ігри та стратегії перемоги
Проєкти |
Диференціація навчання Групова, індивідуальна робота Кросворди, ребуси Відповідь за планом Інтерактивні завдання Дидактичні ігри Створення ситуації успіху |
Учень має уявлення:
Учень за допомогою вчителя: * за допомогою вчителя встановлює наступний/попередній крок алгоритму, намагається обрати ймовірний результат виконання алгоритму; * під контролем вчителя відтворює прості алгоритми; * за допомогою вчителя обирає команди для створення лінійного алгоритму.
|